וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-רוד ממשיך להפציץ

10.4.2007 / 15:21

החובט של היאנקיז רשם הומר חמישי ב-2:8 במינסוטה. ריאן הווארד רשם הומר, אבל הפיליז הפסידו למטס. דואל מרשים בסן דייגו

סדרת המשחקים בין קליבלנד לסיאטל נדחתה באופן רשמי בשל סופת שלגים, שמנעה גם את קיום הדאבל הדר שהיה מתוכנן לאתמול. הליגה חשבה מה לעשות עם קיום הסדרה הבאה של האינדיאנס, שהייתה מתוכננת להלילה, ולאחר דיונים היא הועברה למילווקי, שם תחל כמתוכנן. זו תהיה הפעם הראשונה מזה כמעט עשור שלם שבמילווקי ישחקו במסגרת ה-AL.


מינסוטה - ניו יורק יאנקיז 8:2

קרל פבאנו הגיש היטב אחרי משחק פתיחה לא טובה נגד טמפה ביי, ורשם שבעה אינינגים סולידיים, כשהוא נתמך בהומר של אלכס רודריגז, שסילק את הכדור אל מעבר לגדר במשחק השלישי ברציפות, ובאחד של בובי אבריו, עם שלוש חבטות וארבעה ריביז. סידני פונסון צלח 5.2 אינינגים, במסגרתם אסף את כל חמש ריצות החובה שלו.


בולטימור - דטרויט 2:6

דניאל קבררה הגיש מצוין לאוריולס, ובמשחקם הביתי הראשון הראה שליטה עם 7.2 אינינגים וחמש קטילות. קווין מילאר, עוד שחקן בפורמה, חבט להומר במשחק השני ברציפות, ועשה זאת על צ'אד דרבין, שהלך 4.2 אינינגים בלבד.


טורונטו - קנזס סיטי 1:9

איי ג'יי בארנט הוא האיש. אחרי משחק פתיחה מחפיר, בארנט הגיש 6.2 אינינגים וסילק חמישה חובטים, והבלו ג'ייז שיפרו את מאזנם ל-2:4. הומר לורנון וולס, שלוש חבטות ושני ריביז לארון היל. הומר לג'ון באק בקיי סי, באדי בל, מאמן הרויאלס, הורחק בשל עימות עם השופט, שפסק על דאבל חוקי לטורונטו למרות הפרעת אוהד. 1.1 אינינגים בלבד לאודאליס פרז, שרשם ארבע ריצות חובה והיה מזעזע בקנזס סיטי.


טקסס - טמפה ביי 4:8

ברנדון מקארתי חגג את המימונה בשמחה, עם שישה אינינגים סולידיים, חמישה חשמולים וניצחון, ואיאן קינסלר, שלילה לפני כן נעדר בגלל שלשולים, שלשל ארבע חבטות בארבעה נסיונות. קרל קרופורד מטמפה ביי עם ההומר היחיד במשחק, כשהריינג'רס רושמים שש ריצות באינינג השישי.


אוקלנד - שיקגו וייט סוקס 4:1

זה לא היה על הנייר המשחק האופטימלי לחוזה קונטרראס לחזור לעצמו, כשמולו עמד הסיי יאנג המיועד של ד"ר בייסבול, ריץ' הארדן. ולא שהאחרון היה רע, עם שישה אינינגים ושישה סטרייקאאוטים, פשוט קונטרראס קיבל יותר תמיכה למרות מאזן דומה (שישה וארבעה), בדמות שתי ריצות, שגדלו אחר כך לארבע. סקוט פודסדניק וג'ים ת'ומה עשו את ההבדל עם הומרים על הארדן.

NL: לא מבקיעים בסן דייגו

סן דייגו - סן פרנסיסקו 0:1

פטקו פארק הוא מגרש איום לחובטים, והראשון שיודע את זה הוא ברוס בוצ'י, עד לשנה שעברה מאמן הפאדרס. בוצ'י הגיע עם הענקים שלו כדי לראות את מאט קיין כמעט רושם נו היטר, אבל דאבל של חליל גרין באינינג השביעי הרס לו את המאזן. זה היה דאבל יקיר, כי גרין קודם על ידי שתי הקרבות ונכנס לריצה היחידה במשחק. קיין סיים עם שבעה אינינגים וחמישה חשמולים, אחד יותר מכריס יאנג המנצח. שמירה לטרבור הופמן.


פלורידה - מילווקי 3:5

המארלינס ממשיכים עם פתיחת העונה הטובה שלהם. משחק טוב לאניבל סאנצ'ז, עם שישה אינינגים וניצחון, שמירה לרוקי הנרי אואנס והומר ושלושה ריביז למיגל קבררה החייתי. הומר לג'ף ג'נקינס במילווקי, הפסד שני העונה לג'ף סופאן בעמדת הפותח.


ניו יורק מטס - פילדלפיה 5:11

ריאן הווארד הגיע לליגה. אחרי שבוע של חולשה, הווארד חבט להומר בן שלוש ריצות באינינג השישי כדי להעלות את הפיליז ל-3:5, אבל שגיאה של ג'ימי רולינס פתחה למטס את הדלת לשבע ריצות ולניצחון באינינג השמיני. שלוש חבטות, שני ריביז ושתי ריצות לקרלוס דלגאדו במטס, הומר גם לצ'ייז אטלי מפילי. פדרו פליסיאנו זכה בניצחון, ג'ף גרי, שרשם חמש ריצות, מהן שתיים לחובתו, עם ההפסד.


שיקגו קאבס - יוסטון 5:3

משחק פתיחה חגיגי ב"ריגלי פילד", הרבה רעש, הרבה תשוקה - בדיוק כל המרכיבים שבעזרתם הקאביז יאכזבו את אוהדיהם. הומר של אדם אוורט על בובי האורי באינינג השמיני חצה שוויון 3:3, העניק ניצחון לצ'אד קוולס ודן ווילר רשם שמירה ראשונה. ווילר החליף באופן סופי ומוחלט את בראד לידג' כקלוזר של האסטרוס. הופעת איכות לטד לילי עם שישה אינינגים, חמישה חשמולים ושלוש ריצות חובה, בשיקגו. חבטה, ריצה וסטרייקאאוט לאלפונסו סוריאנו.


אריזונה - סינסינטי 2:3

האם הדיאמונדבקס על אמת? אורלנדו הדסון חבט להומר באינינג השמיני, שבר שוויון 2:2 והקנה לאריזונה ניצחון חמישי ברציפות. שישה וארבעה לדאג דייויס, שבעה וארבעה לברונסון ארויו מהצד השני. ברנדון ליון זכה בניצחון וחוזה ולוורדה עם שמירה רביעית העונה.


פיטסבורג - סט. לואיס 3:0

בריידן לופר מנוסה השנה כפותח ובינתיים לא מאכזב. לופר פתח במקום כריס קרפנטר, שכמו שזה נראה יהיה פצוע עוד הרבה זמן, הגיש שבעה אינינגים וחישמל שלושה בדרך לנצחון קריירה ראשון כפותח. אלברט פוחולס עם שתי חבטות ושתי ריצות, כשבצד השני סופג איאן סנל המצוין הפסד, למרות שבעה ושלושה משלו. שמירה לג'ייסון איזרינגהאוזן


דודג'רס - קולורדו 6:3

ג'ייסון שמידט עזר למטרותיו האישיות עם הומר, אבל הגיש לא מספיק טוב ונכנע לרוקיז. גארט אטקינס רשם הומר והכניס שלושה רצים הביתה, וג'ף פרנסיס הגיש 6.2 אינינגים וסילק שישה חובטים, כשההגשה של הרוקיז ממשיכה להרשים. שמידט צלח ארבעה אינינגים בלבד,

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully