וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספאחיה מתחיל במלחמה פסיכולוגית

לאחר התבוסה 75:103 שהנחילה מכבי לגלבוע/עפולה אומר המאמן: "צסק"א תגיע עצבנית בגלל ההפסד ביד אליהו". פרנקו: "היינו נאיבים"

ספק רב אם תוכל מכבי תל אביב לקחת דבר כלשהו מהתבוסה שהנחילה הערב (שני) לעפולה/גלבוע בהיכל נוקיה (75:103) לקראת המשחק על הכרטיס לפיינל פור היורוליג מול צסק"א מוסקבה ביום חמישי, אבל מצב רוח טוב זה בוודאי עשה לשחקניה.

"אנחנו מוכנים למשחק במוסקבה", אמר מאמן מכבי, נוון ספאחיה. "אני חושב שאנחנו בכושר טוב ומקווה שניתן שם משחק טוב. המשחק הערב היה חשוב עבורנו כי הפסדנו את שני משחקי הליגה האחרונים ואנחנו רוצים לשמור על המקום הראשון בטבלה. עכשיו יש לנו שלושה ימים להתכונן לצסק"א. שינינו כמה דברים קטנים אבל לא הראינו את כולם הערב כי אנחנו יודעים שצסק"א יצפו בקלטת המשחק. הם יגיעו עצבניים ביום חמישי בגלל ההפסד נגדנו בהיכל ובטוח שהם יתכוננו היטב, אבל אנחנו לא מפחדים והולכים כדי להילחם. במוסקבה נצטרך לקבל יותר מירטין ומאחד הגבוהים שלנו, אבל אם השיפוט יהיה דומה לשני המשחקים האחרונים שלנו נגדם, אני חושב שיהיה בסדר".

וויל ביינום התייחס גם הוא בעיקר למשחק המפתח בהמשך השבוע. "מול צסק"א נצטרך לשמור על אותו הפוקוס מהמשחק האחרון. צסק"א מנסה להרוג אותך בחמש הדקות הראשונות, משחקת עם המון אגרסיביות. תהיה מלחמה כי הכל מונח על הכף ושתי הקבוצות מאוד רוצות להגיע לפיינל פור".

קפטן הקבוצה, דרק שארפ, חדור ציונות כהרגלו: "ביום חמישי אתם תראו את מכבי של המשחק השני ולא של הראשון. כולם מבינים ויודעים מה הם צריכים לעשות ואני משוכנע שאנחנו מסוגלים לעשות את זה. צריך רק להאמין".

מנגד ניסה דני פרנקו, מאמן עפולה/גלבוע, להסביר את פשר המשחק חסר המשמעת והסדר שהציגו חניכיו. "שיחקנו נגד מכבי תל אביב, שהייתה טובה. היינו נאיביים והיינו צריכים להשתמש בפאולים בצורה חכמה יותר", הסביר בסיום. "כשמכבי מתחילה לרוץ, גם קבוצות טובות יותר מאיתנו לא מצליחות לעצור אותה בנוקיה. במחצית השניה עשינו עבירות יותר חכמות, אבל אז כבר רצנו אחרי מכבי. יש לנו עוד מה ללמוד והמשחק הזה יעשה אותנו קבוצה טובה יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully