וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאמר עצבני על כולם

רומן רוזנבלט

10.4.2007 / 22:49

הבעלים של נתניה זעם על השיפוט בהפסד 2:1 לסכנין בגביע: "אשקול לא להיות פה יותר". באיגוד יקבלו את בקשתו. בקבוצה שוקלים לפנות לברדה

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

מהומה לא קטנה התפתחה בסיום המשחק בין מכבי נתניה לבני סכנין בגביע (2:1), שהסתיים בהדחה של הקבוצה מעיר היהלומים.

דניאל יאמר, הבעלים של נתניה, זעם על השיפוט ואמר: "אם ימשיכו לשפוט אותנו ככה, אשקול לא להיות פה יותר". עם שריקת הסיום נותרו במגרש כמה עשרות מאוהדי נתניה, ויאמר ניגש לשוחח עימם. אחד האוהדים הצעירים צעק לעבר יאמר, על פי הנוכחים במקום: "פאק יו, קח את אוקוצ'ה מפה". יאמר שהיה עצבני בלאו הכי, התקרב לאוהד ולא הפסיק לצעוק עד שהורחק מהמקום ע"י חבריו וכוחות שיטור. יאמר צעק לאוהדים: "מה אתם רוצים ממני לגבי אוקוצ'ה, פטריק סופו מרוויח 250 אלף דולר והבקיע רק 4 שערים ואוקוצ'ה הבקיע 8. אם אתם לא רוצים אותי אני אלך. לא משנה מה קורה, אתם צריכים לעודד את הקבוצה".

מאז שהגיע לקבוצה לא נראה הבעלים עצבני כל כך כמו בהתפרצות הזו, ולאחר מכן ירד יאמר לחדרי ההלבשה כשהוא כעוס מאוד, ומצהיר על רצון לעזוב את הקבוצה. רק לאחר דקות ארוכות של צעקות נזעמות מצד הבעלים הצליחו מקורביו להרגיע אותו. אוהדים מהקבוצה תלו ליד ביתו שלט עליו נכתב "keep the dream alive" (אל תפסיק את החלום).

בקבוצה, אגב, לא שבעי רצון מהיכולת של שחקני החוד, וגורמים הזכירו את אליניב ברדה, שלא חידש את חוזהו בהפועל ת"א, כמועמד לעונה הבאה.

אוקוצ'ה לא נשאר חייב

לאחר שנרגע, מסר יאמר הודעה לתקשורת: "כל הכבוד על הניצחון של סכנין ומזל טוב על ההעפלה שלהם לסיבוב השני בגביע, אבל אני רוצה למחות על שיפוטו של לירן וקסברגר היום. אם ההתאחדות לכדורגל רוצה לעשות סדר היא צריכה לעשות אותו קודם כל עם השופטים. זו לא הפעם הראשונה העונה שהשופטים הורגים אותנו והייתי רוצה לדעת מי עומד מאחורי זה. גם נגד בני יהודה וקסברגר פגע בנו, אני מתכוון להעסיק חוקרים פרטיים ובלשים על מנת להבין מי עומד מאחורי המגמה הזאת נגדנו".

בעקבות תוצאת המשחק והאירועים לאחר מכן התגודדו כמה עשרות אוהדים ליד יציאת השחקנים בקופסא, עד שמנכ"ל הקבוצה קובי בלדב והדובר איציק גניש שוחחו עימם בניסיון להרגיע את הרוחות.

גורמים בקבוצה אמרו לאחר כל המהומה: "אם זה מה שקורה אחרי הפסד אחד, מעניין מה יקרה אם נפסיד כמה משחקים ברצף".

גם אוקוצ'ה לא נשאר חייב והתעמת בעצמו עם אוהדי הקבוצה בסיום המשחק, כאשר החליף קללות בסיום המשחק עם מספר אוהדים בדרך לחדרי ההלבשה. האוטובוס של בני סכנין עזב את המתחם תחת אבטחה כבדה של המשטרה, אך ללא תקריות. בקבוצה יעשו מאמצים להכשיר את מזואה אנסומבו הפצוע לקראת המשחק בשבת, כאשר ייתכן שינוי או שניים במשחק מול מכבי פתח תקוה.

אורי אוזן אמר: "ציפינו להגיע יותר רחוק בגביע, אבל כל הכבוד לסכנין. חזרנו מהקבר כבר, אבל זה לא הספיק. בחיים דברים לא הולכים כמו שמתכננים. הם פתחו טוב גם את ההארכה ואני מאחל להם מזל. זה לא משפיל, זה יותר כואב כי רצינו להגיע רחוק. יש לנו מטרות בליגה, וחייבים להסתכל קדימה. כואב לי על האוהדים ועל יאמר".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר: "זה לא פעם ראשונה שהקבוצה הפחות טובה עולה. היו לנו המון מצבים, המון החמצות. זה שהם כבשו ראשונים הכניס את השחקנים להמון לחץ. הם גררו ונגררו. לא שיחקנו מאורגן, בכל איבוד כדור שחקנים נכנסו ללחץ. כעסתי במהלך המשחק, כי אני לא מאמין בלהכניס 6-7 שחקנים לתוך הרחבה של היריב והיינו צריכים לשמור על מבנה הקבוצה. אנחנו מאוכזבים ונשארו לנו המאבקים בליגה. הקהל מאוכזב ובצדק שכן אנחנו צריכים לנצח קבוצה מהליגה הלאומית. אני בטוח שהשחקנים יעשו את הכל כדי להחזיר להם".

גם לעטר היו טענות לשופטים: "זה מרגיז שזה קורה שוב. עם וקסברגר זה קורה לנו פעם שנייה העונה. מול בני יהודה הוא המציא פנדל שגרם לנו לאיבוד 2 נקודות. במשחק היום היו לו שתי טעויות קריטיות, כולל פסילה של שער חוקי".

צבי רוזן, יו"ר איגוד השופטים, הגיב: "לא נתייחס לדבריו של יאמר. בקשתו לפסול את וקסברגר כלל לא נידונה". למרות זאת, גורם באיגוד טוען כי בדרך כלל מתקבלות הבקשות של הקבוצות לא לקבל שופט זה או אחר, וסביר להניח שאכן וקסברגר לא ישפוט את משחקיה של נתניה בתקופה האחרונה.

"לא סתם אנחנו במקום הראשון בלאומית"

אלישע לוי, מאמן סכנין: "אמרתי בהתחלה שנבוא ונשחק חזק, וזאת אינדיקציה טובה בשבילנו. עברנו שלב ועכשיו נתפנה למשימה הבאה שלנו, לנצח את אשקלון ולהבטיח את העליה. נקווה להגרלה יותר טובה בשלב הבא בגביע. נתניה היא קבוצה מאוד חזקה בבית שלה. אני חושב שאוהד שחקן צעיר שיודע לתת גולים. אם הוא יידע להשתמש בהצלחה שלו, הוא יהיה שחקן גדול".

אוהד קדוסי: "לא סתם אנחנו במקום הראשון בלאומית ואנחנו שואפים להגיע רחוק גם בגביע".

גבע ברקאי: "אני לא חושב שהפתענו. אנחנו אמנם ליגה מתחת, אבל אנחנו קבוצה יציבה. רצינו לעלות ליגה ואת זה עשינו. היום עלינו משוחררים והראינו מה שאנחנו יודעים. השער נתן לנו מוטיבציה, למרות שנתניה מאוד מסוכנת. עם הפועל ר"ג לקחתי גביע, מי כמוני יודע מה זה ההישג הזה. אחרי 90 דקות השער שקיבלנו היתה נפילה מנטלית, אבל ידענו שצריכים להתעשת מיד ואכן עשינו את זה".

מאזן גנאים, יו"ר סכנין: "השחקנים הוכיחו לכולם שהם שחקני ליגת העל. אמרו בשבועות האחרונים שהסגל לא מתאים לליגת העל, היום כולם קיבלו את התשובה. אני באופן אישי לא האמנתי שננצח בהארכה, אבל זה אומר הרבה על האופי של הקבוצה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מתגבשת חזית נגד ההתאחדות (אסף שקד)

יו"ר בית"ר ירושלים, אלי ארזי, שוקל להצטרף ללוני הרציקוביץ ממכבי ת"א, לדניאל יאמר ממכבי נתניה ולג'קי בן זקן ממ.ס אשדוד לחזית כנגד ההתאחדות ויו"ר ההתאחדות אבי לוזון.

הארבעה מאמינים שבעזרת כוח מאוחד הם יצליחו לקבל את כל הדרישות הבסיסיות של הקבוצות בכל הנוגע למענקים, לשיטור ביציעים, לבית הדין המשמעתי ולנושא השיפוט - מאבק אותו החלו בן זקן והרציקוביץ' לפני כחודש.

בשבוע הבא אמורים הארבעה להיפגש ולדון לגבי הצעדים הבאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully