וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה מטורניר צ'רלסטון

11.4.2007 / 21:59

הישראלית הפסידה לסינית ג'י זנג בסיבוב השני, והודחה גם בזוגות עם אובזילר: "הפציעה פגעה בי". סלע גבר על אוקון, ניצחון גם להראל לוי

אכזבה לשחר פאר הערב (רביעי) בפתיחת טורניר צ'רלסטון הנערך בדרום קרוליינה, ארצות הברית (סך פרסים של 1.4 מיליון דולר). פאר סבלה מפציעה בידה בעקבותיה נדחה משחקה בסיבוב השני מול הסינית ג'י זנג, המדורגת 38 בעולם, אבל בחרה להופיע בטורניר בכל זאת. מדובר בטורניר החימר הראשון בו משתתפת פאר השנה, הפותח עבורה את עונת החימר לקראת הרולאן גארוס.

כבר מפתיחת המשחק היה ברור כי הפציעה מפריעה לפאר, והסינית שברה את ההגשה שלה כבר במשחקון הפתיחה של המשחק, בדרך לניצחון קל 2:6 במערכה הראשונה. המערכה השנייה כבר היתה יותר צמודה, אבל גם בה היתה ידה של זנג על העליונה, והיא הסתיימה ב- 3:6 לסינית, ובהדחתה של פאר מהטורניר.

"היא שיחקה מצוין", הודתה פאר, "לא מצאתי את הקצב הנכון. הפציעה לא השפיעה עליי במשחק עצמו, אבל היא פגעה לי בהכנות למשחק ולטורניר, אבל אין תירוצים - היום היא הייתה טובה ממני. ביום שני אני יוצאת לקנדה, וכרגע זה הדבר החשוב מבחינתי".

מאוחר יותר הודחה פאר גם ממשחקי הזוגות של הטורניר, כשהפסידה יחד עם ציפי אובזילר (בשיתוף פעולה לא שכיח כהכנה למשחקי גביע הפדרציה של נבחרת ישראל). צמד הישראליות נכנעו 6:3, 6:2 לדומינגז לינו ומיכאלה קרייצ'ק. קרייצ'ק הייתה אחראית להפתעת הטורניר עד כה, כשהדיחה ביחידות את המדורגת 1, הצ'כית ניקול ווידיסובה - 6:4, 4:6, 3:6.

ונוס וויליאמס העפילה לסיבוב השני לאחר ניצחון על המדורגת 14, האוסטרלית סמנתה סטוסור - 2:6, 2:6, אבל מי שציפה לדרבי אחיות במהלך הטורניר לא יקבל את מבוקשו, לאחר שסרינה פרשה ממשחקה עם הטייואנית צ'אן יואנג ז'ן בגלל מתיחה במפשעה.

סלע שוב גבר על אוקון, הראל לוי זורח

טניסאי הגברים של ישראל דווקא פנו הערב זה נגד זה, כשדודי סלע ונועם אוקון נפגשו בסיבוב הראשון של טורניר הצ'לנג'ר בולנסיה, קליפורניה (סך פרסים של 50 אלף דולר). שני הנציגים של נבחרת הדייויס שלנו לא נפגשו מעולם במשחק רשמי בסבב, אבל כזכור ניצח סלע את אוקון בגמר אליפות ישראל בדצמבר האחרון. הערב הצליח סלע (210 בעולם) לשחזר את אותו ניצחון, ועלה לשלב הבא אחרי 5:7, 4:6 על אוקון (171 בעולם). בסיבוב השני יפגוש סלע את סקוביל ג'נקינס האמריקאי שעלה מהמוקדמות.

הראל לוי עלה הלילה לסיבוב השלישי בטורניר הצ'לנג'ר ולנסיה, אחרי שגבר על האמריקני סם ורבורג (187 בעולם) 6:7, 4:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully