וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן: "האליפות לא סגורה, אבל אנחנו בדרך"

אסף שקד

12.4.2007 / 17:36

קשר בית"ר ירושלים לא רוצה לצאת בהצהרות, אבל נשאר ריאלי ויודע שהתואר קרוב. לקראת מכבי הרצליה הוא אומר: "לא נבוא שאננים"

שישה מחזורים לפני תום העונה ובבית"ר ירושלים מתחילים להרגיש את החשיבות במשחקים שנותרו עד לסיום העונה. הבוקר (חמישי) ערכה הקבוצה אימון בבית וגן, לקראת המשחק מול מכבי הרצליה ביום שבת (טדי, 19:20) כשהשנוא המרכזי היה נקמה בקבוצה מהשרון, שניצחה במפגש הקודם בין הקבוצות 1:2, הפסד שהכניס אז את מערכת הביתר"ית ללחץ אדיר.

גל אלברמן היה היחיד שהורשה לדבר עם כלי התקשורת ולפני תחילת האימון אמר: "כל השחקנים זוכרים היטב את המשחק האחרון שהיה בהרצליה, הפסד לא נעים במיוחד. אם אני לא טועה זה היה ההפסד האחרון שלנו בליגה. מבחינתנו - הפקנו את הלקחים, נגיע מוכנים ולא נשלם מחיר של שאננות, שאולי גרם אז להפסד בהרצליה".

על השאלה האם ישנה הרגשה שהאליפות נמצאת בכיס, אמר השחקן: "אנחנו לא מרגישים שהניצחון האחרון על בני יהודה הביא לנו את האליפות. זה היה צעד משמעותי אבל האליפות לא סגורה. מה שבטוח - אנחנו בדרך הנכונה".

מחר תקיים הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון טדי, בו צפוי מזרחי לתרגל את ההרכב שיפתח. אחת ההתלבטויות הגדולות של מזרחי היא האם להרכיב את ברק יצחקי בהרכב לאור היכולת המצוינת שלו בשני המשחקים האחרונים, או שמא להשתמש בו שוב כשחקן ספסל ולהמשיך ולתת קרדיט לחברו עמית בן שושן. אפשרות נוספת היא הורדתו של הברזילאי קלאבר שוונק לספסל והצבתם של יצחקי ובן שושן בצוותא בחוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully