וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדרך לגביע עוברת באולד טראפורד

12.4.2007 / 11:55

סידורף טוען הרבה זמן שמי שתרצה לזכות בצ'מפיונס תעשה זאת רק אחרי ניצחון מול יונייטד. היצפלד: "מילאן-מהטובות בעולם"

אחרי עונה בינונית ומאכזבת, צפייה ביריבה העירונית קורעת את הליגה, הדחה מהגביע על ידי רומא ותצוגות חלשות בכל מפעל בו השתתפה, מילאן סופסוף הגיעה לעונת 2006/7, שעוד מעט מסתיימת לה. הרוסונרי יצאו אמש (רביעי) לאליאנס ארנה המאיים של באיירן מינכן, אבל מחקו את התיקו 2:2 מהמשחק הראשון, שהוא בבחינת פיגור, וניצחו 0:2 עם שני שערים של קלארנס סידורף ופיליפו אינזאגי במחצית הראשונה.

קרלו אנצ'לוטי, מאמן מילאן, לא הסתיר את שביעות רצונו מתפקוד חניכיו: "אני חושב שזו הייתה הופעה גדולה של הקבוצה שלי. לא היה קל להגיע לכאן רגועים אחרי המשחק הראשון ולא ציפינו לכבוש בקלות כזו במחצית הראשונה. עכשיו יש לנו את ההזדמנות להמשיך ולייצג את הכדורגל האיטלקי".

בחצי הגמר תפגוש מילאן את מנצ'סטר יונייטד, אותה קבוצה שברבע הגמר פגשה יריבה איטלקית אחרת והתעללה בה עם 1:7 באולד טראפורד. "מנצ'סטר יונייטד תהיה מבחן גדול עבורינו", אמר אנצ'לוטי, "העובדה ששלוש אנגליות עלו לחצי הגמר מוכיחה שהם בכושר טוב. יונייטד היא קבוצה מאוד חזקה. יש לה התקפות מתפרצות מהירות והגנה מצוינת. יש להם איכויות שונות מאלו שיש לבאיירן, אבל ניצחנו אותם פעמיים לפני שנתיים ויש לנו יתרון קטן בזכות העובדה שנשחק את המשחק השני בסן סירו".

קלארנס סידורף נבחר לשחקן המצטיין של המשחק אחרי שכבש את השער הראשון, בישל את השני במסירת עקב והוסיף משחק מצוין במרכז המגרש. "כל הקבוצה שיחקה טוב והראתה חוסן מנטלי", אמר ההולנדי אחרי המשחק, "אני חייב להודות לקאקה, שמצליח להסתגל לכל שיטה בה אנחנו משחקים והתרגל לעמדה שהיא לא העמדה הטבעית שלו. ככה אני שיחקתי בעמדה יותר מוכרת לי, בה אני יכול להציג את היכולת הטובה ביותר שלי".

סידורף הוסיף לגבי היריבה בשלב הבא: "מנצ'סטר יונייטד השתפרה מאוד. אולי לא תמיד יש להם את השמות הכי גדולים, אבל הם משחקים כיחידה אחת וכבר כמה חודשים אני טוען שמי שירצה לזכות בליגת האלופות יהיה צריך לנצח אותם".

היצפלד: "אין לנו את הקלאסה של מילאן"

בצד המפסיד של המפגש ניסה מאמן באיירן, אוטמר היצפלד, להסביר: "מילאן הייתה הקבוצה הטובה יותר, אבל לא היו הבדלים גדולים בין הקבוצות. רבע השעה הראשונה במשחק הייתה מאוזנת, אבל השחקנים שלי איבדו את הראש".

היצפלד גם התייחס לקלארנס סידורף, שכבש את השער הראשון ובישל במסירת עקב את השני: "סידורף הוא שחקן מעולה, אבל לא היינו צריכים לתת לו מרווח כזה שירשה לו לכבוש. גם בשער השני לא היינו צריכים לתת לפיליפו אינזאגי להגיע לעמדה בה הוא היה. הטעויות הללו עלו לנו ביוקר".

היצפלד הוסיף והחמיא ליריבתו: "הגענו בכושר טוב והיינו מוכנים, אבל אני חייב להודות שאין לנו את הקלאסה של מילאן. כשהם מניעים את הכדור הם מגיעים לשלמות טכנית. הם משחקים בצורה מאוד אינטילגנטית ומנצלים כל טעות של יריביהם. מילאן היא אחת מהקבוצות הגדולות בעולם".

קראוץ': "נקווה לתוצאה כמו ב-2005"

ליברפול הפכה כצפוי לצלע נוספת בחצי הגמר, אחרי שהשלימה ניצחון כפול על פ.ס.וו איינדהובן. שער של פיטר קראוץ' במחצית השנייה העניק לאדומים ניצחון 0:1, שהתווסף ל-0:3 מהמשחק הראשון בפיליפס ארנה. כמו לפני שנתיים, ליברפול תפגוש בחצי הגמר את צ'לסי. אז נגמר עם הנפת גביע אחרי ניצחון בגמר מול מילאן בארץ ים תיכונית - טורקיה. בהתחשב בכל שמילאן עשויה להגיע לגמר השנה ובעובדה שזה ייערך השנה באתונה, חזרה של התסריט מ-2005 לא רחוק מהמציאות.

"צ'לסי היא קבוצה מצוינת", התייחס מאמן ליברפול, רפא בניטז, ליריבתו הבאה, "אבל אנחנו יודעים שאם נהיה בשיאנו נוכל לעבור אותם. יכול להיות שיש יתרון מסויים בכל שהמשחק השני ייערך באנפילד, אבל צ'לסי הוכיחה שהיא יודעת לשחק טוב גם בחוץ".

על הניצחון של קבוצתו על פ.ס.וו אמר המאמן הספרדי: "זה לא היה משחק גדול, אבל עשינו את מה שהיינו צריכים לעשות. היה משחק מוזר, אבל כל השחקנים הגיעו מוכנים לעבודה".

מאמן ההולנדים, רונאלד קומאן, התנחם בכך שקבוצתו תיקנה מעט את הרושם שהותירה במשחק הראשון: "היינו טובים יותר מאשר בשבוע שעבר. לא ויתרנו מול ליברפול, למרות שהם יותר מדי טובים עבורינו בשני משחקים".

בלמה הצעיר של פ.ס.וו, דירק מרסליס הורחק בדקה ה-64 אחרי עבירה על בודווין זנדן וקומאן אמר: "אני לא מבין את השופט, זו הייתה עבירה של צהוב ולא של אדום. זו הייתה החלטה מוזרה ואמרתי לדירק שלא יהיה מאוכזב כי הוא שיחק מצוין".

פיטר קראוץ', שכבש את השער, אמר: "עשינו את מירב העבודה כבר במשחק הראשון. היום באנו, השלמנו את המשימה והשגנו ניצחון. המשחק מול צ'לסי יהיה מיוחד. ב-2005 כבר פגשנו אותם בחצי הגמר ונקווה שהתוצאה תהיה דומה".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully