וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: בית משפט שדה

לי בוץ

12.4.2007 / 12:01

חמישה שחקנים יועמדו לדין פנימי באשמות שונות. מאיחורים בכמה דקות ועד אי הופעה לאימון. העונשים יתקבלו רק ביום שישי

שחקני הפועל ת"א שבו הבוקר (חמישי) לאימונים לאחר יום חופש לו זכו אחרי הניצחון בגביע על הפועל ירושלים (0:3). דני בונדר, שסובל ממתיחה במפשעה ולא שיחק ביום שלישי, ערך אימון חלקי בלבד והוא עדיין בספק למשחק הליגה מול בני יהודה ביום שני. חאבייר פאאס, שהתחיל את האימון ביחד עם שאר השחקנים, חש בכאבים, נטש באמצע האימון וערך אימון ריצה.

יקיר לוסקי, שהושעה מהאימונים לפני כשבוע אחרי שהודיע שיתבע את הקבוצה, ערך אימון אישי לפני שהשחקנים יצאו לדשא. ברוך דגו עדיין לא שב לאימונים והגיע כדי לעבור טיפולים.

לאחר האימון יועמדו לדין חמישה משחקני הקבוצה - וולינגטון, לוסיאנו דה ברונו, מנואל ניירה, אליניב ברדה וגילי ורמוט.

וולינגטון איחר למשחק הליגה מול מכבי פ"ת במספר דקות. לטענתו של הקשר, הוא הגיע למשחק יחד עם מלווהו בארץ, סלבה ברזילאי, והמאבטחים לא זיהו אותו בכניסה לבלומפילד. וולינגטוו צפוי לקבל נזיפה בלבד ולא קנס כספי.

ורמוט יועמד לדין בגלל שלא הגיע לאימון ביון ראשון. השחקן טען שעליו היה להתייצב במשטרת ר"ג בגלל סיבות אישיות ושהוא הודיע על כך לקבוצה יום קודם לכן. בקבוצה ביקשו מוורמוט ראיות שהוא אכן היה במשטרה. במידה ויציג את ראיות כאלו גם הוא לא ייקנס.

ברדה הגיע לאחד מאימוני הבסוקר לפני שבוע קצת לפני סיומו וטען שלא ידע שהאימון הוקדם. כזכור, נגד ברדה עומד קנס על תנאי אחרי המשחק בנתניה.

ניירה לא הגיע לאימון ביום שישי. לטענת השחקן הוא התבלבל בשעת האימון. ניירה טוען הוא דיבר לאחר מכן עם אחד מחברי הנהלת הקבוצה, הסביר לו שטעה ואותו גורם אמר שזה בסדר. לצ'יליאני היה זה האימון היחיד אותו הוא מפספס מאז הגיע לקבוצה וכנראה שגם הוא ייצא עם עונש נזיפה בלבד.

דה ברונו איחר לאחד מאימוני השבוע שעבר. מאחר ולא מדובר בעבירת משמעת הראשונה שלו הוא צפוי לספוג קנס כספי.

הענושים צפויים להתקבל מחר והשחקנים בקבוצה התמרמרו על כך שעל כל דבר קטן הנהלת הקבוצה מעמידה לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully