וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'רלטון חונקת את ערוץ הספורט

שגיא ניר

10.4.2007 / 12:00

בחברה טוענים לחוב כספי של הערוץ, ומונעים ממנו לשדר מליגת העל בכדורסל, ליגת העל בכדורגל והפרמיירליג האנגלית. עד מתי?

המלחמה הבלתי נגמרת בין ערוץ הספורט וחברת צ'רלטון ממשיכה לגבות קורבנות – אירועי הספורט שלא ישודרו, כמובן. הפעם, לא תוכלו לצפות בתקופה הקרובה בערוצי הספורט של ספורט 5 בשידור משחקי ליגת העל בכדורסל, משחק יום שישי בליגת העל ושידור המשחק המוקדם של יום ראשון בליגה האנגלית.

תחילת השלב הנוכחי במאבק היא בטענת חברת צ'רלטון לפיה ערוץ הספורט חייב לה מעל 10 מיליון שקלים. לפני כשבועיים שלחה החברה לערוץ מכתב המזהיר מפני שידור משחקים מליגת העל בכדורסל לאור החוב, ולאחר ששודר בכל זאת משחק ליגה בין בני השרון ועירוני נהריה הגיע לידי ערוץ הספורט מכתב נוסף, בו מאיימת חברת צ'רלטון בתביעה משפטית אם יימשכו השידורים מאותם אירועים שבמחלוקת. ערוץ הספורט, מצידו, טוען כי אין המדובר בחוב כספי, וכי הסכום המדובר קוזז בשל אותם משחקים שלא התאפשר לערוץ לשדר למרות ההסכם.

המחלוקת בין הגופים היא הסיבה לכך שביום שישי האחרון לא שודר משחק ליגת העל בכדורגל בין מכבי הרצליה והכח רמת גן, שהיה אמור להיות משודר באחד הערוצים החדשים של ערוץ הספורט, ולביטול משחק ליגת העל בין מכבי ראשון לציון והפועל ירושלים, שאמור היה להיות משודר הערב בערוץ הספורט. במסגרת התכנים ה"מוקפאים" נמצאים כרגע גם תקצירי המשחקים בליגת העל בכדורסל והליגה האנגלית, כל זאת עד להכרעת בית המשפט בעניין.

במנהלת ליגת העל בכדורסל, שהעבירה את זכויות השידור החל מהעונה הבאה לערוץ הספורט, זועמים על צ'רלטון שלדבריהם מפרה את הסכם זכויות השידור שקובע כי מדי שבוע ישודר לפחות משחק ליגה אחד בערוץ ארצי וללא תשלום. ערוץ ארצי, חשוב לציין, הוא ערוץ שנקלט גם בממירים אנלוגיים, כך ששידור משחקי כדורסל בערוצי צ'רלטון, גם בחינם, אינה פיתרון למצב. במידה ולא יימצא פיתרון במהרה, מאיימים במנהלת לפנות לערכאות משפטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully