וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחרי ההפסד לירושלים, היינו חייבים להביא גביע"

11.4.2007 / 10:59

בריאל מדריד חגגו זכייה בגביע יול”ב אחרי 75:87 על ריטאס, ולא שכחו למי הפסידו בפעם שעברה. המאמן פלאזה: ”מקומנו הטבעי ביורוליג”

בזמן שכל אירופה סערה אתמול (שלישי) ממשחקי הצ'מפיונס ליג ומסיבוב ט' בגביע המדינה בישראל, מתברר שלא מעטים חגגו גם מכדורסל. ריאל מדריד זכתה אמש בגביע יול"ב אחרי שגברה על ריטאס וילנה 75:87, והביאה הביתה גביע יבשתי לראשונה מאז 1997.

"אני לא יכול לדבר, נגמר לי הקול", פתח מאמן ריאל חואן פלאזה, ופנה לתודות: "אני רוצה להקדיש את הניצחון לאנטוניו מרטין ולאלברטו הררוס, שמינו אותי לתפקיד והאמינו בי. לא האמנתי שאגיע לרגע הזה. זה דבר גדול לנצח בטורניר הזה ולהשיג את הכרטיס ליורוליג, שזה המקום הטבעי שלנו, אבל חשוב יותר שאנחנו בדרך הנכונה כמועדון".

דבריו של פלאזה מזכירים לנו כי בניגוד לנעשה בישראל, באירופה הקבוצות ממש נאבקות על מקום ביורוליג. גם פליפה רייס חוגג את המקום במפעל הבכיר. "אני רוצה להקדיש את הזכייה הזאת לאוהדים, שהולכים אחרינו לכל מקום", אמר הפורוורד הוותיק, "זה ניצחון שמוריד מאיתנו הרבה לחץ, כי ככה כבר עכשיו הבטחנו את המקום ביורוליג בעונה הבאה, ואתם יודעים כמה זה חשוב לנו".

ה-MVP של המשחק, צ'ארלס סמית, נתן את הקרדיט למשחק ההגנה של חבריו. "אומנם נבחרתי למצטיין, אבל עשינו את זה יחד כקבוצה", אמר סמית, "לא ישנתי לפני המשחק. לא הייתי בתקופת קליעה טובה, אבל הררוס בא אליי ואמר לי 'זרוק חופשי, אל תפחד, גם אני קלע ואני מבין מה עובר עליך'. כולם עזרו לי לשמור על האמונה, וזה השתלם. פתאום הסל נראה לי ענק".

אלכס מומברו סיכם: "בפעם האחרונה שהייתי במעמד הזה, הפסדנו להפועל ירושלים. כך שהפעם הייתי ממש חייב להביא הביתה את הגביע".

מנגד, מאמן ריטאס, אלכסנדר טריפונוביץ', נאלץ למצוא תירוצים בסיום. "הם קלעו רק 2 מ-11 מעבר לקשת במחצית הראשונה, והפציצו 8 מ-12 במחצית השנייה, וזה היה ההבדל", אמר טריפונוביץ', "בולוק וסמית הם שני שחקני ההתקפה הטובים במפעל, והם התעלו על עצמם הערב. חזרנו למשחק, המשכנו להילחם, אבל האחוזים שלנו מהקו הרגו אותנו. ולמרות זאת, אחרי כל הפציעות שעברנו העונה, אני גאה בקבוצה שלנו. מגיע לנו לעלות ליורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully