וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה: הדרך לאירופה עוברת בסכנין

רומן רוזנבלט

9.4.2007 / 17:20

הקבוצה של עטר מתכוננת למשחק הגביע מול סכנין, אופיר חיים חזר להתאמן, אנסומבו עדיין בספק. חרמון: "עם כל הכבוד לסכנין, אנחנו נתניה"

מכבי נתניה ערכה בשעות הצהריים המוקדמות היום (שני) את האימון המסכם לקראת משחק הגביע מול סכנין מחר. מזואה אנסומבו עדיין בספק וערך אימון חלקי, ונמשכים מאמצי הצוות הרפואי להכשירו למשחק. אמיר חלבי ואופיר חיים קיימו גם הם אימון חלקי, וחיים עדיין בספק לסגל. שאר שחקני הקבוצה התאמנו כרגיל.

בקבוצה בטוחים, כי ניתן לעבור את סכנין במהלך 90 דקות, למרות העובדה כי המשחק צפוי להיות לא קל .למי שתהה, באימון לא תורגלו בעיטות מ-11 מטרים, מה שמעיד על בטחון הצוות המקצועי. הבלם גולן חרמון, אמר לקראת המשחק: "בני סכנין קבוצה טובה. ראיתי כמה משחקים שלהם בטלוויזיה, יש להם חלוצים שמרבים לכבוש והם מאוד מסוכנים אבל אנחנו מכבי נתניה, מקום רביעי בליגת העל ומשחקים בקופסא. מכבי נתניה ראויה להיות בשלבים האחרונים של גביע המדינה. מי שלא היה בגמר גביע המדינה צריך לתת את כולו כדי לחוות את החוויה".

גם בהנהלת הקבוצה מתכוננים למשחק הגביע, שבו מחולקות ההכנסות בין שתי הקבוצות. ההתאחדות הדגישה בפני האוהדים כי מנויי המועדון אינם תקפים למשחק, ובשל החג גם לא תתקיים מכירת מוקדמת של כרטיסים.

שמשת האוטובוס שבו הוסעו אוהדי הקבוצה נופצה אתמול על ידי אוהדי מכבי חיפה, וזאת לאחר התגרות מצד אוהדי נתניה אשר נסעו באוטובוס. בעקבות מקרה זה, שהצטרף למספר מקרים דומים, החליטו באגד שלא לשלוח יותר אוטובוסים להסעות האוהדים למשחקי החוץ. בנתניה גינו את ההתנהגות הואנדליסטית והביעו צר על ההחלטה של אגד.

הרכב משוער: לירן שטראובר; אורי אוזן, גולן חרמון, לואיס מרין, דדי בן דיין; תמיר כהן, אמיר טגה, זנו בונדאה, איתי שכטר; מוסא סאנוגו, אובודו סאמד אוקוצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully