וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו רוצה את קרספו בחזרה

12.4.2007 / 11:53

מאמן צ'לסי חפץ בשירותיו של החלוץ המושאל לאינטר, לקראת העונה הבאה. בקנבאואר הכריז שהארגריבס ישוחרר תמורת כ-25 מיליון יורו

למרות שעתידו של מוריניו בצ'לסי עדיין לוט בערפל, המאמן כבר מתכנן את העונה הבאה בקבוצה הלונדונית. ה"סאן" הבריטי יודע לספר הבוקר (חמישי) שהפורטוגלי חפץ שוב בשירותיו של החלוץ הארגנטינאי הרנן קרספו, השייך לצ'לסי ומשחק כמושאל באינטר. הקבוצה מהגשר תחסר בינואר הבא את סולומון קאלו ודידייה דרוגבה, שצפויים לצאת לאליפות אפריקה המתקיימת מדי שנתיים באמצע העונה.

קרספו עצמו לא מעוניין לשוב ללונדון, שם הוא ואישתו התקשו להתאקלם, אבל מוריניו אמר: "אני מבין את הצד האנושי בסיפור של קרספו, אבל עסקים זה עסקים. קרספו שייך לצ'לסי ואני צריך חלוץ".

הארגריבס קיבל תג מחיר

באיירן מינכן הודחה אמש (רביעי) מליגת האלופות אחרי שהפסידה 2:0 למילאן, אבל פרנץ בקנבאואר מצא זמן להתראיין לטלוויזיה הגרמנית ולהמשיך עם סימני השאלה סביב עתידו של קשר הקבוצה, אואן הארגריבס. סימני השאלה נראים כאילו יהפכו לסימני קריאה, כשקשר נבחרת אנגליה כנראה יגיע לאולד טראפורד בקיץ, אבל בשביל זה השדים האדומים יצטרכו לפתוח את הכיס.
"אם תגיע הצעה של 25-30 מיליון יורו, אני אשקול אותה בכובד ראש", אמר הקייזר, "אני מאמין שזו גם דעתה של מירב ההנהלה, שתרצה גם לרצות את השחקן עצמו".


הארגריבס, שמעולם לא שיחק בקבוצה אנגלית, נמצא בצמרת המבוקשים של אלכס פרגוסון כבר זמן רב. עד כה באיירן סירבה לדון עם קבוצות אחרות על שיחרורו וטענה כי עליו לכבד את החוזה ל-4 עונות, עליו בקיץ שעבר. למרות זאת, כעת נראה שהצעה ראויה תביא אותו לאי הבריטי. הקשר עצמו, שלא הסתיר את רצונו להגיע למנצ'סטר יונייטד בעבר, אמר: "אשב עם באיירן ונדון בעתיד שלי".

המצלמות עובדות היטב באנגליה

חלוצה המצטיין של רדינג, לירוי ליטה, יואשם על ידי ההתאחדות האנגלית בהתנהגות אלימה במהלך משחקם של הרויאלס מול צ'רלטון ביום שני (0:0). ליטה פגע בבלם צ'רלטון, טלאל אל-קארקורי, ללא כדור בארוע שנעלם מעיני השופט גרהאם פול. למרות זאת, מצלמות הטלוויזיה קלטו את התקרית והוכיחו שלחלוץ הגיע כרטיס אדום. ועדת המשמעת של ההתאחדות תדון בעניינו מחר (שישי).

* קשר נבחרת אירלנד ומנצ'סטר סיטי, סטיבן איירלנד, האריך את חוזהו בקבוצה ב-4 שנים נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully