וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם הפוך בהרצליה: מכבי מחוץ לגביע, הפועל ממשיכה

10.4.2007 / 19:18

גביע המדינה: מכבי מליגת העל הפסידה 3:1 לעכו מהלאומית, והפועל מהליגה הארצית הדהימה את הפועל פ"ת עם 0:2. מכבי פ"ת עלתה

סיבוב ט' בגביע המדינה סיפק לנו הפתעה אחת גדולה והפתעה אחת ענקית, וכמובן - מלוא חופן הדרמות. הפועל פ"ת ומכבי הרצליה מליגת העל סיימו את תפקידן במפעל, כשהפועל הרצליה מהארצית ומכבי עכו מהלאומית הדיחו אותן, בהתאמה. בנוסף, מכבי נתניה הודחה על ידי בני סכנין, ובשאר המשחקים לא נפלו הפתעות.

רשימת העולות:

מליגת העל: הפועל ת"א, מכבי פ"ת, מ.ס אשדוד.
מהליגה הלאומית: הפועל נצרת עילית, הפועל אשקלון, הפועל בני לוד, הפועל עכו, הפועל חיפה, בני סכנין.
מהליגה הארצית: הפועל רמת גן, השקמה/רמת חן, הפועל הרצליה.

קרית שמונה הודחה במפתיע

השקמה/רמת חן - הפועל בני ג'דידה 0:0 (2:3 בפנדלים)

השקמה היא הסינדרלה של השלב הבא. אחרי שרשמה בתוך שבוע שני ניצחונות במשחקי צמרת חשובים (0:2 על אום אל פאחם ו-0:1 בעפולה משער של חמודי כיאל בדקה ה-87) רחוקה ג'דידה, מוליכת ליגה א' צפון, רק נקודה אחת מעלייה היסטורית לארצית. השקמה/רמת חן עלולה לא להיות שם בעונה הבאה, מאחר שבתקופה האחרונה הידרדרה עד מרחק שלוש נקודות מהקו האדום. אבל את המשחק ביניהן היא הצליחה להכריע בפנדלים, אחרי 0:0 בתום 90 דקות ועוד הארכה. עידו גורן, שחר כדורי ו-ואדים שמיאלוב כבשו למנצחים בבעיטות ההכרעה, איציק לוי וליאור אלל החטיאו. לבני ג'דידה כבשו וואהיב כיאל ורן גוזלן. חמודי כיאל, כאמיל בראנסי ואיימן חלאיילה החמיצו למפסידים.

עירוני רמת השרון - מכבי פתח תקוה 1:0

בקבוצה של הלוזונים, ששמים דגש מיוחד על המפעל, מודאגים מאוד מהיכולת שמפגינה הקבוצה, שצברה נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים (הפסדים לשתי קבוצות הצמרת, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים, תיקו מול הפועל תל אביב).

אבל הפעם הם הצליחו להתגבר על היריבה מהלאומית, לאחר שעומר גולן החטיא פנדל (75), אך פיצה את קבוצתו בשער במאניטיים (89) שהעלה אותה לשלב הבא.

הפועל בני לוד - מכבי אחי נצרת 2:3

חמודי עלוש העלה את הנצרתים ליתרון (31), מורד אבו ענזה (37) איזן את התוצאה ל-1:1. אחמד סבע העלה שוב את המארחים ל-1:2 (70), אבל מהראן ללה כבש וקבע שוויון סמוך לסיום הזמן החוקי (86). בן סלומון (111) הבקיע לבני לוד את שער הניצחון.


הפועל נצרת עילית - עירוני קרית שמונה 0:2

בליגה הלאומית קוראים לזה משחק קצוות - קבוצה מהמקום ה-11 מארחת את השנייה בטבלה. בניגוד לליגה, בגביע דווקא העובדה שקרית שמונה כמעט הבטיחה את העלייה לליגת העל ונצרת עילית עסוקה במאבקי הישרדות הייתה אמורה לשחק לטובת הקבוצה של רן בן שמעון. אבל עמיר תורג'מן (40) העלה דווקא את המארחים ראשונים על לוח התוצאות. ירו בלו (55) הגדיל את היתרון, ובסיום הודחה הטוענת לאליפות הליגה השנייה במפתיע.

מהפך מדהים בעכו

הפועל אשקלון - הפועל באר שבע 0:2

הפעם האחרונה שהפועל ב"ש גנבה את הכותרות היתה בזמן פרשת מכירות המשחקים, ובקבוצה קיוו לחזור בגדול דרך הגביע. בעיר כבר איבדו עניין, בשל התוצאות המאכזבות בלאומית ואי הבהירות סביב הבעלות על המועדון. אבל גאסטון סונגוי כבש צמד לאשקלון (37,52) וסגר את הגולל על התקוות של בירת הנגב לחזור לימי הזוהר, לעת עתה.


הפועל רמת גן - הפועל רעננה 0:1

כשמזכירים את הפועל ר"ג ואת גביע המדינה באותו משפט, סביר להניח שזה יהיה קשור לעונת 2003, אז הוביל אלי כהן את המועדון לזכייה היסטורית בגביע. כהן מאמן בימים אלה את הפועל רעננה (6 בלאומית), שהתארחה במכתש אצל הקבוצה של יובל נעים. המארחים קיבלו שער מפנדל של קובי חסן (106), ניצחו וינסו לשחזר את ההישג.

בית"ר/שמשון ת"א - הפועל מרמורק 3:3 (1:4 בפנדלים)

רק ביום שישי האחרון נפגשו השתיים בליגה הארצית ונפרדו בתיקו 0:0. בזמן שמרמורק רחוקה ארבע נקודות מהמקום השני, הקבוצה המאוחדת מת"א רשמה תשעה משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והסתבכה במאבקי תחתית. אביב זלצמן העלה את האורחים ליתרון (11), איציק בוחבוט השווה מהנקודה הלבנה (28) ל-1:1, ועומר רפס העלה את מרמורק ל-1:2. מוראד עליאן עם צמד (72,92) הפך את התוצאה וקבע 2:3 לבית"ר/שמשון, אבל ארנון תמיר (113) החזיר את הדרמה לאוויר עם 3:3, תוצאה שנותרה בעינה עד שריקת הסיום.

בדו קרב בעיטות העונשין מ-11 מטרים גברה מרמורק 1:4 על בית"ר/שמשון, שלא עמדה בלחץ, והיא תהיה זו שתשחק בשמינית גמר גביע המדינה.

הפועל עכו - מכבי הרצליה 1:3

דייהו דייויס הורחק בדקה ה-45, ולמרות שההרצליינים נותרו ב-10 שחקנים, עדן בן בסט הבקיע מיד (46) והעלה את הקבוצה מליגת העל ליתרון. הפועל עכו כפתה הארכה בדקה ה-90 משער של רמי עזיז. יקי ויצמן (97) המשיך את המומנטום של המארחים, ואותו רמי עזיז השלים צמד ומהפך מדהים (100). הרצליה ההמומה מצטרפת לבני יהודה, והופכת לקבוצה השניה מליגת העל שמודחת מהמפעל. עכו משחזרת את ההצלחה שלה בגביע מהעונה שעברה, אז הדיחה את מכבי ת"א הגדולה.

למי יש ראש בהפועל פ"ת?

הפועל פתח תקוה - הפועל הרצליה 2:0

היריבה הנוחה (מקום 11 בארצית) ומצב הביש בליגה הובילו את אנשי הפועל פ"ת להבנה כי כל תוצאה פרט לניצחון פשוט בלתי אפשרית. אבל תוכניות לחוד ומציאות לחוד. האורחת, שהגיעה עם מאמן חדש - יואל בן נאים, עלתה ליתרון מדהים בדקה 82 משער של אודי כבודי. האימפריה של אייל לחמן ניסתה לחזור למשחק, אבל כבודי הוסיף את השני שלו בתוספת הזמן, וסידר לנו את הסנסציה הגדולה של מחזור המשחקים.

מ.ס. אשדוד - עירוני קרית אתא 1:3

אחרי שלושה משחקים בחוץ, בגלל עונש הרחקה, חזר אלון חזן לקווים ועבר בשלום את המשחק מול קרית אתא מהארצית. אשדוד, שהביסה בשבת את הפועל פ"ת, שיחקה ללא שי הולצמן ואמיר אלקריף המוצהבים. האורחים הגיעו מעודדים במיוחד, לאחר שניצחו בסוף השבוע 0:2 את המוליכה הפועל ר"ג ופתחו פער של חמש נקודות מהקו האדום, אבל אז עידן שריקי (9) העלה את הקבוצה של חזן ליתרון מוקדם, יניב עזרן (28) הוסיף את השני ומסאיי דגו (36) שלח מסר שזה לא ממש כוחות.

האורחים הנחושים לא ויתרו, וניסו לחזור למשחק בכוח. סטו יעקוביאן (68) צימק ל-3:1, אבל אז אורן פלאש הוותיק פיספס בדקה ה-71 הזדמנות פז לקבוע 3:2, אבל החטיא בעיטת עונשין מ-11 מטרים.

הפועל חיפה - מכבי באר שבע 0:3

המארחים היו בטוחים כי יעברו ללא קושי את מכבי ב"ש, האחרונה בארצית. במשך 70 דקות כל התוכניות של חיפה לא באו לכדי מימוש, אבל אז יובל אבידור הבקיע את ה-0:1 של המארחת, תוצאה שהכפילה את עצמה בדקה ה-80, כששי דהאן אחראי לכיבוש. זה הפך לתבוסה אחרי שיניב מזרחי שלח פנדל פנימה ממש לפני שריקת הסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully