וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל מתרחקת מליגת האלופות

9.4.2007 / 17:39

ארסנל איכזבה בתיקו 0:0 בניוקאסל, למזלה גם בולטון השיגה רק נקודה (1:1) מול אברטון. ווטפורד דרסה את פורטסמות' 2:4

לווטפורד, שסוגרת את הטבלה של הליגה האנגלית, יש סיכוי תיאורטי להישאר בפרמיירשיפ, בקונסטלציה ממש מסובכת שבעיקר מצריכה ממנה קודם כל לנצח, והרבה, בכל המשחקים שנותרו לה עד תום העונה. אז היום (שני) בפתיחת המחזור ה-33 היא עשתה את הצעד הראשון, והתעוררה סוף סוף עם משחק גדול מול פורטסמות' שנגמר 2:4 לקבוצת התחתית.

לא ברור מאיפה בדיוק באה ההתפוצצות הזאת של הצרעות, אולי מה שניער את הקן היה השער הראשון שהגיע דווקא לזכות האורחים מרגליו של מתיו טיילור (16). האמור בואזה הישווה מהנקודה הלבנה (28) וגווין מאהון העלה את המקומיים ליתרון ממש לפני הירידה למחצית.

תאמאש פריסקין (51) ובואזה שהשלים צמד (72) כבר הפכו את העקיצה לתבוסה, מבואמבה (81) צימק לטובת חניכיו ההמומים של הארי רדנאפ.

בן חיים לא בתמונה

ניוקאסל אירחה את ארסנל, שבקצב הזה לא תגיע לליגת האלופות בעונה הבאה. התותחנים סיימו בתיקו 0:0 מאכזב מול ניוקאסל, וממשיכה לא לכבוש אחרי ההפסד הראשון באיצטדיון האמירויות, 1:0 לווסטהאם בשבת. הפער בין הקבוצה של ונגר, שמצאת במקום הרביעי בטבלה, ובולטון עומד כרגע על שתי נקודות בלבד.

אסטון וילה פגשה את וויגן אתלטיק, במשחק שהסתיים בתוצאה 1:1. אמיל הסקי העלה את אתלטיק, שקיוותה לברוח מהתחתית עם ניצחון חוץ, ליתרון (21). אבל גבריאל אגבונלהור (50) השווה ונתן נקודה ביתית למרטין אוניל.

בולטון אירחה את אברטון בקרב ראש בראש על המקום החמישי בטבלה, כשטל בן חיים מחוץ לסגל של אלרדייס. הוונדררס הצליחו לסיים בתיקו 1:1 בלי הבלם הישראלי, כשקווין דייויס (18) מעלה אותם ליתרון מוקדם וג'יימס והאן (33) חותם את תוצאת המשחק.

מנצ'סטר סיטי נסעה לפולהאם, והורידה לה שלוש חתיכות על הראש. ג'ואי ברטון (21) הכניס את הסיטי לעניינים, ודהמרכוס ביסלי הוריד אותם להפסקה ביתרון 0:2. דריוס ואסל (59) תקע את הבומבה האחרונה, קרלוס בוקנגרה כבש שער כבוד (76) למקומיים אבל הקבוצה של סטיוארט פירס יוצאת עם הנקודות ופותחת פער של 5 מפולהאם בטבלה, ועוד עם משחק חסר.

במשחק נוסף נפרדו צ'רלטון ורדינג בתיקו 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully