וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיפו שואו

11.4.2007 / 23:33

אינזאגי סידר למילאן ניצחון 0:2 על באיירן במינכן ומקום בחצי גמר ליגת האלופות. ליברפול השלימה ניצחון כפול על איינדהובן, הפעם 0:1

טוב, אז אחרי ה-1:7 של מנצ'טסר יונייטד מול רומא, קשה להתפעל מכדורגל איכותי, אבל רק לחשוב על חצי הגמר הזה, מילאן מול מנצ'סטר יונייטד, כבר מעביר צמרמורת.

אם למישהו היו ספקות באשר ליכולתה של מילאן או של פיפו אינזאגי, הוא קיבל תשובה הערב (רביעי) דווקא באיצטדיונה של באיירן מינכן, שם ניצחו המילאנזים 0:2. שתי פעולות מבריקות, קלרנס סיידורף היה מעורב בשתיהן ואינזאגי באחת, הספיקו לאיטלקים לסגור עניין ולמוק תיקו 2:2 מהמשחק הראשון באיטליה, שעבד כזכור לטובת הגרמנים. שני שערים במחצית הראשונה לטובת מילאן, לכו תנסו להשוות מול קבוצה איטלקית שכזאת במחצית השניה. זה פשוט היה ברור שבאיירן גמרה את הסוס מהר מהצפוי והחילופים ההתקפיים של אוטמר היצפלד ממש לא עזרו לו. מילאן מול מנצ'סטר יונייטד בחצי הגמר, תתחילו להתרגל.

והיה גם עוד משחק, לא שזה עניין יותר מדי אנשים. ליברפול אירחה את איינדהובן עם יתרון של 0:3 מהמשחק הראשון בהולנד והסתפקה בניצחון 0:1 קטן משער של פיטר קראוץ' בדקה ה-67, השישי שלו העונה בליגת האלופות. ליברפול תפגוש בחצי הגמר את צ'לסי לדרבי אנגלי.

באיירן מינכן - מילאן 2:0

דקה 8 - ואן בומל הקשית כדור מימין וכריסטיאן לל שבעט מזווית קשה מצידה השמאלי של הרחבה. מאסימו אודו הרחיק מקו השער.

דקה 12 - כריסטיאן לל שלח כדור ממרכזו של קו הרחבה שמאלה לפודולסקי, שבעט חזק לשער. דידה הדף עם הרגל.

דקה 28 - גול! המהלך התחיל בחטיפת כדור של נסטה, שמסר לקאקה. הברזילאי זיהה את סיידורף על קו הרחבה, ההולנדי היטעה שני שחקנים וחתך לתוך הרחבה כדי לכבוש. 0:1 למילאן.

דקה 32 - גול! סיידורף שלח עקב נהדר לפיפו אינזאגי, שעמד על קו מלכודת נבדל בין שני שחקני הגנה, הסתובב לכיוון השער והקשית מעל קאן. 0:2 למילאן.

דקה 55 - סליהאמיצ'יץ' הרים כדור מימין, אודו ניסה להרחיק וכמעט כבש שער עצמי מקרוב.

דקה 65 - מבצע אישי נהדר של קאקה, שפרץ לרחבה מצד שמאל והעביר שני שחקנים, הסתיים בעצירה של קאן.

דקה 92 - רוקה סנטה קרוז הסתובב ברחבה ובעט מהאוויר, דידה הדף גם את הנסיון הזה.

הרכב באיירן מינכן: אוליבר קאן, כריסטיאן לל (אנדראס גרליץ, 77), לוסיו, דניאל ואן בויטן, פיליפ לאהם, אנדראס אוטל (רוקה סנטה קרוז, 46), מארק ואן בומל, אואן הארגריבס, חסן סליהאמיצ'יץ', רוי מקאיי (קלאודיו פיזארו, 61), לוקאס פודולסקי.

הרכב מילאן: דידה, מאסימו אודו, אלסנדרו נסטה, פאולו מאלדיני, מארק ינקולובסקי, גנארו גאטוסו (קאפו, 87), אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני, קלרנס סידורף (יוהאן גורקוף, 80), קאקה, פיליפו אינזאגי (סרג'יניו, 70).

ליברפול - פ.ס.וו איינדהובן 0:1

דקה 3 - פיליפ קוקו הרים כדור משמאל לכיוונו של ג'פרסון פרפאן, שנגח לשער ממרכז הרחבה. ריינה הדף מצויין.

דקה 16 - קרייג בלאמי נפצע בברך והורד מהמגרש על אלונקה.

דקה 26 - פנאנט שלח מסירת רוחב לקראוץ', שבעט וולה. גומז הדף.

דקה 48 - פרפאן בעט כדור מסוכן בחוץ לרחבה, ריינה הדף מצויין.

דקה 55 - סיסוקו הוציא התקפה מתפרצת לליברפול ושלח מסירה לקראוץ', שהחמיץ מקרוב.

דקה 64 - איינדהובן נשארה בעשרה שחקנים אחרי עבירה של מרסליס על בודווין זנדן.

דקה 67 - גול! ריסה הקשית כדור משמאל שכמעט הסתיים בשער עצמי של ההולנדים. פאולר השתלט על הריבאונד ושלח מסירת רוחב לפיטר קראוץ', שכבש מקרוב. 0:1 לליברפול.

דקה 82 - הדזמנות מצויינת לליברפול לכבוש את השני, אלא שפיטר קראוץ' החמיץ ברשלנות מקרוב.


הרכב ליברפול: פפה ריינה, אלבארו ארבלואה, סמי היפייה, דניאל אגר (פאלטה, 78), ג'ון ארנה ריסה, ג'רמיין פנאנט, צ'אבי אלונסו (מרק גונזאלס, 72), מוחמד סיסוקו, בודווין זנדן, פיטר קראוץ', קרייג בלאמי (רובי פאולר, 17).

הרכב איינדהובן: גומז, דירק מרסליס, אריק אדו, טימי סימונס, קרלוס סלסידו, צ'אבה פחר (סאן צ'יאנג, 63), פיליפ קוקו, מיקה ויירינן, ג'ייסון קולינה, ארונה קונה (ואן איידן, 72), ג'פרסון פרפאן (פטריק קלוייברט, 63).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully