וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-נתניה: עם הפנים קדימה

שתי הקבוצות רוצות גביע אופ"א וינסו לתקוע מקל בגלגלים האחת של השנייה. לוזון זעם על שחקניו באימון, בנתניה מכת פציעות

חלוץ בני סכנין, אוהד קדוסי, שכרטיס השחקן שלו שייך למכבי פתח תקוה, יושאל ככל הנראה לקבוצה של אלישע לוי בעונה הבאה. לדברי גורמים בקבוצה, קדוסי העביר מסרים כבר לפני מספר ימים, לפיהם הוא לא רוצה לשחק בקבוצה בעונה הבאה. גורמים בקבוצה טוענים כי קדוסי יושאל בעונה הבאה לבני סכנין, אבל בסכומים גבוהים יותר, כ-70 אלף דולר לעונה.

בניגוד לקדוסי, בקבוצה מקווים לסגור את הפערים הכספיים שנוצרו במשא ומתן עם המגן, קובי גנון. בתום פגישה אחת בין הצדדים, לא הושג סיכום ופגישה נוספת צפויה בקרוב. גנון, שהיה מבוקש בתחילת העונה במכבי נתניה, שהגישה לו הצעה כספית גבוהה יותר באמצעות המנהל הספורטיבי, אייל ברקוביץ', סירב משום שרצה להמשיך בקבוצה של משפחת לוזון. בקבוצה מקווים שבפגישה הבאה ייכרת חוזה.

בקבוצה עדיין טוענים כי פטריק סופו לא ישוחרר וכי חוזהו לשנתיים נוספות ימומש. יחד עם זאת, חוזהו של הקשר מוחמד דיאלו לא יוארך והוא יעזוב את הקבוצה בתום העונה. לגבי בלסינג קאקו, עדיין קיימת בעיה לגבי החתמתו משום שמכבי תל אביב, הקבוצה המשאילה, קשורה עימו בחוזה עד תום העונה הנוכחית.

לאחר ההעפלה לשלב שמינית גמר גביע המדינה, ולקראת המשחק מול מכבי נתניה, בקבוצה מבינים כי הפסד עשוי לצמצם את האפשרות שהקבוצה תשחק בגביע אופ"א בעונה הבאה. נתניה (רביעית, 43 נקודות) מרוחקת כעת חמש נקודות מהקבוצה של גיא לוזון (שביעית, 38 נקודות). "אם נפסיד במשחק הזה הקבוצה תסיים כנראה בחלק התחתון של הטבלה, וזה אומר שנכשלנו ובגדול. ניצחון יקרב אותנו לאירופה", הסביר אחד השחקנים.

בחזרה לסופו. כרגע נראה כי החלוץ הוא השחקן היחיד שיחסר לקבוצה לקראת המשחק בקופסה. בערב תקיים הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק.

במהלך אימון הערב שחקני הקבוצה לא היו מרוכזים באימון. באותה שעה נערכה הגרלת שמינית גמר גביע המדינה ובמהלך האימון שאלו השחקנים זה את זה אם הם שמעו משהו לגבי זהות היריבה בשמינית הגמר. המאמן, גיא לוזון, עצר את האימון וצעק על השחקנים "נמאס לי שאתם מתרכזים בגביע. תתחילו להתרכז בליגה. יש לכם משחק חשוב". השחקנים הפנימו, שבו להתאמן ורק בסוף האימון נודעה להם זהות היריבה בשמינית הגמר: הפועל הרצליה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; אסמעיל עמר, ניצן דמארי, מורד מגמאדוב, קובי גנון; בלסינג קאקו, סולי צמח, לירן כהן, מוחמד דיאלו (עומר דמארי) ; עומר גולן, רוביל סרסור.

מכת פציעות בנתניה

מכת פציעות במכבי נתניה לקראת המשחק החשוב בשבת מול מכבי פתח תקווה, שניצחון בו יעניק לקבוצה פער של 8 נקודות מיריבותיה במאבק על הכרטיס לאירופה. הקשר מזואה אנסומבו פצוע ולא ישחק ואילו אמיר טגה קיבל זריקה, התאמן, והוא כנראה ישחק מחר.

גם אחד המחליפים הפוטנציאליים למקרה של היעדרות השניים בקישור, אבישי ז'אנו, שנפגע בקרסולו במשחק הגביע מול סכנין ביום שלישי, ייעדר מהמשחק. אופיר חיים, שחזר להתאמן השבוע לאחר שבועיים של פציעה בברכו, עדיין לא כשיר ולא יהיה בסגל. במידה וכל ה-4 יחסרו, המאמן ראובן עטר עשוי לזמן מספר שחקני נוער לסגל. מי שיכולים למצוא את עצמם בהרכב הם ישראל זביטי ודלה ימפולסקי (שהצטיין במפגש הקודם מול מכבי פתח תקוה עם שער בכורה בבוגרים) ויתכן ועטר יצטרך לדחות את השינויים בהרכב בשל מכת הפציעות.

הבעלים דניאל יאמר התייחס היום שוב לנושא השופטים: "הגישה של איגוד השופטים לא נכונה. במקום שהם יוציאו הודעה בה יודו כי ישנו תלונות רבות כנגד השופטים ויש להם הרבה מאוד בעיות העונה, ויגידו שהם יעשו בשנה הבאה את המקסימום על מנת לשנות את זה, הם בוחרים לתקוף ולהעניש אותנו. במקום שינסו להשתפר עם כל הביקורות שיש נגדם, הם תוקפים את בעלי הקבוצות שמעיזים להתלונן. הם לא צריכים להפנות אצבע מאשימה נגד הבעלים. הם מקבלים את המשכורת שלהם גם אם הם טעו או לא טעו, אבל בעלי הקבוצות מפסידים כסף בגלל טעויות שלהם. אני בעד שההתאחדות לכדורגל תעלה את המשכורות של השופטים כדי שזו תהיה המשכורת הראשית שלהם והראש שלהם יהיה מרוכז אך ורק בכדורגל".

יאמר פנה לאוהדי הקבוצה ואמר: "יש לנו קבוצה טובה, וכולנו באונייה אחת בעלי חזון משותף. האוהדים צריכים להיות סבלניים ולהבין שאנחנו בתהליך של בנייה. אם לי כבעלים שמשקיע הרבה מאוד כסף בקבוצה יש מספיק סבלנות, אני מצפה מהם שגם הם ינהגו כך. האוהדים צריכים לעודד את הקבוצה בעיקר כשלא הולך וכשהקבוצה לא משחקת טוב, ולא לקלל שחקנים שלנו".

על פי האימון המסכם שנערך היום (שישי), אלמוג כהן צפוי להחליף את מזואה אנסומבו בקישור, כשאבי סטרול יתפוס את מקומו של גולן חרמון בהגנה ואיתי שכטר ירד לספסל.

הרכב המשוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, לואיס מרין, אבי סטרול, דדי בן דיין; אמיר טגה, תמיר כהן, אלמוג כהן, זנו בונדאה; מוסא סאנוגו, אובודו סאמד אוקוצ'ה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully