וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופסוף פוחולס מתחבר

9.4.2007 / 11:12

הסלאגר של סט. לואיס השחיל הומר ראשון העונה ב-1:10 על יוסטון. בולטימור לקחה את הסדרה מול היאנקיז, שלג השבית את קליבלנד

שלג כבד שירד בסוף השבוע בקליבלנד מחק ודחה את הסדרה בין האינדיאנס לסיאטל. לאחר שמשחקי יום שישי ושבת נדחו נקבע דאבל-הדר (שני משחקים באותו יום) לאתמול, אבל בעקבות המשקעים הרבים הוזז המפגש להיום, והוא יהיה אינטנסיבי - 20 דקות אחרי תום המשחק הראשון יחל המפגש השני. ומה קורה אצל אלה שכן משחקים בליגה? נתחיל ב-NL:


יוסטון - סט. לואיס 10:1

זה לא היה פער גדול כמו שזה נראה לכאורה, כי הקרדינלס רשמו חמש ריצות באינינג התשיעי. הריצות החשובות נרשמו באינינג השלישי, כשאלברט פוחולס הצליח, סופסוף, להתחבר ועם הומר ראשון העונה, על ג'ייסון ג'נינגס, קבע 0:3. ג'נינגס הגיש לא רע בסך הכל, ולמרות ההפסד סיים עם שישה אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. הופעה מצוינת מהצד השני לקיפ וולס - שבעה ושבעה, חבטה אחת בלבד. בראד לידג' הוא סוס מת - חמש ריצות, שתיים מהן לחובתו.


אטלנטה- ניו יורק מטס 2:3

אורלנדו "אל דוקה" הרננדז הגיש היטב, אבל דווקא ארון היילמן האמין הרס למטס את הניצחון, כשביתרון 1:2 באינינג השמיני הרשה שתי ריצות. המטס, נשענים על אל דוקה (שישה ושישה) חבטו להומרים מצד שון גרין ורמון קסטרו, לעומת הומר של קלי ג'ונסון מהצד השני. 6.2 אינינגים ושמונה קצירות לקייל דייויס באטלנטה, ניצחון לרפאל סוריאנו ושמירה ל...טה דה דם טה דם... בוב, השולת!!!!!1111, וויקמן.


וושינגטון - אריזונה 3:1

אחרי עונה לא טובה בוושינגטון עבר ליבאן הרננדז במהלך 2006 לאריזונה, ומול החברים לשעבר הציג הלילה משחק סולידי של שבעה אינינגים וזכה בניצחון. שון היל עם ההפסד, חוזה ולוורדה עם השמירה.


סן דייגו - קולורדו 1:2 (אחרי עשרה אינינגים)

קווין קוזמנוף האבו-גרעא שבר שוויון באינינג העשירי עם חבטה מנצחת, אחרי שהפאדרס נחלצו מפיגור 1:0 באינינג השמיני הודות להומר של חוזה קרוז ג'וניור על ארון קוק המצוין (תשעה אינינגים וארבע הכשות). בהפסד "זכה" לה טרוי הוקינס. שבעה אינינגים ושלושה טיגונים לג'ייק פיבי, ניצחון לסקוט ליינברינק.


סן פרנסיסקו - לוס אנג'לס דודג'רס 10:4

בארי זיטו הצחין את כל שועי עולם עם שמונה ריצות בשישה אינינגים, כשלואיס גונזאלס הותיק חובט עליו הומר ומוסיף אחד על בראד הנסי. שישה אינינגים ושלושה חשמולים לרנדי וולף המנצח, זה היה ניצחון שמיני ברציפות ללוס אנג'לס על פריסקו, חבטה ריבי וסטרייקאאוט לבארי בונדס.


פלורידה - פילדלפיה 4:6

ריאן הווארד סופסוף הצליח לרשום חבטה גדולה, דאבל שהעלה את הפיליז ל-0:3, אבל הם לא שמרו על היתרון ובפעם השלישית בארבע שנים צנחו למאזן רע של 5:1. מייק ג'ייקובס רשם את ההומר היחיד במשחק, סקוט אולסן ניצח וחורחה חוליו הדמיקולו כמעט שוב שבר שמירה ובמזל הוחלף בזמן על ידי לי גארדנר, שהצליח לקבל את הסייב עם שני שליש אינינג של עבודה.


סינסינטי - פיטסבורג 6:3

זק דיוק, הלו הוא ז'קו דוכס, נעזר בתמיכה יפה של ג'ייסון ביי, ג'ק ווילסון ובראד אלדרד ורשם ניצחון ראשון העונה. דוכס הלך שישה אינינגים וטיגן חמישה חובטים. סלומון טורס עם השמירה, כשבצד השני רשם אריק מילטון את ההפסד.


מילווקי - שיקגו קאבס 4:9

יום אחרי שהציגו ארסנל משובח, הקאביז חזרו להיות הקאביז. וייד מילר שרד ארבעה אינינגים בלבד לפני שנטש, כשבצד השני היה כריס קפואנו חד במשך חמישה אינינגים, אבל בשישי, ביתרון 0:6, נסדקה ההגשה שלו ושיקגו צימקה ל-6:4. שלוש ריצות באינינג השמיני סגרו עניין. ג'ף ג'נקינס וגייב גרוס עם הומרים למילווקי.

AL: א-רוד חם, אבל היאנקיז הפסידו

ניו יורק יאנקיז - בולטימור 6:4

אלכס רודריגז בגרוב מטורף, מה שלא עזר הפעם ליאנקיז. א-רוד חבט להומר בן שלוש ריצות מידי אריק בדארד כבר באינינג הראשון, אלא שההגשה הפותחת של הפסים היא משהו נורא השנה, והציפורים חזרו על חשבון דארל ראסנר. הומר ושלוש הכנסות רצים לקווין מילאר, התאוששות יפה לכריס ריי מהפיצוץ של שבת עם שמירה. הידקי מאטסוי מהיאנקיז נכנס לרשימת הפצועים לאחר מתיחה בשריר התאומים.


טמפה ביי - טורונטו 6:3

בפעם הראשונה מאז חודש אוגוסט, רוי האלאדיי הצליח לרשום ניצחון. האלאדיי הגיש שבעה אינינגים מצוינים, בהם הכיש שבעה חובטים, כשקייסי ג'נסן נכנס באינינג השביעי ועשה עבודה חלקה כדי לרשום שמירה. מהצד השני היה סקוט קאזמיר חד לפרקים, עם שבעה ועשרה, אבל נתן הומרים לריד ג'ונסון ולורנון וולס, שהכריעו את הכף.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 3:1

יוהאן סנטנה בעניינים. הרוצח הונצואליאני הגיש שבעה אינינגים וקטל תשעה חובטים, כשאת ההבדל במשחק עושה ג'סטין מורנו התותח, עם הומר בן שלוש ריצות באינינג הרביעי. שמירה לג'ו ניית'ן האמין, משחק טוב, למרות הטעות בהומר, לג'ון דנקס, המגיש של הוייט סוקס, עם שישה ושישה.


טקסס - בוסטון 3:2

מגיש אחר שנכנס לתלם הוא קורט שילינג, שאחרי הופעה רעה בקנזס סיטי רשם שבעה אינינגים ושישה חשמולים. אבל שילינג היה צריך להיעזר במחבט הגדול שלו, דייויד אורטיז, שרשם שני הומרים ואת כל שלושת הריביז לרד סוקס, ובג'ונתן פפלבון האדיר, עם שמירה שכללה שלושה סטרייקאאוטים ב-1.2 אינינגים, כדי לרשום ניצחון. בוסטון נמנעה מסוויפ בארלינגטון, אבל ההתקפה שלה לא קיימת. ויסנטה פאדייה עם ההפסד.


קנזס סיטי - דטרויט 3:2

הרויאלס הובילו 0:2 ואז, כמו הרויאלס, חירבשו לעצמם את הניצחון, כשאיבאן רודריגז ירה פצצה שהכניסה שלוש ריצות הביתה באינינג התשיעי. שישה אינינגים ושמונה הכשות לג'רמי בונדרמן, כשאת הניצחון רושם פרננדו רודני ואת השמירה טוד ג'ונס. הפסד ושבירת שמירה לדייויד ריסקי המגעיל.


לוס אנג'לס איינג'לס - אוקלנד 2:1

ההגשה של האיינג'לס ממשיכה להיות מעולה, אבל הפעם האייז מצאו תשובה והשביתו את מחבטי המלאכים. ג'ו בלנטון הגיש 5.1 אינינגים וזכה בניצחון, יוסטון סטריט עם השמירה. שישה וחמישה לקלווים אסקובר, ולאדימיר גררו לא הצליח לרשום אף חבטה בארבעה מעמדים על הצלחת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully