וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני נוימן חוזר לבית"ר ירושלים

אסף שקד

11.4.2007 / 8:19

שחקן העבר ישמש יועץ מקצועי ויהיה אחראי על ניהול המו"מ. איתן מזרחי ימלא את תפקיד הסקאוט. ארזי יחבור לחזית נגד ההתאחדות

דני נוימן, שחקן העבר של בית"ר ירושלים, ישמש החל מהעונה הבאה יועץ מקצועי של הקבוצה. המהלך, שהתבשל בשבועיים האחרונים, כלל פגישות בין כוכב העבר לבין היו"ר, אלי ארזי, ובסוף השבוע האחרון נפלה ההחלטה. עד כה לא היה בבית"ר תפקיד מוגדר כיועץ מקצועי, והיחיד שעשה עבודה דומה היה הסקאוט דודו דהאן, שניהל את מחנות האימונים וקבע את שחקני הרכש של הקבוצה. נוימן יהיה אחראי בין היתר על ניהול מחנות האימונים, על ניהול מו"מ ביחד עם המאמן מול השחקנים ועל קביעת שחקני הרכש, תוך תיאום עם היו"ר ארזי ועם המאמן שיהיה בעונה הבאה.

גם תפקיד הסקאוט ימולא שוב בעונה הבאה. מאז שדהאן עזב במהלך העונה, לא תפס את מקומו איש. ההחלטה היא כי גם הסקאוט יהיה שחקן עבר של הקבוצה - איתן מזרחי, שמשמש כיום כמנהל פנימיית המחוננים של בית"ר ירושלים וכמו כן אחראי למספר שחקני רכש שהגיעו למחלקת הנוער של הקבוצה.

בשני המהלכים הללו מחזירים בהנהלת בית"ר ירושלים את הכוח לשחקני העבר של האגודה, ובכך מנסים להחזיר את הזהות שאבדה במהלך העונה האחרונה.

יו"ר הקבוצה, אלי ארזי, שוקל להצטרף ללוני הרציקוביץ ממכבי ת"א, לדניאל יאמר ממכבי נתניה ולג'קי בן זקן ממ.ס אשדוד לחזית כנגד ההתאחדות ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון.

הארבעה מאמינים שבעזרת כוח מאוחד הם יצליחו לקבל את כל הדרישות הבסיסיות של הקבוצות בכל הנוגע למענקים, לשיטור ביציעים, לבית הדין המשמעתי ולנושא השיפוט - מאבק אותו החלו בן זקן והרציקוביץ' לפני כחודש.

בשבוע הבא אמורים הארבעה להיפגש ולדון לגבי הצעדים הבאים. דובר בית"ר, עודד זרגרי: אמר: "אלי ארזי לומד את כל ההתנהלות של ההתאחדות, ולא קיבל עדיין החלטה סופית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully