וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצבע חוזר לפנים הלבנות: סוף סוף שמחה בריאל

9.4.2007 / 10:38

במדריד פיזרו חיוכים אופטימיים לכל עבר, אחרי ה-0:2 על אוסאסונה. קלדרון: "אף אחד לא האמין כשאמרתי שאנחנו יכולים לזכות באליפות"

בריאל מדריד פיזרו חיוכים אופטימיים לכל עבר, אחרי הניצחון 0:2 על אוסאסונה, שלאור איבוד הנקודות של ברצלונה, סביליה ו-ולנסיה, שיפר את מצב הלבנים בצמרת. כעת, הפער מהפסגה עומד על 2 נקודות בלבד, וכל זאת בעונה שעד לאחרונה הוגדרה בסנטיאגו ברנבאו כמסויטת.

"השחקנים צוברים בטחון", שמח הנשיא רמון קלדרון. "חשוב לנו מאוד להתמודד על האליפות. הרבה אנשים לא האמינו שיהיה לנו סיכוי לזכות, ולא היו משוכנעים כשאמרתי שאני אופטימי ושאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים עוד העונה".

המאמן המושמץ פאביו קאפלו היה, כהרגלו, חמוץ גם בשמחתו. "אנחנו במצב פיזי טוב, האווירה בקבוצה טובה, וזה מה שחשוב", הסביר. "השיפור באספקט הפסיכולוגי הוא מכריע, אבל אני לא מתעסק בסיכויים שלנו לזכות באליפות או לא. אנחנו משחקים משבת לשבת".

שני הכובשים היו ראול (24) ורוביניו (80) הצעיר, אבל כוכב המשחק היה אמרסון, שעלה לשחק מול הקהל בברנבאו בפעם הראשונה משבועות ארוכים, בעקבות שריקות הבוז שהאוהדים הלבנים הנחיתו על ראשו בכל הזדמנות.

"אני מאושר להיות בריאל ומאושר מהיכולת שלי", אמר הבריזלאי. "אני רוצה לעשות הכל עבור המועדון. טוב שהאוהדים ראו אותי מצטיין, אבל כל הקבוצה שיחקה מצוין. חבל שלא ניצלתי את ההזדמנויות שהיו לי לכבוש, אבל השוער שלהם הציל נגיחה שהייתה אמורה להיכנס. קאפלו צדק כשאמר שאני יכול לתרום יותר ממה שתרמתי עד כה".

"פיספנו הזדמנות גדולה"

קצת דרומה ממדריד, בסביליה, הקבוצה הבכירה של העיר (ויסלחו לנו אוהדי בטיס בישראל) הייתה מאוכזבת במיוחד מה-0:0 הביתי שלה מול סנטאנדר. אחרי ההפסד של ברצלונה 1:0 בסראגוסה, הסביליאנים ידעו שניצחון שלהם יעלה אותם למקום הראשון, אבל במקום זאת הסתפקו בנקודה, ונשארו נקודה אחת מאחורי האלופה.

"פיספסנו הזדמנות גדולה לעלות לפסגה במשחק ביתי", ביכה את התוצאה המאמן חואנדה ראמוס. "היו לנו הזדמנויות טובות, אבל צריך גם לתת קרדיט להגנה של סנטאנדר. זה שלא ניצחנו לא נובע מחוסר רצון. תקפנו מהאגפים והגענו למצבי אחד על אחד, אבל לא כבשנו. גרפנו רק שתי נקודות משש האחרונות, וככה יהיה קשה להתקדם בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully