וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המלך פליקס השבית את בוסטון

12.4.2007 / 10:35

פליקס הרננדז וסיאטל הנחילו הפסד ראשון בפנוויי לרד סוקס ולמאטסוזקה - 3:0. אטלנטה ממשיכה לנצח, הפיליז גברו על המטס

שוב משחק שנדחה הלילה, והפעם היה זה תורה של שיקגו, כשהקאבס ויוסטון ימצאו מועד אחר. במשחק שהופסק לפני יומיים ניצחה מילווקי 2:3 בפלורידה. המשחק הופסק באינינג העשירי וסינגל של פרינס פילדר באינינג ה-13 עשה את ההבדל.


בוסטון - סיאטל 3:0

עיר השעועית רגשה ורעשה לקראת המשחק הראשון של דייסוקי מאטסוזקה על אדמת פנוויי פארק, ודייסי-קיי אכן הגיש היטב - עם שבעה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים. רק שמולו עמד פליקס הרננדז, מי שמאיים להיות פיצ'ר דומיננטי במיוחד. הרננדז דפק חתיכת הופעה, כשאיפשר חבטה אחת בלבד לרד סוקס וגמא תשעה אינינגים מלאים עם שש קטילות. רק סינגל של ג'יי די דרו באינינג השמיני קילקל את הנו היטר. הופעה מושלמת ומיוחדת. "מבחינתי טוב שמדברים על אחרים", התייחס הרננדז להמולה סביב מאטסוזקה, "אני הולך ועושה את העבודה שלי".


אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 6:3

הומר של ג'רמיין דיי באינינג השמיני בישר את המהפכה, כשאיזן מ-3:1 ל-3:3. באינינג התשיעי חבטו הגרביים לשלוש ריצות על יוסטון סטריט העייף ולקחו את הסדרה. דייויד ארדסמה עם הניצחון, סטריט עם ההפסד ובובי הבטטה ג'נקס עם השמירה. שבעה אינינגים למארק בהרלי.


מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 1:5

הבשורה הרעה ליאנקיז מלבד ההפסד היא שמייק מוסינה מתח את שריר התאומים ונטש אחרי שני אינינגים. ההגשה המחליפה של היאנקיז עשתה עבודה טובה, עד שבאינינג השמיני התפרק קייל פרנסוורת והרשה ארבע ריצות. ההפתעה בצד השני הייתה הגשה דומיננטית של רמון אורטיז - שמונה אינינגים, ארבע קצירות וניצחון. סחתן.


בולטימור - דטרויט 4:1 (12 אינינגים)

משחק שהיה מרשים באיכות ההגשה שלו חיכה לריצה הראשונה במשך 11 אינינגים. ואז, על בסיסים מלאים, ירה קרייג מונרו לגראנד סלאם על הראש של קורט בירקינס. טוד ג'ונס דאג לשמירה בעקבות הגשה לא יציבה של בובי סיאי. שבעה וחמישה לג'סטין ורלאנדר, אבל בניצחון זכה וויל לדזמה.


קליבלנד - איינג'לס 4:1

ג'ו סונדרס לא נבהל מהליינאפ של האינדיאנס והלך 6.2 אינינגים עם חמישה נפנופים. שתי חבטות ושתי ריצות לגארי מת'יוס ג'וניור, שבינתיים נראה טוב מאוד (עוד לא סליחה, זה יחכה כמה חודשים). שמירה לפרנסיסקו רודריגז והפסד לג'ייק ווסטברוק.


טורונטו - קנזס סיטי 4:7

ארון היל ממשיך ביכולת המצוינת שלו, עם שלוש חבטות ושלוש ריצות, טרוי גלאוס חבט להומר, גוסטבו צ'אסין ניצח ובי ג'יי ריאן שמר. דייויד דה חסוס עם הומר לרויאלס.


טקסס - טמפה ביי 6:5

למרות שספג ארבע ריצות, ג'יימס שילדס הרשים עם שבעה אינינגים ושמונה טיגונים. הריינג'רס פיגרו 6:1 וכמעט עשו קאמבק באינינג השישי, אבל יכלו רק לצמק ל-6:5. בן זובריסט וקרלוס פניה עם הומרים לטמפה ביי, מייקל יאנג עם צמד וארבעה ריביז לטקסס, הפסד לרובינסון טחדה.

NL: שוב סט. לואיס

פיטסבורג - סט. לואיס 3:2

כריס דאנקן נכנס כמחליף ומייד חבט להומר באינינג התשיעי על סולומון טורס, שספג הפסד זה היום השני ברציפות. הקארדס טאטאו את הפייראטס, למרות שלוש חבטות של כריס דאפי. שבעה וארבעה לאדם ויינרייט הכריש, ניצחון לריאן פרנקלין.


ניו יורק מטס - פלורידה 5:2

אדם איטון לקח את עצמו בידיים והיה אלקטרוני, עם שבעה אינינגים מצוינים וחמישה טיגונים. טום גורדון שמר, כשבצד השני אוליבר פרז הבלתי יציב שורד בסך הכל 2.2 אינינגים. ריאן הווארד ממשיך להיכנס לעניינים, עם שתי הליכות ושתי ריצות.


פלורידה - מילווקי 5:2

אחרי הניצחון במשחק הראשון התפנו הקבוצות למשחק הנוסף, והברוורס השלימו סוויפ יומי על המארלינס. שישה וחמישה לדייב בוש, שמירה לפרנסיסקו קורדרו והפסד לסרג'יו מיטרה. שתי חבטות ושתי הכנסות רצים לגייב גרוס ממילווקי.


אטלנטה - וושינגטון 3:8

מי שנהנתה מהפסדי יריבותיה לבית היא אטלנטה, ששני הג'ונסים שלה, אנדרו וצ'יפר, חבטו להומרים באותו ערב בפעם ה-56. הברייבס עם הפתיחה הטובה שלהם (1:7) מאז 1995. מה קרה אז, תשאלו? צלחת אליפות. שישה וחמישה עם ניצחון לצ'אק ג'יימס, הפסד לג'רום וויליאמס.


אריזונה - סינסינטי 3:2

למרות עוד משחק טוב של מגיש מאריזונה, הפעם מייכה אווינגס, הדיאמונדבקס נכנעו, בעיקר בזכות יכולת טובה של מאט בלייל, עם שישה ושלושה. ג'וש המילטון חבט לדאבל ולהומראן והיה הגורם הישיר בהתקפת הרדס לניצחון. שמירה קלוקלת משהו לדייויד וות'רס.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 0:4

קשה, קשה לרשום ריצות מול הפאדרס, כשגרג מדוקס המנוסה הגיש שישה ושישה, ומרקוס ג'יילס חבט פעמיים ורשם ריבי וריצה. הפסד לנוח לאורי, עם שישה וארבעה.


לוס אנג'לס דודג'רס - קולורדו 0:3

בראד פני השבית את מחבטי הרוקיז עם 6.1 אינינגים מוצלחים ושלושה אוורורים. שתי חבטות ושתי הכנסות רצים לנומאר גארסיהפארה ושמירה לטקאשי סאיטו, החמישית במספר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully