וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היאנקיז ממשיכים להלום במינסוטה

11.4.2007 / 16:59

ניצחו 1:10 מאחורי אנדי פטיט, עם הומר שישי לא-רוד. בוסטון מחצה את סיאטל, סט. לואיס ניצחה בפיטסבורג, עוד הפסד לקאבס

שוב בענייני גשמים ודחיות: המשחק בין פלורידה למילווקי הופסק באינינג העשירי במצב של 2:2. הוא יחודש באותו מצב הלילה.

AL:

מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 10:1

אנדי פטיט הגיש כמו שמצפים ממנו להגיש בניו יורק - שישה אינינגים ושלושה חשמולים, כשמאחוריו חובט ג'וני דיימון להומר בן שלוש ריצות ואלכס רודריגז מטיס את הכדור בין העמודים בפעם השישית בשבעה משחקים. בוף בונסר החזיק מעמד 4.1 אינינגים במינסוטה, בהם רשם שש ריצות חובה.


בוסטון - סיאטל 3:14

זה היה משחק הפתיחה בפנוויי פארק, וכמו בכל שנה, זה היה אירוע חגיגי (אוי, געגועים לסוסג' קינג בפנוויי פארק - העגלה שלו תמיד נמצאת מעל שלולית מטונפת של ברחשים, מוסיף לטעם). ג'וש בקט זכה בניצחון שני העונה אחרי שהימם את המארינרס עם שבעה אינינגים ושמונה קטילות. בוסטון קפצה מהר ליתרון על ג'ף וויבר, גיבור הוורלד סירייס ששרד שני אינינגים והרשה שבע ריצות, בהן הומר לג'יי די דרו במשחקו הראשון בבוסטון.


בולטימור - דטרויט 3:1

נייט רוברטסון היה מצוין עם 7.1 אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים, וטוד ג'ונס כרגיל עשה עבודה טובה בסגירה. ג'ארט רייט הגיש חמישה אינינגים ויצא בגלל פציעה, כשהוא רושם בדרך את ההפסד. קורי פטרסון מבולטימור עם ההומר היחיד במשחק, על ג'ואל זומאיה.


קליבלנד - איינג'לס 6:7

האינדיאנס מרגישים בבית במילווקי, ובמיוחד אמורים הדברים לגבי סי סי סבאתיה, שרשם שבעה אינינגים ושבעה חשמולים וגם ניצחון, למרות שלוש ריצות חובה שספג. ארווין סנטנה היה נורא עצבן מהצד השני, ויצא אחרי 4.1 אינינגים בלבד ועם ההפסד. קייסי בלייק וקלי שופאק עם הומרים לאינדיאנס, ג'ו בורובסקי עם עוד אחת מהשמירות המגעילות שלו.


טורונטו - קנזס סיטי 6:3

הרויאלס הפתיעו אפילו את עצמם עם ניצחון מאחורי זאק גריינקי, שרשם שישה אינינגים וחמש הכשות. הומר לרוקי שנחשב לאחד הפרוספקטים העולים, אלכס גורדון, ושמירה לז'ואקים סוריה, הראשונה שלו. גרג זון עם הומר לבלו ג'ייז, ג'וש טאוורס הפסיד, כמו שטרח לעשות כמעט בכל משחק בעונה שעברה.


טקסס - טמפה ביי 9:12

את הסיי יאנג הבא לא תוציאו מהמשחק הזה, ובכל זאת: קני לופטון, פרנק קטלנוטו ואיאן קינסלר חבטו להומרים בריינג'רס, טיי וויגינטון ודלמון יאנג עשו זאת בטמפה ביי. האינינג השלישי היה פרוע, כשהקבוצות נכנסו אליו ביתרון 0:3 של הריינג'רס, טמפה ביי רשמה חמש ריצות וספגה שבע, והתוצאה בסיומו הייתה 5:10. מיני קאמבק של הרייז באינינג התשיעי (שלוש ריצות) היה מאוחר מדי.


אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 1:2

האייז חיכו לאינינג התשיעי כדי למצוא את המחבטים. טוד ווקר השווה את התוצאה על בובי ג'נקס השמן בן-שמן, ועל בסיסים מלאים חבט מארק אליס את סינגל הניצחון. יוסטון סטריט סיים כמנצח, למרות שג'ון גארלנד הבריק עם שבעה ושלושה והיה ראוי ל-W אלמלא הבטטה לוקח לו אותו מהידיים.

NL: סט. לואיס מוצאת את זה

פיטסבורג - סט. לואיס 3:2 (אחרי 12 אינינגים)

רק באינינג ה-12 הוכרע המשחק, כשגארי בנט הימר על טאג לכדור שלא נחבט חזק ורחוק מדי, וזה הספיק. הקרדינלס מתחילים לקבל צורה אחרי פתיחה עגומה, שכללה סוויפ למטס, ועם הרבה מזל, אחרי שאיזנו באינינג התשיעי בפיגור 2:0. רנדי קייסלר לא ניצח אבל רשם הופעת איכות בסט. לואיס עם שישה ושלושה, טום גורזלאני היה צריך לקבל את הניצחון עם שבעה אינינגים מצוינים וחמש קטילות. ג'ייסון איזרינגהאוזן עם השמירה וג'ון ווסדין עם ההפסד.


אטלנטה - וושינגטון 0:8

טים הדסון חזר לימים שבהם היה כיבוי אורות באוקלנד. הדסון רשם שבעה אינינגים ושבעה חשמולים, כשהוא נעזר בהומר ובחמש הכנסות רצים של ג'ף פרנקור. מאט צ'יקו עם ההפסד. הנשיונאלס נראים עגום. מאוד עגום. הברייבס, לעומת זאת, עם פתיחה מצוינת לעונה.


אריזונה - סינסינטי 4:5 (11 אינינגים)

הדיאמונדבקס ממשיכים לגלות אופי, ועם מאזן 1:6 בשבעת המשחקים האחרונים, הטוב ביותר במייג'ור ליג, נראים סבבה. סקוט היירסטון חבט לדאבל באינינג ה-11, כשהוא מקנה ניצחון לחואן קרוז. צ'אד טרייסי וכריס סניידר עם הומרים לאריזונה, ג'וש המילטון, ברנדון פיליפס ואדם דאן לסינסינטי.


שיקגו קאבס - יוסטון 4:2

למה הקאביז (5:3) מתעקשים להסריח את השועלים? למה? כריס סמפסון זכה בניצחון וקרלוס לי רשם שתי חבטות, אבל דן ווילר הוכיח שקשה לסמוך עליו. ווילר נכנס בעמדה שאינה למצב שמירה (יתרון 4 ריצות) ונתן שתי ריצות באינינג רע מאוד. הפסד לג'ייסון מארקי, אף חבטה לאלפונסו סוריאנו.


סן דייגו - סן פרנסיסקו 6:5

או, נו, שוין - הנה הג'איינטס מנצחים, מאחורי מאט מוריס, שהגיש 5.1 אינינגים וניצח. ארמנדו בניטז נכנס במצב 3:6 וכמעט שבר שמירה, כשהרשה הומר לאדריאן גונזאלס (סיים עם צמד הומרים) שצימק ל-6:5. הפסד לקליי הנסלי.


דודג'רס - קולורדו 1:2

ברט טומקו חזר השנה לעמדת הפותח בדודג'רס והיה חד, עם שישה אינינגים ותשע הכשות. זה לא הספיק לו כדי לנצח, אבל ראסל מרטין הקריב באינינג השמיני, וג'ואי ביימל זכה ב-W. טקאשי סאיטו עם השמירה. ההגשה של הרוקיז ממשיכה להפתיע, כשהפעם היה זה רודריגו לופז שהגיש שישה אינינגים סולידיים. ביונג היונג קים עם ההפסד.

טבלאות

AL:

מזרח

1. בוסטון רד סוקס 3:4
2. ניו יורק יאנקיז 3:4
3. טורונטו בלו ג'ייז 3:4
4. בולטימור אוריולס 5:3
5. טמפה ביי דוויל רייז 5:2

מרכז:

1. קליבלנד אינדיאנס 1:3
2. דטרויט טייגרס 3:4
3. מינסוטה טווינס 3:4
4. שיקגו וייט סוקס 4:3
5. קנזס סיטי רויאלס 5:3

מערב:

1. לוס אנג'לס איינג'לס 3:5
2. טקסס ריינג'רס 4:4
3. סיאטל מארינרס 2:2
4. אוקלנד אתלטיקס 5:4


NL:

מזרח:

1. אטלנטה ברייבס 1:6
2. פלורידה מארלינס 2:5
3. ניו יורק מטס 2:5
4. פילדלפיה פיליז 6:1
5. וושינגטון נאשיונלס 7:1

מרכז:

1. סינסינטי רדס 4:4
2. פיטסבורג פייראטס 4:4
3. סט. לואיס קרדינלס 4:4
4. מילווקי ברוורס 4:3
5. שיקגו קאבס 5:3
6. יוסטון אסטרוס 5:3

מערב:

1. אריזונה דיאמונדבקס 2:7
2. סן דייגו פאדרס 3:5
3. לוס אנג'לס דודג'רס 5:3
4. קולורדו רוקיז 4:4
5. סן פרנסיסקו ג'איינטס 6:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully