וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירה תמריא לפולין ללא שחקני הפועל ת"א

לי בוץ

10.4.2007 / 21:18

הנבחרת תשתתף במצעד החיים ותשחק מול חבל קראקוב עם סגל של 17 שחקנים בלבד, ונציג אחד מבית"ר ירושלים ומכבי חיפה

הנבחרת הצעירה של ישראל תמריא ביום ראשון הקרוב לפולין, שם תשתתף ביום השואה (שני) במצעד החיים ולמחרת תערוך משחק אימון מול המקבילה של חבל קראקוב.

מהנסיעה, שמטרתה העיקרית היא עבודה על הפן החברתי-חינוכי תוך דגש על החדרת ציונות וגיבוש בין השחקנים, ייעדרו לא מעט שחקנים שצפויים לקבל זימון לאליפות אירופה בחודש יוני בהולנד, והנבחרת תמריא עם סגל של 17 שחקנים בלבד. זאת מאחר וארבע קבוצות ליגת העל משחקות ביניהן בתאריכים בהם תשהה הנבחרת בפולין.

הנבחרת תמריא ב-15 בחודש, ערב יום השואה, כשלמחרת ייפגשו במסגרת הליגה הפועל ת"א ובני יהודה. ב-18 בחודש, כשהחניכים של גיא לוי יעשו את דרכם חזרה ארצה, תארח מכבי חיפה את בית"ר ירושלים במסגרת שלב ט' של גביע המדינה, כשערב קודם לכן ייפגשו מכבי הרצליה והפועל כפ"ס בגמר גביע הטוטו.

בעקבות שבוע המשחקים העמוס הגיעו ראשי הנבחרת להסכמה עם ראשי הקבוצות, לפיה כל מועדון יוותר על נציג אחד לטובת המסע החינוכי, שעשוי אגב להיות הפעם האחרונה בה תתכנס הנבחרת לפני אליפות אירופה.

אי לכך, הוחלט כי בית"ר תסתדר ללא שירותיו של אבירם ברוכיאן, חיפה תשחרר את תום אלמדון, כפ"ס תוותר על אלירן דנין והרצליה תתמודד על התואר היחיד בו היא יכולה לזכות העונה ללא שני שחקנים - יוסי שקל ושי מימון. עם זאת, גם ההסכם ההגיוני לא עבר חלק, והבעיות הגיעו מצידה של הפועל ת"א, שכרגע לא מוכנה לשלוח נציג לפולין.

לאדומים, שכבר יצאו למעשה ממאבק האליפות, שלושה נציגים בסגל הרחב של הצעירה - דני בונדר, רמי דואני וגילי ורמוט, אך אף אחד מהם לא יצטרף לנבחרת ביום ראשון. לבני יהודה, אגב, אין נציגים בנבחרת ולכן גם היא תגיע לבלומפילד ביום שני עם סגל מלא.


סגל הנבחרת:

שוערים: תום אלמדון (מכבי חיפה), יוסי שקל (מכבי הרצליה).

הגנה: אלירן דנין (הפועל כפ"ס), אורי שטרית, יובל שפונגין (מכבי ת"א), שי מימון (מכבי הרצליה), ניצן דמארי, נאור פסר (מכבי פ"ת), עודד אלקיים (הפועל חיפה).

קישור: ליאור ז'אן (מכבי ת"א), תום מנשרוב, עידן סרור (הפועל פ"ת), אמיר טגה (מכבי נתניה), אבירם ברוכיאן (בית"ר ירושלים).

התקפה: איתי שכטר (מכבי נתניה), רועי דיין, עומר פרץ (מכבי ת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully