וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א מציגה: המהפכה שאחרי הסערה

לי בוץ

9.4.2007 / 16:50

לא מעט שינויים צפויים בהרכב לקראת משחק הגביע נגד הפועל ירושלים אחרי התיקו בכפ"ס, שהניב כזכור קנס של 25 אלף ש"ח לשחקן

הפועל ת"א תארח מחר (שלישי, 16:00) בבלומפילד את הפועל ירושלים למשחק במסגרת שלב ט' של גביע המדינה. הפסד ישלח את השחקנים האדומים אל חוף הים, לאור הפער שפתחה בית"ר ירושלים בליגה. הפועל, מחזיקת הגביע, תנסה להגן על התואר ללא שלושה שחקני הרכב פצועים – חאבייר פאאס, ברוך דגו ודני בונדר.

פאאס סובל ממתיחה חזקה בשריר הירך שמונעת ממנו לערוך אימונים מלאים כבר למעלה משבוע, דגו קיבל הוראה לנוח בין שבוע לשבועים בעקבות הכאבים בכף הרגל, ובונדר מתח את שריר המפשעה במשחק מול הפועל כפ"ס, ויעבור מחר בדיקה שתקבע מתי יוכל לשוב לפעילות.

הקבוצה ערכה הבוקר (שני) את האימון המסכם לקראת המשחק, כשניתן היה לראות שמצב הרוח בקרב השחקנים עדיין ירוד. כזכור, באימון אתמול שררה אווירה קשה לאחר התיקו מול כפ"ס, בסיומו נכנס אל חדר ההלבשה מוני הראל, מראשי קבוצת הניהול, ושטף את השחקנים. בסיום האימון אתמול הגדיל לעשות וקנס אותם בסכום של 25 אלף שקלים כל אחד.

השחקנים, שלא כל כך הבינו את פשר המהומה הגדולה סביב התיקו בכפ"ס, הודו כי יש לחץ לקראת המשחק מחר. "אנחנו ממש לא פייבוריטים", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "אסור לזלזל בהפועל ירושלים, ואנחנו חייבים להגיע למשחק הזה מרוכזים ובשיא הרצינות, על מנת שלא נסיים את העונה כבר עכשיו".

מאמן הפועל ת"א, ניר לוין, מתכנן מיני מהפכה בהרכב לעומת ה-11 שפתחו באצטדיון לויטה בשבת. הקפטן יוסי אבוקסיס, שלא נכלל בסגל בליגה, צפוי לחזור להרכב על חשבונו של שי אבוטבול, שראה הרבה מגרש בשבועות האחרונים. עם זאת, במידה ואבוקסיס, שסובל מכאבים בצלעות, לא יימצא כשיר לחלוטין, יהנה אבוטבול מההפקר. שינוי נוסף שמתכנן המאמן בקישור הוא בדמותו של לוסיאנו דה ברונו, שיקבל את חולצת ההרכב על חשבונו של גילי ורמוט.

בהגנה טל חן יקבל יעלה לצידו של רמי דואני, כשבעמדת המגן הימני צפוי לפתוח הקשר האחורי וולינגטון דה אוליביירה. וולינגטון יועדף על פני מגן ימני טבעי, עמאר מנצור, שימשיך לחכות להזדמנות על הספסל.

בסיום האימון עבדו השחקנים על בעיטות 11 מטרים, כשלוין מדריך אותם כיצד לבעוט נכון את הפנדלים.

הרכב משוער: שביט אלימלך, וולינגטון דה אוליביירה, טל חן, רמי דואני, יגאל אנטבי, יוסי אבוקסיס (שי אבוטבול), ואליד באדיר, סלים טועמה, אליניב ברדה, לוסיאנו דה ברונו, איבזיטו אוגבונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully