וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הפועל ת"א יכולה להתמודד על האליפות בעונה הבאה"

12.4.2007 / 13:54

קבוצת המשקיעים מארה"ב, שמתעניינת ברכישת קבוצת הכדורסל, מחכה לפגישה עם חולדאי: "לא היינו מגיעים עד ישראל אם לא היינו רציניים"

האם סוף סוף תתבצע עסקת מכירת הפועל תל אביב בכדורסל? הערב (חמישי) חבורת המשקיעים האמריקאיים צפויה להיפגש עם ראש העירייה, רון חולדאי, על מנת לבדוק את מידת העזרה שיקבלו כעזרה לקבוצה, שעשויה לרדת בתחילת השבוע הבא לליגה השלישית.

בראש הקבוצה עומד ג'ף רוזן, יהודי בעל רשת צעצועים בארה"ב, יחד עם מיכה לנדסברג ועורך הדין סטיב שטיינברג.

לנדסברג, אוהד הפועל תל אביב, אמר היום לגלי צה"ל: "אנחנו רציניים, אבל זה עוד לא נסגר. לא היינו מגיעים עד ישראל לסיבוב פגישות אם לא היינו רציניים. הגישה האמריקאית לעסקים היא רצינית ומעמיקה, ועלינו להיות בטוחים שאנחנו עושים את הצעד הנכון".

לנדסברג סיפר על המשקיע הראשי, ג'ף רוזן. "מדובר באיש עסקים מצליח, שקיבל עסק קטן לצעצועים והפך אותו לעסק חובק עולם. עכשיו הוא החליט ללכת לכיוונים אחרים וחוזר לשורשיו הציוניים. לדוגמה, הוא משקיע עכשיו בליגת הבייסבול בישראל, והספורט הישראלי הוא חלק מתיק ההשקעות שלו".

לנדסברג התייחס לפגישתו הצפויה עם ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי. "השאלה שנדון בה היא איך עושים קבוצת כדורסל טובה מחדש", אמר לנדסברג, "אוסישקין בכלל לא עומד מבחינתנו על הפרק, אבל אם תל אביב מעוניינת שתהיה לה קבוצה נוספת, רון חולדאי אמור להשתתף במאמץ".

"בחלומותיי הפועל תל אביב מתמודדת על האליפות כבר בעונה הבאה", סיכם לנדסברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully