וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף הוקי: שעות על גבי שעות

12.4.2007 / 10:13

ונקובר נזקקה לארבע הארכות ב-4:5 על דאלאס. ניצחון בהארכה גם לסן חוזה על נשוויל. 0:1 לאוטאווה על פיטסבורג ולאנהיים על מינסוטה

איזו פתיחת פלייאוף ב-NHL. ארבעה משחקים התקיימו הלילה (בין רביעי לחמישי), שלושה מהם הסתיימו על חודו של שער, כשהמשחק בוונקובר, בין הקאנוקס לדאלאס, הלך לארבע הארכות. בעונה הרגילה הארכה נמשכת חמש דקות ואז הולכים לפנדלים, אבל בפלייאוף משחקים שליש מלא (20 דקות) אם לא הובקע שער, כך שמדובר פה על יותר משני משחקים מלאים ששוחקו בקנדה. שיא ה-NHL, אגב עומד על 6 הארכות.

במשחק ניצחה ונקובר 4:5 ומוליכה 0:1 בסדרה. סן חוזה ניצחה ב4:5 בהארכה בנשוויל וגם היא ביתרון. אנהיים גברה על מינסוטה 1:2 ואוטאווה הכניעה את פיטסבורג 3:6 וגם להן יתרון בסדרה.

ונקובר - דאלאס 4:5 (ארבע הארכות, 0:1 לוונקובר בסדרה)

הנריק סדין הבקיע, סופסוף, את שער הניצחון אחרי 78 דקות של הארכה, והמשחק הכל כך ארוך הזה הסתיים. "אוי, זו אנחת רווחה גדולה לרדת סופסוף מהקרח", אמר סדין אחרי המשחק השישי באורכו בהיסטוריה של הליגה - 5:21 שעות. הוא יכול היה להיות קצר יותר אלמלא איבדו הקאנוקס יתרון של 2:4, 12 דקות לסיום המועד החוקי. רוברטו לואונגו רשם 72 עצירות (כן, במשחק כל כך ארוך יש מספרים כאלה), לעומת 48 בלבד של מרטי טורקו, מה שמראה על שליטה מסוימת של הסטארס במשחק.

לדאלאס הייתה בערך חצי דקה של חמישה שחקנים על שלושה בהארכה השלישית, אבל הסטארס לא מצאו את הרשת של לואונגו. דניאל סדין, מתיאס אוהלונד ומרקוס נסלונד העלו את הקאנוקס ליתרון שלוש פעמים, כשבתווך מאזנים ברנדן מורו וטרבור דיילי. שבע דקות לסיום כבש בריאן סמולינסקי והגדיל ל-2:4, אבל הכוכבים לא נשברו וחזרו עם שערים של אנטי מיטינן, תוך דקה, ושל לדיסלאב נייגי, שש דקות לבאזר. "זה מאוד מאכזב", אמר טורקו, "אבל נצטרך לחזור לעצמנו מהר".

נשוויל - סן חוזה 5:4 (שתי הארכות, 0:1 לסן חוזה בסדרה)

הבשורה הטובה לשארקס היא הניצחון, שהושג 8:14 דקות בתוך ההארכה השניה על ידי פטריק ריסמילר, כשכמו ונקובר, גם הם יכלו לסגור עניין לפני כן אבל שמטו יתרון בן שני שערים. הדיכאון מבחינתם הוא שאיבדו את הסקורר שלהם, ג'ונת'ן צ'יצ'ו, כנראה עד תום הפלייאוף. צ'יצ'ו יעבור בדיקת MRI בברכו, לאחר שסקוט הארטנל חבט בו, במה שהשופטים פירשו כברכייה.

רון ווילסון, מאמן השארקס, רתח: "הוא דפק לו מרפק והוציא לו שיניים מהמקום ואחר כך יצר מגע עם הברך. אם זה לא ניסיון מכוון לפגיעה, אני לא יודע מה כן". בארי טרוטס, מאמן נשוויל, היתמם: "הם התנגשו אבל לא הייתה בעיטה מכוונת של הברך". בכל מקרה, הארטנל עלול להחמיץ גם את המשחק הבא.

מאט קרל העלה את סן חוזה ליתרון 0:1, אלכסנדר ראדולוב וג'יי פי דומונט הפכו בשליש השני ואז בא בליץ של עשר דקות, עם שלושה שערים של השארקס, מידי מייק גריר, קרייג ריבט ומילאן מיכאלק. ראדולוב כבש שבע דקות לסיום ו-51 שניות לסיום רשם גם דומונט את השני, עד שבא ריסמילר והעניק ניצחון לשארקס.

אנהיים - מינסוטה 1:2 (0:1 לאנהיים בסדרה)

ומכאן למשחקים ה"שגרתיים", אלה שהסתיימו תוך 60 דקות. קורי פרי וריאן גצלאף הכינו אסיסט לדסטין פנר, ששש דקות לסיום המועד החוקי כבש והכניע את ניקלאס בקסטרום. דווקא הוויילד עלו ליתרון משער של פאבול דמיטרה בשליש השני, אבל היתרון החזיק מעמד ארבע דקות בלבד, עד שבא השוויון של טימו סלאנה.

שער הניצחון היה מוזר משהו, ונגרם מהתנגשות של קים יונסון עם בקסטרום. "ראיתי את זה מגיע וזו הסיבה שהחלקתי הצידה", אמר פנר. בקסטרום טוען שהפאק היה ברשותו ולכן אסור היה לפנר לדחוק את המחבט. "זהו שער שאסור לאשר, בטח לא אחד כזה שצריך להכריע משחק בפלייאוף". ז'אק למר, מאמן הוויילד, דווקא לא ממש צידד בשוערו: "לא יודע אם הייתה לו שליטה על הדיסקית. הוא חיכה קצת ואז הכדור נחבט לשער".

בכל מקרה, הויילד יצטרכו לחכות למשחק הבא כדי להחזיר את הסדרה למינסוטה בשוויון 1:1.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

אוטאווה - פיטסבורג 3:6 (0:1 לאוטאווה בסדרה)

כאן לא היו לנו החלטות מעוררות מחלוקת, רק ניצחון חד וחלק של הסנאטורס. אנדריי מזארוס וכריס קלי הבקיעו שני שערים 7 דקות מהפתיחה, והכתיבו את המשך המשחק. טרבור פרייסינג הגדיל ל-0:3, ג'ורדן סטאאל צימק שלוש דקות לסיום השלישי השני ובשלישי עלתה אוטאווה ל-1:6 עם שלושה שערים תוך שמונה דקות, של דני היטלי, כריס ניל ומייק קומרי. סרגיי גונשאר צימק וסידני קרוסבי, במשחק הפלייאוף הראשון שלו, כבש שער שהפך את הבכורה למוצלחת מעט יותר, 49 שניות לסיום.

"במקום לצאת עם אש בעיניים ולתת את הכל, באנו רק לבדוק את השטח ונזהרנו", אמר קרוסבי. לפעמים אתה נתפס כשאתה קופא על הקרח, ואז בלי שהרגשת מבקיעים נגדך". מישל תריין, מאמן פיטסבורג, הוסיף: "זו כמובן לא הפתיחה שרצינו. אבל צריך לתת קרדיט לאוטאווה, ששיחקה מצוין".

הסנאטורס לא מתכוונים להקל ראש ביריבה לקראת משחק 2 שייערך בין שבת לראשון. "אנחנו יודעים שהם קבוצה טובה", אמר היטלי, "אבל נדאג לעצמנו וליכולת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully