וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלן מסודי יחזור להתאמן במכבי חיפה

רומן רוזנבלט

9.4.2007 / 19:54

הנהלת הירוקים החליטה לאפשר לקשר לשמור על כושר, אך הוא נמצא מחוץ לתכניות של רוני לוי עד תום העונה. מליקסון גמר את העונה

אלן מסודי יחזור להתאמן במכבי חיפה, אך למעשה נמצא מחוץ לסגל עד תום העונה.

מחר בבוקר מסתיימת תקופת ההשעיה של מסודי, שכזכור הוצא מסגל הקבוצה לאחר שסירב להישמע להוראתו של רוני לוי להוריד את האוזניות לפני המשחק מול אספניול בחודש שעבר.
בקבוצה ניסו בתקופה הזו למכור את השחקן אך ללא הצלחה ובהנהלה עמדו בפני דילמה כיצד לנהוג בתום תקופת ההשעיה, שכן על פי החוזה הקבוצה מחוייבת לאפשר לשחקן להמשיך להתאמן.

הערב (שני), בתום התייעצות בין מאמן הירוקים רוני לוי לבעלים יעקב שחר והמנכ"ל איתמר צ'יזיק הוחלט כי מסודי ישוב החל ממחר לאימוני הקבוצה עד סיום העונה, עם זאת ידוע כי הקשר אינו בתכניות של לוי לסגל הקבוצה. מבחינת המאמן, השחקן סיים את דרכו בקבוצה.

בקבוצה מתכוננים לנסות למכור את הקונגולזי בתום העונה, למרות שיש לו עוד שנתיים בחוזה בסכום כולל של כ-350 אלף דולר, ועל כן נראה שסיבה נוספת להחזרתו לאימונים היא 'לשמור על ערך הנכס' ולאפשר לו לשמור על כושר.

הקשר מאור מליקסון יעבור מחר את הניתוח בקרסולו וייעדר מספר שבועות, ולמעשה גמר את העונה. מכבי חיפה תחזור מחר להתאמן לאחר התיקו 0:0 מול מכבי חיפה, ותתחיל להתכונן למשחק מול מ.ס. אשדוד בליגה בשבת, מכיוון שהיא בפגרה מהגביע עד למשחק מול בית"ר שייערך ב-18 באפריל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully