וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקהאם ממליץ לרונאלדו להישאר במנצ'סטר

9.4.2007 / 9:02

הכדורגלן-דוגמן, שעבר חוויות דומות לפורטוגלי אחרי מונדיאל 98', שולח מסר לכוכב: "אתה במועדון הנכון". ומה חושבים על כך בריאל?

האם דייויד בקהאם מתחיל להראות סימני חרטה על המעבר שלו ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד? הרמז הראשון הגיע בביקור באולד טראפורד במשחק חגיגי, במהלכו אמר שהתקופה היפה ביותר בקריירה שלו הייתה עם השדים האדומים, ושאלכס פרגוסון הוא המאמן הטוב ביותר תחתיו שיחק. כעת הוא מציע לכריסטיאנו רונאלדו להתעלם מהחיזורים של ריאל ודומותיה, ולהישאר במנצ'סטר.

כזכור, בקיץ המליץ רונאלדו לשופט משחק רבע הגמר בין אנגליה ופורטוגל בגביע העולם להרחיק את ווין רוני, שדרך על שחקן פורטוגלי שכוב, מה שהפך אותו לפרסונה נון גראטה בכל אצטדיוני האי (מלבד האולד טראפורד, כמובן), וזיכה אותו בחיצים מורעלים מצד התקשורת הבריטית התוקפנית. בקהאם עצמו חווה חוויות דומות אחרי המונדיאל של 1998, שייזכר מבחינתו בעיקר בהרחקה שספג בשמינית הגמר מול ארגנטינה, בגלל אותה בעיטונת לדייגו סימאונה. ארגנטינה גברה על האנגלים בפנדלים, אחרי ש-120 דקות הסתיימו בתוצאה 2:2.

"הוא במועדון הנכון", אמר בקס. "דואג לו מאמן שיודע איך לטפל בשחקן שעבר את מה שהוא עבר. לא הייתי מצליח לעבור את התקופות הקשות שלי לולא התמיכה של מאמן היונייטד, השחקנים והאוהדים. אני חב להם הכל".

השאלה היא מה אומרים על כך במועדונו הנוכחי של האנגלי, ריאל מדריד, שם כידוע חמים במיוחד על התחת של הפורטוגלי המוכשר.

עוד עונה ללהמן בארסנל?

שוער ארסנל יינס להמן עובד על הארכת חוזה במועדון, חודשים ספורים לפני שיסתיים חוזהו הנוכחי. ארסן ונגר הנהיג לא מכבר אצל התותחנים מדיניות מאוד ברורה לשחקני מבוגרים - כל עונה, חוזה לעונה אחת בלבד. כך טופל דניס ברגקאמפ, וכך קורה כיום עם להמן. השוער הגרמני בן ה-38, מצידו, רוצה לחתום לשנתיים.

"ניכנס בעוד שבוע או שבועיים לשיחות", אמר להמן. "אני לא מתוסכל, כי זה ביזנס. תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק בארסנל, כי אני מודע לפוטנציאל של המועדון. בסופו של דבר ההחלטה תהיה שלי. אני חתום לעונה עכשיו, אז למה שאתאכזב לחתום שוב לעונה אחת? אם אעזוב זה יהיה רק כי אקבל חוזה לשנתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully