וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב התפטר מבולגריה והתמנה בסלטה

10.4.2007 / 20:29

הקבוצה מגליסיה צנחה מתחת לקו האדום, ופרננדו ואסקז קיבל את מכתב הפיטורים. סטויצ'קוב עזב את נבחרת בולגריה, ותפס את מקומו

מאמן חדש לסלטה ויגו - חריסטו סטויצ'קוב, שמוקדם יותר היום (שלישי) התפטר מאימון נבחרת בולגריה ותפס את מקומו של פרננדו ואסקז, שפוטר במהלך היום.

הפסד הליגה האחרון של סלטה ויגו (4:2 לרקריאטיבו) היה כבר יותר מדי עבור קברניטי סלטה, ואחרי שהקבוצה הדרדרה בעקבות ההפסד אל מתחת לקו האדום, החליטו שהאשם נמצא במאמן. ואסקז, שהעלה את סלטה בחזרה לליגה הראשונה לפני כשנתיים והוביל אותה למקום השישי ולמקום בגביע אופ"א בעונה שעברה, שילם את המחיר.

משימתו הראשונה של כוכב ברצלונה לשעבר תהיה הדרבי של חבל גליסיה מול דפורטיבו לה קורוניה ביום ראשון הקרוב.

"זו החלטה שסטויצ'קוב קיבל על דעת עצמו", אמר נשיא ההתאחדות הבולגרית וחברו של סטויצ'קוב לנבחרת בולגריה הגדולה של שנות ה-90, שוער העבר בוריסלאב מיכאילוב. "דיברתי עם חברים אחרים בהתאחדות הכדורגל והחלטנו לכבד את הבקשה".

יש לציין שסטויצ'קוב לא רווה נחת כמאמן הנבחרת. בולגריה אמנם כפתה תיקו על הולנד במסגרת בית ז' במוקדמות יורו 2008, אבל לפני כשבועיים נפרדה מאלבניה בתיקו 0:0 ביתי ואוהדים רבים קראו לפיטוריו של המאמן. בנוסף, שחקנים רבים הודיעו כי אינם מתכוונים לשחק יותר בנבחרת הלאומית כל עוד סטויצ'קוב עומד בראשה. כרגע נמצאת בולגריה במקום השלישי בטבלת הבית, שתי נקודות מאחורי רומניה ו-5 מאחורי הולנד, לה משחק עודף.

מיכאילוב הוסיף שההתאחדות הבולגרית תדון בזהות מחליפו של סטויצ'קוב לקראת סוף החודש והוסיף: "אין לנו מספיק זמן בשביל לחפש מאמן זר ולפתוח איתו במו"מ"

הרטה ברלין איבדה את הסבלנות

תשעה משחקים ברציפות ללא ניצחון הספיקו לראשי הרטה ברלין. הקבוצה שבילתה את מרבית העונה בחלק העליון של טבלת הבונדסליגה נמצאת פתאום במרחק של חמש נקודות בלבד מהקו האדום, והיום (שלישי) הודיעה הנהלת הרטה על פיטורי המאמן פאלקו גוץ. גוץ הוביל את הקבוצה למאמן הגרוע ביותר בליגה מאז פגרת החורף, שהצטרף להדחה מהגביע בידי שטוטגארט. עוזרו של גוץ, קרסטן היינה, ימונה למחליפו באופן מיידי. היינה כבר אימן את הקבוצה בעבר בשתי קדנציות שונות.

"הגענו למסקנה שגוץ פשוט לא מסוגל להגיע אל השחקנים", אמר המנהל הספורטיבי של הקבוצה, דיטר הנס. "עכשיו אין יותר תירוצים, אנחנו יודעים שהשחקנים שלנו מסוגלים להציג יכולת יותר טובה, ועליהם לספק תוצאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully