וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשרות לרכישת הפועל ת"א

שגיא ניר

10.4.2007 / 20:51

קבוצת אנשי עסקים מארצות הברית בודקים אפשרות לרכישת האימפריה הקורסת, בתיווכו של סטיב קפלן. נקבעו משחקי הפלייאוף בלאומית

בשבועות הקרובים תרד הפועל תל אביב סופית לליגה הארצית, אבל בימים האחרונים מתבשלת עסקה שעשויה להחיות, אולי, את המועדון הקורס.

הרוכשים הפוטנציאליים, שנציגיהם הגיעו בימים האחרונים לסדרת פגישות בישראל, עומלים מזה מספר חודשים על בירור וניסיון להכיר את הכדורסל בארץ, ולשם כך קיבלו לא מעט מידע משחקן העבר סטיב קפלן.

במידה והקבוצה תירכש על ידם, הצפי הוא שהפועל תשחק בעונה הבאה בליגת העל, אם על ידי רכישת מקומה של קבוצה אחרת, כפי שעשתה בעבר רמת השרון שקנתה את מקומה של הפועל חיפה, או על ידי הצטרפות לליגה תחת תקציב מינימום של מיליון דולר, הצעה המקובלת על יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל, וכבר פורסמה בעבר בוואלה! ספורט.

נצרת עילית שנייה, יקנעם/מגידו רביעית

מחזור המשחקים האחרון בליגה הלאומית התקיים הערב (שני), ונקבעו בו כמה גורלות. גולת הכותרת היא העובדה שהפועל נצרת עילית ניצחה באשדוד את מכבי 88:100 והבטיחה לעצמה את המקום השני החשוב. שלישית סיימה אליצור קרית אתא, שהביסה 66:82 את אליצור מכבי נתניה. המפסידה הגדולה של המחזור היא הפועל יקנעם/מגידו, שההפסד שלה 96:87 ללב השרון הוריד אותה למקום הרביעי, שממנו, כידוע, אמורה לנבוע סדרת חצי גמר מול הפועל חולון החזקה. אותה חולון הביסה 89:114 את הפועל באר שבע.

אליצור רמלה (82:89 על מכבי שוהם) ובית"ר בנימינה (81:92 על הפועל גבעתיים) סיימו את העונה במקומות 9-10, ולא יעלו לפלייאוף העליון או ישחקו במשחקי הנותרים נגד הירידה, מה שאומר שהים מחכה להם.

ארבע סוגרות הטבלה, מכבי אשדוד, מכבי שוהם, הפועל גבעתיים והפועל ת"א, ייכנסו כעת לליגה פנימית של שישה משחקים, בסיומה נדע מי הן שתי היורדות. בפועל, הפועל ת"א, שהובסה 85:73 על ידי מכבי הוד השרון, יודעת שהפסד נוסף יחרוץ את גורלה, וסיכויה להישאר אפסיים, לאור העובדה שניצחה רק שני משחקים מה-26 שלה.

ארבע סדרות הפלייאוף העליון (כולן הטוב משלוש):

הפועל חולון - הפועל לב השרון
הפועל נצרת עילית - הפועל ב"ש
אליצור קרית אתא - מכבי הוד השרון
הפועל יקנעם/מגידו - אליצור מכבי נתניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully