וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגרלשווילי בספק לאשדוד

רומן רוזנבלט

10.4.2007 / 7:59

המגן סובל מנקע בקרסול ועשוי להחמיץ את משחק הליגה של חיפה בשבת. מסודי חזר להתאמן עם הקבוצה, חרזי: "כולם התגעגעו אליו"

מכבי חיפה החזרה הבוקר (שלישי) להתאמן לאחר חופשת החג. אלן מסודי הגיע לאימון לאחר שאמש הוחלט לאפשר לו לחזור לאימונים עם תום השעייתו. כפי שכבר פורסם, מסודי לא נמצא בתוכניותיו של לוי ובקבוצה ינסו למכור אותו בהקדם האפשרי. באימון עצמו לא החליף מסודי ולו מילה אחת עם המאמן, רוני לוי.

המגן השמאלי חיים מגרלשוילי סובל מנקע ברגלו ונמצא בספק למשחק בשבת מול מ.ס. אשדוד, במידה ולא יתאושש צפוי אדורם קייסי לפתוח במקומו. עבאס סואן מתאמן למרות שידו חבושה בשל שבר ונראה כי הדבר לא ימנע ממנו לשחק. גם יניב קטן מתאמן עם הקבוצה, אם כי אינו כשיר עדיין לשחק משחק שלם. כזכור, דקל קינן ורוברטו קולאוטי יחמיצו את המשחק מול אשדוד בגלל צבירת כרטיסים צהובים, ותיתכן אפשרות כי חלוץ קבוצת הנוער, תומר חמד, ישחק בחוד לצידו של ארבייטמן בשל מצוקת החלוצים, אלא אם לוי יחליט לפתוח עם קטן. מאור מליסון עבר היום בהצלחה את הניתוח בכף רגלו.

מגן הקבוצה, אלון חרזי התייחס הבוקר לחזרתו של מסודי: "התגעגענו אליו כל השחקנים, ואני מקווה שנרוויח שחקן חדש עד לסיום העונה. הוא התגעגע לכדורגל ואני מקווה שהדברים ייראו טוב יותר גם מבחינתו וגם מבחינתנו". חרזי לא רוצה להתייחס לאפשרות כי מסודי הוחזר לאימונים על מנת לשמור על ערכו ואמר: "זה כבר לא תפקידי". לגבי ניצחונה של בית"ר אמש אמר חרזי: "בית"ר ניצחה אתמול בצדק. כל מי שראה אתמול את המשחק, ראה ניצחון צודק. בלי שום קשר, אני לא צריך לברך אותם. כשזה יהיה גמור כולם יברכו אותם, כולל אני". לגבי המשחקים שנותרו עד לסיום העונה אמר: "בוודאי שהליגה חשובה כל עוד נשאר סיכוי להגיע לאירופה. וגם אם לא היה סיכוי כזה, מכבי חיפה מחויבת לעצמה ולאוהדים שלה להציג כדורגל טוב עד סיום העונה. יש פה שחקנים שעדיין לא יודעים מה יהיה איתם וגם הקבוצה לא יודעת, וזו הזדמנות להוכיח את עצמם. בשני המשחקים הקודמים הוכחנו שכשאנחנו עושים את הדברים כמו שצריך, אנחנו נראים אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully