וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחמן צפוי להתפטר מהפועל פ"ת

הפועל פ"ת התקשתה לעכל את ההפסד 2:0 להפועל הרצליה. המאמן הודיע על התפטרות, אבל סייג ואמר כי יחליט יחד עם רונן אלעד

ספק אם מישהו באם המושבות ידע משהו על הפועל הרצליה לפני המשחק בסיבוב ט' מול הפועל פ"ת. הקבוצה האלמונית ממוקמת בתחתית הליגה הארצית ועסוקה במרבית העונה בנסיונות הישרדות ובהימנעות מירידה לליגה א'. צמד השערים של אודי כבודי העניק הערב (שלישי) ניצחון 0:2 מדהים לזכות הפועל הרצליה באורווה, אבל יותר מכך קבע כי הפועל פ"ת של ימינו היא אגודה מפורקת.

"ההרגשה קשה, אנשים הלכו הביתה עם עצב בעיניים. אולי אנחנו בעיצומו של כדור שלג כה גדול, שאי אפשר לעצור אותו", אמר אחד השחקנים בקבוצה אחרי ההפסד הסנסציוני.

אחרי ההפסד הביתי (3:2) למכבי הרצליה והתבוסה בחוץ לאשדוד (4:1) ציפו שחקני הקבוצה למשחק הגביע, שעל פניו נראה קל, כדי להמתיק במעט את שלהי העונה המרה הזו. "המשחק הזה בגביע החזיק אותנו, ואני לא יודע איך זה יראה עכשיו", חתם שחקן אחר בקבוצה וזיקק לכדי משפט אחד את רוח השחקנים, "יש עוד המשך לעונה ואנשים ישחקו עבור החוזים שלהם".

"זה ביזיון אחד גדול" (דוד מרואני, הארץ)

מיד לאחר ההפסד החליט מאמן הפועל פ"ת, אייל לחמן, להתפטר מתפקידו. כבר לאחר המשחק הוא רמז כשאמר: "כמי שעומד בראש המערכת אני חייב לקחת על עצמי את האחריות", אולם סייג והוסיף כי יקבל החלטה ביחד עם הבעלים של הפועל פ"ת, רונן אלעד.

אלעד שוהה כיום בחו"ל ואמור לחזור ארצה בימים הקרובים. "זה ביזיון אחד גדול", אמר אמש אלעד, "אדבר עם אייל בקרוב ואשמע מה יש לו לומר. כמו שהקבוצה נראית אי אפשר להמשיך".

לחמן הודיע למנכ"ל יוסי צייג על כוונתו לעזוב את המועדון. "הערב הוא יאמר לרונן אלעד את כל מה שיש לו לומר. בשבילי זאת בתקופה קשה במיוחד, בגלל מצב הקבוצה ומכיוון שאייל חבר אישי שלי".

לחמן שוחח בסיום עם השחקנים במשך שעה ארוכה וסיפר להם על תוכניותיו. "זה היום הקשה ביותר בתולדות הפועל פתח תקוה", סיכם יניב לוזון.

עדכון ראשון: 10.4.07, 21:36
עדכון אחרון: 11.4.07, 07:21

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully