וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון מחכה להיצפלד או לאנצ'לוטי

11.4.2007 / 0:42

מנצ'סטר יונייטד מחכה בחצי גמר ליגת האלופות למנצחת במפגש בין באיירן למילאן (21:45). רק נס יציל את פ.ס.וו מהדחה מול ליברפול

שתי קבוצות כבר יש בחצאי גמר ליגת האלופות, ליברפול תהיה השלישית אם לא יתהפך העולם ונשארנו עם המפגש הקלאסי בין באיירן מינכן למילאן, קרב שבקלות יכול היה להיות גם הגמר, אבל שהפרס עליו הפעם יהיה מפגש עם מנצ'סטר יונייטד.

באיירן מינכן - מילאן

הגרמנים פתחו את העונה בצליעה והמשיכו אותה בצורה לא הרבה יותר טובה. אחרי פגרת החורף הגיעו פיטוריו של פליקס מגאת' ומינויו של אוטמאר היצפלד הוותיק. ההתחלה של היצפלד כללה שני הפסדי ליגה בשלושת משחקיו הראשונים, אבל הבווארים התייצבו בינתיים ועל הדרך גם הדיחו את ריאל מדריד מהצ'מפיונס. עכשיו, אחרי תיקו 2:2 בסן סירו, גם מילאן נמצאת בסכנה.

"אנחנו מגיעים לשיאנו כשאנחנו משחקים בבית", אמר היצפלד לקרת המשחק באליאנס ארנה המאיים, "בבית אנחנו מעלים את היכולת שלנו ב-10-20 אחוזים".

הסטטיסטיקה כמעט תומכת בתקווה של היצפלד לתוצאה טובה במשחק ביתי. באיירן מעולם לא הפסידה בפער של יותר משער אחד במשחק בית בליגת האלופות, אבל במשחק יהיו לה גם בעיות לא צפויות. ווילי סניול נפצע בבירכו וגמר את העונה, מרטין דמיקליס סובל ממתיחה וגם הוא לא ישחק. לעומתם לוסיו ואואן הארגריבס החלימו מפציעות קלות וישחקו אחרי שערכו אימון מלא ביום שלישי לקול צהלות של כ-1,500 צופים שהגיעו לעודד את השחקנים.

שניים נוספים שישחקו הם אוליבר קאן ומארק ואן בומל, שחוזרים מעונשי השעיה. היצפלד בונה על שובו של ההולנדי: "ואן בומל יוסיף לנו נוכחות במרכז המגרש, אבל זה לא יהיה משחק שיוכרע על ידי בודדים, אלא על ידי הקבוצתיות".

מילאן לא משכנעת כל העונה ואם נדמה היה שהיא תשוב מהורדת 8 הנקודות שלה בליגה האיטלקית כדי להאבק על הסקודטו, אינטר הבהירה היטב שלה יש תוכניות אחרות. הרוסונרי הודחו על ידי רומא מהגביע והצ'מפיונס הוא התואר האחרון בו הם יכולים לזכות.

"מה שחשוב זה איך הקבוצה תופיע", אמר קרלו אנצ'לוטי, שהתקרב עם מילאן לרביעייה הראשונה בליגה, זו שתשלח את נציגות ארץ המגף לליגת האלופות בעונה הבאה. המאמן הוסיף: "באיירן ינסו לשלוט במשחק ואנחנו נצטרך לשחק כדורגל טוב. נהיה חייבים להאמין ביכולות שלנו ולנצל את המצבים אליהם נגיע".

מילאן תחסר את אלברטו ג'ילארדינו המושעה, רונאלדו לא יכול לשחק באירופה ומי שיתפוס את המקום בחוד יהיה ככל הנראה פיליפו אינזאגי הוותיק. "הוא לא ב-100 אחוזי כשיר, אבל די בטוח שהוא ישחק", אמר אנצ'לוטי על החלוץ שרק גרד מילר, ראול ואנדריי שבצ'נקו כבשו יותר ממנו במפעל, "אינזאגי כבר כבש עבור מילאן שערים מאוד חשובים באירופה, כולל נגד באיירן מינכן".

הרכבים משוערים:

באיירן מינכן: אוליבר קאן, חסן סאליחמידזיץ', לוסיו, דניאל ואן בויטן, פיליפ לאם, אואן הארגריבס, אנדראס אוטל, מארק ואן בומל, בסטיאן שווינשטייגר, רוי מקאיי, לוקאס פודולסקי.

מילאן: דידה, מאסימו אודו, פאולו מאלדיני, אלסנדרו נסטה, מארק יאנקולובסקי, ג'נארו גאטוסו, אנדראה פירלו, מאסימו אמברוסיני, קלארנס סידורף, קאקה, פיליפו אינזאגי.

ליברפול - פ.ס.וו איינדהובן

תנו להולנדים גם 50 משחקים במצב הזה באנפילד והם לא עולים שלב. המפגש היחיד שנגמר כבר אחרי המשחק הראשון היה המפגש הזה. ליברפול ניצחה 0:3 בפיליפס ארנה ותהפוך מחר לאנגלית השלישית שמעפילה לחצי גמר ליגת האלופות. כמו לפני שנתיים, האדומים ייפגשו בחצי הגמר את צ'לסי. יריבה אפשרית בגמר היא מילאן. והזכרונות מאיסטנבול מתחילים לעלות.

למרות זאת, רפא בניטז ניסה לצייר תמונה בסגנון "כלום לא גמור" ערב המשחק. "3 שערים זה הבדל גדול, אבל בגמר נגד מילאן באיסטנבול היינו בפיגור כזה וחזרנו", אמר הספרדי, "נצטרך להיות מרוכזים כי לפ.ס.וו יש איכויות והם ינסו לכבוש כבר בהתחלה".

ליברפול, שניצחה 1:2 את רדינג בליגה בסוף השבוע האחרון, תהנה משובו של מוחמד סיסוקו אחרי השעיה, אבל ייתכן שחאבייר מסצ'ראנו יתפוס את מקומו של הקשר ממאלי. דירק קויט לעומת זאת, מוצהב וקרייג בלאמי צפוי לפתוח במקומו בחוד. ג'ון ארנה ריסה כנראה יפתח באגף השמאלי של ההגנה, כשלפחות בכל הנוגע לשיתופו של פאביו אורליו אין ספק מכיוון שהברזילאי נפצע וגמר את העונה.

פ.ס.וו נמצאת בעיצומה של התקופה הגרועה ביותר שלה העונה. בסוף השבוע היא הפסידה 2:1 לניימיכן הצנועה ולמזלה לא שמטה את הולכת הארדביסי אחרי שאייאקס כשלה לנצח בעצמה. מיכאל רייזיחר, יאן קרומקאמפ, אדיסון מנדז, אלכס ואיברהים אפלאיי יחסרו בצד ההולנדי, כולם בגלל פציעות ורונאלד קומאן לקח איתו למסע למרסיסייד מספר שחקני נוער.

"זה לא בלתי אפשרי, אבל עלינו להיות ריאליים", אמר המאמן ההולנדי. חזרה מפיגור 3:0 מול קבוצה כמו ליברפול יהיה די קשה. הגענו לרבע גמר ליגת האלופות וזה דבר שאנחנו צריכים להיות גאים בו".

הרכבים משוערים:

ליברפול: פפה ריינה, סטיב פינאן, ג'יימי קארגר, דניאל אגר, ג'ון ארנה ריסה, סטיבן ג'רארד, צ'אבי אלונסו, חאבייר מסצ'ראנו, מארק גונזאלס, קרייג בלאמי, פיטר קראוץ'.

פ.ס.וו: גומש, צ'אבה פהר, מנואל דה קוסטה, דירק מרצ'ליס, קרלוס סלסידו, מיקה ואיירינן,טימי סימונס, פיליפ קוקו, ג'ייסון קולינה, ארונה קונה, ג'פרסון פארפאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully