וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסכם שלום בין רמת השרון ורמלה

10.4.2007 / 15:03

אנדה רמת השרון החליטה להקצות הזמנות וכרטיסים לאוהדי רמלה. המנהל המקצועי של רמלה: "מעשה חכם, תמיד קראנו לשלום"

המתיחות בין הנהלות אנדה רמת השרון ואליצור רמלה עושה רושם כמי שהולכת לכיוון של רגיעה.

היום (שלישי) הוציאה הנהלת רמת השרון הודעה, בה נאמר כי "למרות שחברי הנהלה ואוהדי אנדה רמת השרון לא הורשו להיכנס למשחק הפלייאוף הראשון ברמלה, אין בכוונתנו להחזיר באותה מידה. לכן, מעבר לכמות שקובע התקנון, נאפשר לאוהדי רמלה לרכוש 60 כרטיסים, כשיחד עם ההזמנות מדובר ב-75 כרטיסים, יותר מ-10% מתכולת האולם".

"החל מהיום תופסק ההתנהלות הלא ראויה בין שני המועדונים, לפחות מצידנו. הפגיעה באוהדים, שבעיקר למענם אנחנו משחקים ובלעדיהם אין שמחה במלאכה, אין לה מקום במגרשי ספורט. כולנו חייבים לאפשר לאוהבי הכדורסל באשר הם להיות שותפים להנאה שבספורט, אך יחד עם זאת נמשיך להוקיע את האלימות ואת קריאות הביזוי של אוהדי רמלה, ונפעל להוציא מהמגרש כל מי שישתתף בקריאות שנועדו לבזות ולהשפיל שחקניות או צוות. לא זו תרבות הספורט שאנו רוצים לקדם".

המנהל המקצועי של רמלה, נסים רון, הגיב: "תמיד קראנו לשלום, גם לפני המשחק, ואני שמח שהן התעשתו והחליטו ללכת בכיוון של שיתוף פעולה שאני מקווה שהוא יהיה אמיתי. הן קיבלו הזמנות על פי התקנון, ורצינו להגיע להבנות לגבי כרטיסים אך לא הצלחנו. זה לא הגיוני בספורט שלא יתנו לקהל לראות את הקבוצה שהיא כל העולם שלו, כך שזה מעשה נבון וחכם מצד רמת השרון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully