וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלאמין סמי וקלאץ' רודריגז

8.4.2007 / 15:14

סמי סוסה חבט להומר ראשון ב-4:8 של טקסס על בוסטון, א-רוד עם גראנד סלאם שניצח את בולטימור. הפסד ראשון למטס, 5:3 באטלנטה

ניו יורק יאנקיז - בולטימור 7:10

עד האינינג השמיני זה נראה כמו הפסד נוסף של היאנקיז, שסובלים מבעייה חמורה של הגשה פותחת. ואז הגיע היאנקי מג'יק של הברונקס, בדמות הומר של ג'ייסון ג'יאמבי, שצימק מ-7:3 ל-7:6, אבל רק אינינג אחר כך בא הרגע הגדול של המשחק. אלכס רודריגז עלה לחבוט על בסיסים מלאים. היחנקות? החלפת צבעים? לא הפעם. גזונגה עצבנית של א-רוד שלחה את הכדור לבליצ'רס וניקתה את הבסיסים, עם ביי ביי גראנד-סלאם. "זה מצב שאין בו אמצע, לכאן או לכאן", אמר ג'ו טורה, מאמן היאנקיז, "וא-רוד ידע שהוא חייב לחבוט טוב". רודריגז סיים עם שני הומראנס ושישה ריביז. מלווין מורה עם הומר וחמש הכנסות לבולטימור, ניק מרקאקיס עם יריה ליציע משלו. מריאנו ריברה עם הניצחון, כריס ריי הפסיד.


טקסס - בוסטון 4:8

סמי סוסה חבט ביום שישי את החבטה הראשונה שלו במדי הריינג'רס, והפעם הוסיף אחת חשובה יותר, ליציעים, הומר ראשון שלו מאז עונת 2005 ו-589 במספר. "אני מרגיש מצוין, נלחמתי על המקום שלי בקבוצה והנה אני", אמר סוסה. בוסטון ממשיכה לסבול מאימפוטנציה משני צידי הכפפה, כשג'וליאן טבארז קיבל את המפתחות לפתוח וכשל קשות. שישה אינינגים וניצחון לקווין מילווד.


שיקגו וייט סוקס - מינסוטה 0:3

אחרי סדרת משחקים לא מרשימים של פותחי הוייט סוקס בא חאבייר ואסקז ודפק הופעה של 6.2 אינינגים וחמישה סטרייקאאוטים. חואן אוריבה חבט להומר, קרלוס סילבה נוצח, בובי "אני הכי שמן בעולם" ג'נקס עם השמירה.


קנזס סיטי - דטרויט 6:5

אחרי הופעת פתיחה מרשימה נגד בוסטון חזר איש ה-55 מיליון, גיל מש, למימדים רגילים. מש הרשה את כל שש ריצות החובה, ובהן הומר ראשון במדי הטייגרס לגארי שפילד ועוד שניים, לקרטיס גרנדרסון ואיבאן רודריגז. הומר לרג'י סנדרס הבלתי מתכלה בקיי. סי. ושמירה לטוד ג'ונס.


איינג'לס - אוקלנד 1:2

ג'ון לאקי היה חד כתמיד עם שבעה אינינגים ושישה חשמולים, אבל מי שלוהט אצל המלאכים הוא ולאדימיר גררו, שהיכה פעמיים ועד כה עומד על מאזן של 52 אחוזי חבטה מוצלחים. האיינג'לס ((1:5) עומדים על הפתיחה הטובה ביותר שלהם מאז 1991. שבעה אינינגים טובים גם לדני הארן המפסיד, שמירה ראשונה לסקוט שילדס, שהחליף את פרנקי רודריגז הבלתי זמין.


טמפה ביי - טורונטו 8:5

הפעם בי ג'יי ריאן לא פישל, כששמר על היתרון שהעניקו לו שחקני ההתקפה. פרנק תומאס רשם הומר מספר 488 בקריירה וראשון במדי הבלו ג'ייז. "לא, אני עדיין לא שמח. כשאגיע ל-500 אהיה שמח", אמר תומאס שיודע שהדלת להיכל התהילה נפתחת רק כשמגיעים למחצית האלף. שון מרקום עם הניצחון, קייסי פוסום עם ההפסד.


המשחק בין קליבלנד לסיאטל שוב נדחה.

NL: אטלנטה עשתה סוף לחגיגות

אטלנטה - ניו יורק מטס 3:5

שני חברים ותיקים עמדו על הגבעה, טום גלאווין מהמטס וג'ון סמולץ מאטלנטה. סמולצי החזיק קצת יותר זמן מעמד וגם זכה בניצחון עם שישה אינינגים סבירים. גלאווין לא שרד שישה, ויצא אחרי חמישה כשבאמתחתו חמש ריצות (רק שתיים לחובתו) וגם ההפסד. הומר למאט דיאז באטלנטה ולפול לו דוקה במטס, ואת השמירה רשם בוב "השולת!!!111" וויקמן.


וושינגטון - אריזונה 7:1

הדיאמונדבקס ממשיכים להרשים כשברנדון ווב חוזר להיות בפורמה של סיי יאנג. ווב הגיש שבעה אינינגים דומיננטיים עם שמונה חשמולים. אריק בירנס עם הומר שני העונה, רק חמישה אינינגים ועוד הפסד לג'ון פטרסון.


יוסטון - סט. לואיס 1:5

רוי אוסוולט נראה כמו שרוי אוסוולט תמיד נראה - תשעה אינינגים, ארבעה פירוקים והאסטרוס סופסוף נתנו לו גם קצת תמיכה, שכללה הומרים של לאנס ברקמן וקרלוס לי. אנתוני רייס עם ההפסד, אלברט פוחולס עדיין לא נכנס לעונה, וסיים ללא חבטה.


פלורידה - פילדלפיה 5:8

דונטרל וויליס הגיש רק שישה אינינגים אבל גם טיגן תשעה חובטים וקצר ניצחון שני העונה. ג'וש ווילינגהאם חבט להומר והכניס ארבע ריצות הביתה ומייק ג'ייקובס הצטיין עם שתי חבטות ושתי ריצות. ברט מאיירס שרד רק 4.1 אינינגים בפילי ורשם את ההפסד. הומר לג'ימי רולינס, חורחה חוליו הסריח כרגיל.


סן דייגו - קולורדו 2:3

אדריאן גונזאלס חבט לדאבל באינינג התשיעי וניצח את המשחק, כששבר שוויון 2:2 ורצף שלושת הנצחונות של קולורדו נפסק. 6.2 אינינגים לדייויד וולס, אבל את הניצחון קצר הקלוזר הותיק טרבור הופמן. 6.1 אינינגים לג'וש פוג ברוקיז.


סן פרנסיסקו - דודג'רס 4:1

דרק לואו הגיש שבעה אינינגים סולידיים, טקאשי סאיטו שמר ובפעם השביעית ברציפות ניצחו הדודג'רס את הג'איינטס. בארי בונדס לא שיחק, ראס אורטיז, בפתיחה מחודשת שלו בסן פרנסיסקו, עם ההפסד.


מילווקי - שיקגו קאבס 6:3

קרלוס זמבראנו התאושש מהפתיחה הרועדת בסינסינטי ונתן הופעה זמברנואית של שבעה אינינגים ושש קטילות, כשהוא עובר את בן שיטס, עם שישה אינינגים, חמש ריצות חובה וגם הפסד ראשון העונה. הומר לאראמיס רמירז בשיקגו, רק חבטה אחת ושני סטרייקאאוטים לאלפונסו סוריאנו. ריקי וויקס וג'ף ג'נקינס הטיסו את הכדור מעבר לגדר במילווקי.


סינסינטי - פיטסבורג 5:7

קסאווייר ניידי עזר לאדם דאן לרשום הומר שלישי העונה, כשכדור שחבט הסלאגר קיפץ מכפפתו אל מעבר לקיר להומר בן שתי ריצות. הרדס הובילו 2:4, פיגרו 5:4 ונחלצו מהפיגור ל-5:7. ניצחון לארון הראנג, הפסד לטוני ארמאס ג'וניור ושמירה לדייויד וות'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully