וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקמן ג'ונס הושעה לשנה

10.4.2007 / 21:27

מגן הפינה של טנסי ספג עונש כבד, כשכריס הנרי, התופס של סינסינטי, קיבל שמונה משחקים בחוץ, שניהם בשל הפרת חוקי ה-NFL

אדם "פאקמן" ג'ונס, מגן הפינה של טנסי, לא יראה מגרש בשנה הקרובה, אלא אם הקומישינר של ה-NFL, רוג'ר גדול, יחליט לחון אותו. ג'ונס קיבל מגודל הודעה כי הוא מושעה לשנה, כשכריס הנרי, התופס של סינסינטי, יישב בחוץ למחצית הזמן.

הסיבה לעונש היא הפרות סדר והתנהגות לא הולמת של השניים בחיים האזרחיים. גודל, המכהן בתפקיד שנה, החליט לנקוט יד קשה נגד השניים למען יראו וייראו. "אנחנו חייבים להגן על הליגה. הם צריכים להבין שזו פריבילגיה לייצג את הליגה, לא משהו שניתן להם במתנה". במכתב אישי לשניים כתב גודל: "ביישתם את עצמכם ואת הליגה. הרסתם את המוניטין של ה-NFL והעמדתם את הביטחון שלכם ושל אחרים בסכנה. בהתחשב בכל מה שעשיתם, אתם ראויים לעונשים חמורים". הם לא יקבלו שכר במהלך התקופה.

טנסי תעקוב אחרי פעילותו של ג'ונס, כשהליגה הציבה לו מספר תנאים, ובראש ובראשונה שלא יסתבך בעבירות נוספות. אם ג'ונס והנרי לא יעמדו בתנאים שנקבעו להם, הם עלולים להיות מורחקים לתמיד.

הרינגטון באטלנטה, שנאהאן האריך חוזה בדנבר

ג'ואי הרינגטון, הקוורטרבק שפתח השנה במיאמי במקום דאנטה קולפפר הפצוע, מצא בית חדש, לא רחוק מפלורידה. הרינגטון חתם באטלנטה ויהיה מחליפו של מייקל ויק. הפאלקונס העבירו בטרייד במהלך מרץ את מאט שאוב ליוסטון והיו צריכים מישהו שייכנס למשבצת. הוא נבחר ב-2002 בבחירה השלישית הכללית בדראפט על ידי דטרויט, אבל לא עמד בציפיות ועבר למיאמי בתחילת 2006.

מייק שנאהאן, מאמן דנבר ברונקוס, האריך את חוזהו בקבוצה בשלוש שנים, ויאמן אותה עד 2011. חוזהו של שנאהאן, שלקח את הברונקוס תחת חסותו ב-1995 והוביל אותם לשתי זכיות בסופרבול, אמור היה לפוג בתום העונה.

וורן מון, קוורטרבק היכל התהילה, נאסר בקירקלנד, וושינגטון, בעקבות נהיגה בשכרות. מון נעצר בלילה שבין שישי לשבת ובדמו התגלה אלכוהול. טרם נמסרו פרטים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully