וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת הפועל ת"א נגד השחקנים, פרק 512

לי בוץ

11.4.2007 / 14:46

הניצחון בגביע לא הרגיע את הרוחות אצל האדומים. ברדה, וולינגטון, ורמוט, ניירה ודה ברונו יועמדו לדין, אוהד הורחק לשלושה חודשים

מי שחשב שהנצחון 0:3 על הפועל ירושלים בגביע וההעפלה לשמינית גמר גביע המדינה ירגיע את הרוחות בהפועל ת"א, טעה. לאחר הקנסות ואיסור הראיונות הגורף על שחקני הקבוצה, מחר (חמישי) צפויים לעמוד לדין אליניב ברדה, וולינגטון דה אוליביירה, גילי ורמוט, מנואל ניירה ולוסיאנו דה ברונו, וזאת מאחר שהפרו את כללי המשמעת של המועדון.

וולינגטון, ברדה ודה ברונו איחרו לאימונים בשבוע שעבר, ניירה נעדר מאימון יום שישי ללא הודעה מוקדמת ואילו ורמוט לא הגיע לאימון יום ראשון.

אגב, ורמוט עצמו טוען כי היה צריך להתייצב במשטרה בראשון בבוקר על מנת להסדיר עניינים אישיים, וכי בקבוצה ידעו על כך יום קודם לכן. אך ההנהלה אינה מאמינה לשחקן ודורשת ממנו לספק הוכחה לכך ששהה במשטרה בזמן באימון. בתוך כך, אתמול לא שותף השחקן כלל במשחק הגביע, ולאחר שסופסל לטובתו של לוסיאנו דה ברונו, לא נכנס גם כמחליף, כשביברס נאתכו ומאור פרץ הועדפו על פניו.

דה ברונו ו-ורמוט צפויים לסיים את דרכם במועדון בסיום העונה. לגבי הארגנטינאי, המהלך אמור להגיע מצד ההנהלה, שלא מרוצה מבעיות המשמעת הרבות של הקשר, בעוד שורמוט, לו חוזה לעונה נוספת בהפועל, עשוי לבקש לעזוב בקיץ בהתאם לזהות המאמן שיעמוד על הקווים בעונה הבאה.

הבוקר (רביעי) זכו חניכיו של ניר לוין ליום חופשי על מנת למנוע עומס יתר, ומחר יפתחו בהכנות למשחק הליגה מול בני יהודה, שיתקיים ביום שני בצאת יום השואה. הפועל תחסר במשחק את ברוך דגו, שנצטווה לנוח כעשרה ימים בעקבות הכאבים בכף הרגל, כששני הפצועים הנוספים - דני בונדר וחאבייר פאאס, עדיין בספק.

אחד מאוהדי הפועל שנעצרו אתמול במהלך העימות עם המשטרה בסיום המשחק מול הפועל ירושלים, הורחק הבוקר לשלושה חודשים מהמגרשים. כזכור, אתמול בסיום המשחק עצרו השוטרים את אותו אוהד בעקבות קריאות "שואה למכבי". לאחר מעצרו החלה מהומה ביציע שכללה זריקת תוף על השוטרים, זאת לאחר שלטענת האוהדים שוטר ירק בפניו של אוהד. כמו כן, שני אוהדים נוספים עוכבו לחקירה.

בהתאחדות לכדורגל העבירו ביקורת על העובדה שהקבוצה סירבה לשחרר אחד מנציגיה בנבחרת האולימפית למסע בפולין בתחילת השבוע הבא. אתמול פרסם מאמן הנבחרת גיא לוי את הסגל שכלל 17 שחקנים בלבד בעקבות משחקיהן של מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, הפועל כפ"ס ומכבי הרצליה והפועל ת"א ובני יהודה.

כל הקבוצות, פרט להפועל, הסכימו לשחרר נציג אחד לנסיעה לאחר הסכם שהושג עם ראשי הנבחרת ובעקבות החשיבות החינוכית של הנסיעה, שתכלול השתתפות של השחקנים במצעד החיים. גורמים בהתאחדות הבהירו הבוקר כי "ההתנהגות של הפועל ת"א מביישת את שחקניה". עוד טענו בהתאחדות כי הפועל אינה נאבקת על האליפות יותר ולא מדובר עבורה במשחק גורלי, דוגמת חיפה, בית"ר, כפ"ס והרצליה, שכן הסכימו לשחרר נציגים לנסיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully