וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורי סאנצ'ז מונה למאמן פולהאם

11.4.2007 / 12:00

מאמנה המצליח של צפון אירלנד יחליף בתפקיד את כריס קולמן, שפוטר. מייקל אואן כיכב במשחק אימון של ניוקאסל, מילאן עשויה להגיע לשפילד

פולהאם פיטרה את מאמנה כריס קולמן, והחליפה אותו בצפון אירי לורי סאנצ'ז. פולהאם נאבקת על הישארות בפרמיירליג, אחרי שבעה משחקים רצופים ללא ניצחון. לפולהאם 35 נקודות אחרי 33 משחקים, והיא רחוקה ארבע נקודות מהקו האדום.

קולמן בן ה-36 החליף בתפקיד בשנת 2003 את ז'אן טיגאנה הצרפתי, אחרי ששיחק בקבוצה ונאלץ לפרוש בגלל תאונת דרכים. "מאכזב אותנו מאוד שאין לנו ברירה אלא להיפרד ממר קולמן", נמסר בהודעה רשמית מהמועדון.

מחליפו סאנצ'ז הוליך את נבחרת צפון אירלנד למקום הראשון בטבלת בית 6 במוקדמות יורו 2008, לפני שבדיה, ספרד ודנמרק. ההתאחדות הצפון אירית שמחה לשמוע כי המאמן המצליח לא ינטוש את תפקידו הבין-לאומי.

אואן מתחיל בקאמבק

מייקל אואן גרם להרבה חיוכים בניוקאסל, לאחר שכבש במשחק ידידות של ניוקאסל מול גרטנה הסקוטית. החלוץ האנגלי, שלא שיחק מאז המונדיאל בקיץ, שותף ל-70 דקות. "הוא נראה חד ושיחק ללא פחד", אמר קשר גרטנה גאווין סקלטון, "ככה לא נראה שחקן שלא שיחק תקופה כל כך ארוכה. כל הכבוד לו".

ידיעות נוספות

* קבוצת שפילד FC, שבאופן רשמי נחשבת למועדון הכדורגל הוותיק בעולם, צפויה לשחק בקיץ במשחק חגיגי מול מילאן האיטלקית כחלק מחגיגות ה-150 למועדון.

* יו"ר קווינס פארק ריינג'רס, ג'יאני פלאדיני, שבר את אחת מצלעותיו לאחר שבמהלך חגיגות הניצחון על קובנטרי במשחקי הצ'מפיונשיפ התחבק עם המאמן ג'ון גרגורי.

* גנואה האיטלקית מתעניינת ברכישת החלוץ האוסטרלי מארק וידוקה, שחקנה של מידלסברו.

* מנצ'סטר סיטי הצטרפה למירוץ אחר חלוצה הצפון אירי של לידס, דיוויד הילי, שעתיד להפוך לאחת הסחורות החמות בשוק ההעברות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
  • עוד באותו נושא:
  • ניוקאסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully