וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק סופו כנראה גמר את העונה

9.4.2007 / 21:05

שחקן מכבי פ"ת לא מתאושש מהפציעה. לוזון שינה את ההרכבים מספר פעמים בכדי למנוע שאננות לקראת משחק הגביע מול רמה"ש

חלוץ מכבי פתח תקוה, פטריק סופו, גמר ככל הנראה את העונה. סופו, שנפצע לפני כשלושה שבועות, והיה אמור לחזור לאימונים לאחר חודש, לא מתאושש מהפציעה ונראה כי הוא יראה את המשחקים שנותרו עד תום העונה, הוא יראה מהיציע. למרות העובדה שהחלוץ הציג העונה יכולת ירודה ולמרות הפציעה, בקבוצה מתכוונים לכבד את חוזהו לשנתיים נוספות. יחד עם זאת, אם סופו יבקש לעזוב ללא פיצוי, נראה שאיש לא יעמוד בדרכו.

לקראת משחק החוץ מחר, במסגרת גביע המדינה, מול עירוני רמת השרון, שחקנים בקבוצה טוענים כי בעקבות ההפסד למכבי תל אביב בסוף השבוע, שוררת תחושה של מתח. בכלל, בקבוצה של הלוזונים, ששמים דגש מיוחד על המפעל, מודאגים מאוד מהיכולת שמפגינה הקבוצה, שצברה נקודה אחת בשלושת המחזורים האחרונים (הפסדים לשתי קבוצות הצמרת, מכבי ת"א ובית"ר ירושלים, תיקו מול הפועל תל אביב).

"רמת השרון קבוצה משוחררת, היא לא נאבקת על העלייה או הירידה. הראש שלה רק במשחק הזה ולכן רמת הריכוז שלנו צריכה להיות גבוהה. בלי קשר, אנחנו מציגים יכולת לא טובה כבר תקופה ארוכה. גיא (לוזון) עצבני ואפשר להבין אותו. אם לא נגיע העונה לאירופה, לא עשינו כלום", אמרו שחקנים בקבוצה.

הערב קיימה הקבוצה אימון מלא לאחריו התברר כי המגן קובי גנון, והשוער אוהד כהן, שסבלו מפציעות קלות, יהיו כשירים למשחק. המאמן, גיא לוזון, שינה את ההרכבים מספר פעמים, ככל הנראה על מנת למנוע מהשחקנים שאננות לקראת המשחק. "יש כאן שחקנים שחושבים שהמקום שלהם בהרכב בטוח, אולי בגלל זה הגיע הזמן לנער אותם", אמרו בקבוצה.

הקשר מוחמד דיאלו עדיין לא קיבל את ההודעה על כך שיעזוב בתום העונה, אך גורמים בקבוצה טוענים כי העובדה שהוא כלל לא נכלל בהרכב בשבת, מהווה רמז עבה לגבי עתידו. בלי קשר, הקשר אמור לפתוח בהרכב הקבוצה מול רמת השרון.

בנושא אחר, החלוץ אוהד קדוסי, המושאל לבני סכנין, ייבחן בתחילת העונה בקבוצה ואם ירשים, הוא לא יושאל לקבוצה אחרת. גם שמו של הקשר עידן מליחי עלה כמועמד לחיזוק בעונה הבאה.

הרכב משוער, מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, ניצן דמארי, קובי גנון, מוראד מגמאדוב; בלסינג קאקו, נאור פסר, לירן כהן, מוחמד דיאלו; רוביל סרסור, עומר גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully