וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מלקקים את הפצעים

רומן רוזנבלט

11.4.2007 / 14:59

בקבוצה הביעו אכזבה עמוקה מההדחה המוקדמת מהגביע, וכעת מקווים שהאוהדים יחזרו לתמוך בקבוצה במאבקים בליגה על הכרטיס לאירופה

שחקני מכבי נתניה שבו להתאמן היום (רביעי), יום לאחר ההפסד המאכזב לבני סכנין בגביע המדינה (2:1). שחקני ההרכב ששיחק אתמול ערכו אימון שחרור קל, כאשר שאר השחקנים ערכו אימון כושר עם המאמן ראובן עטר ועוזרו אמיר שלח. עטר אף שוחח על הדשא עם החלוצים איתי שכטר ואובודו סאמד אוקוצ'ה על המשחק אמש, כהדרכה למשחקים הבאים. מזואה אנסמבו, שסבל מקרע קטן בשריר, ערך היום אימון, ועדיין נמצא בשלב השיקום מהפציעה. בקבוצה מקווים כי השחקן יהיה כשיר למשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת. אבישי ז'אנו, שנפגע אמש בקרסולו, לא התאמן וקיבל טיפולים. גם אמיר טגה נפגע בברכו משחק מול סכנין, אך התאמן כרגיל. המגן אורי אוזן, שספג בשבת את הצהוב החמישי, ייעדר במשחק הבא של הקבוצה, בחוץ מול הפועל כפר סבא. נתניה שוקלת בחיוב לשלוח מכתב תלונה רשמי על השופט לירן וקסברגר לאיגוד השופטים, בלי קשר להחלטת האיגוד אם להשעותו או לא.

לירן שטראובר אמר היום בעקבות ההפסד לסכנין: "אני קודם כל רוצה להגיד מזל טוב לסכנין ולאחל להם הצלחה בהמשך. הם הוכיחו שיש להם מקום בליגת העל ועשו לנו חיים קשים. זה מאכזב, אבל זה היופי של הגביע, למרות שאני נמצא היום בצד המפסיד. אתה יכול לנצח או להפסיד בכל משחק במפעל. יש לנו עונה טובה בליגה וכולם יודעים את המצב בטבלה. לכן המשחק בשבת חשוב לנו למיקום וגם הזדמנות להראות שאנחנו קבוצה חזקה, שידעה לצאת גם ממשברון שהיה לנו בהפסדים לתל אביביות".

המגן אורי אוזן הוסיף: "מאכזב. מאז שראובן הגיע אנחנו בתקופה טובה בליגה וציפינו להגיע לשלבים הגבוהים בגביע. אם חשבנו להגיע לאירופה דרך הגביע, כעת נצטרך להגיע לשם דרך הליגה. בשבת יש לנו משחק על 6 נקודות מול קבוצה שנמצאת באזור שלנו, וזו גם הזדמנות לראות כיצד נגיב, אנחנו והקהל, להפסד לסכנין. אנחנו מקוים כי הקהל יגיע לתמוך ולעזור לנו לעמוד במטרה שיש לנו עד סוף העונה".

מאמן הקבוצה, ראובן עטר, כינס את שחקניו לפני תחילת האימון ואמר להם:" נכשלנו בגביע ואכזבנו את האוהדים, אבל זה לא אומר שהעונה נגמרה. צריך לשכוח ממשחק הגביע, לשים עליו פס ולמחוק אותו, ולהתרכז בששת המשחקים האחרונים שנשארו, שכל אחד מהם כשלעצמו הוא סוג של גמר גביע והמטרה עכשיו היא המקום השלישי. אנחנו צריכים להמשיך הלאה ולהיות ביחד, וכל אחד צריך לתת יותר מעצמו ולחשוב בצורה חיובית ולהאמין".

במכבי נתניה ביקשו להבהיר הערב, כי הבעלים והנשיא דניאל יאמר, לא מתכוון להשתתף בפגישה שאמורה להתקיים עם ג'קי בן זקן, אלי ארזי ולוני הרציקוביץ', עליה פורסם במהלך היום. כמו כן, אחרי מספר דחיות התקיים הערב הדיון הראשון בהתאחדות לכדורגל בעניין העברתו של מוסא סאנוגו למכבי נתניה. עם תום הדיון נודע כי ההחלטה צפויה להתקבל מאוחר יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully