וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלאגה או ברצלונה?

12.4.2007 / 14:27

קצת אחרי שתוכרע העולה השלישית לפיינל פור במפגש בין מכבי ת"א לצסק"א מוסקבה, תיקבע הנציגה הספרדית השניה בארבע הגדולות

מי תהיה הקבוצה הספרדית שתצטרף הערב (חמישי) לפיינל פור? אוניקאחה מלאגה תארח (21:45) את ברצלונה במשחק שישלים את רשימת העולות לפיינל-פור וממנו תצא יריבתה בחצי הגמר של צסק"א או מכבי ת"א. בחצי הגמר השני, כזכור, ייפגשו פנאתינאיקוס וטאו ויטוריה.

מלאגה ניצחה במשחק הראשון 75:91, ברצלונה גמלה לה בניצחון 58:80. שתי הקבוצות נפגשו העונה פעמיים נוספות במלאגה, שניצחה בליגה והפסידה בגביע. למלאגה שבעה ניצחונות ביתיים רצופים, בעוד מאזן החוץ של ברצלונה ביורוליג הוא 7:4 בלבד.

ברצלונה תבנה בין היתר על חואן קרלוס נבארו, שקלע במשחק הניצחון לפני שבוע 25 נקודות בפחות מ-19 דקות. ביחד עם נבארו, תבנה ברצלונה הרבה על הקו האחורי שלה בו ניתן למצוא גם את יאקה לאקוביץ', המנוסה במעמדים הללו. ביחד עם שחקנים כמו ג'יאנלוקה באזילה ורוקו אוקיץ'. הקרב עשוי להיות מוכרע מהק האחורי, כשמנגד תציג מלאגה את מרקוס בראון, מרקוס פייסון, קרלוס קאבזס וברני רודריגז.

קרלוס חימנז הותיק בונה על יתרון הביתיות של מלאגה: "אני מקווה שיתרון הביתיות שלנו יהווה פקטור שוב. חואן קרלוס נבארו בכושר טוב ושיחק מצוין נגדנו ונגד טאו בליגה. יהיה קשה לעצור אותו, אבל אסור לנו להתייחס רק אליו ולשכוח את השחקנים האחרים של ברצלונה".

מאמן ברצלונה, דושקו איבאנוביץ', אמר: "יהיה משחק קשה ונצטרך להיות מרוכזים במשך כל 40 הדקות. מלאגה מאוד אגרסיבית בהגנה, במיוחד כשהיא משחקת בבית. יש להם הרבה שיטות משחק, אבל אנחנו מגיעים מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully