וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ניצחתם? עכשיו תשלמו

לי בוץ

8.4.2007 / 14:50

הנהלת הפועל ת"א קנסה את שחקניה בסך של 25 אלף שקלים אחרי התיקו מול כפ"ס. השחקנים זועמים: "על מה הבלאגן? זה לא שאנו לא רוצים לנצח"

הנהלת הפועל ת"א טרם נרגעה מהתיקו מול הפועל כפ"ס אמש (שבת, 1:1), ולאחר שמוני הראל, מראשי קבוצת הניהול, גער בשחקנים על היכולת אותה הם מציגים במשחקים האחרונים, הבוקר (ראשון) הגיע הראל יחד עם שמעון צטרון למתחם האימונים בוולפסון, והשניים קנסו את השחקנים בסך של 25 אלף שקלים.

סכום הקנס, שהוא כגובה המענקים שקיבלו השחקנים האדומים על ההצלחה בגביע אופ"א העונה, הרגיז את השחקנים, שלא הצליחו להבין את הזעם של ההנהלה. "סך הכל מדובר בתוצאת תיקו", אמר אחד השחקנים לוואלה! ספורט. "על מה כל הבלאגן? זה לא שאנחנו לא רוצים לנצח והם מתנהגים אלינו כאילו שאנחנו עושים בכוונה".מהנהלת הקבוצה נמסר בתגובה כי הקנס נובע בעקבות "האפטיות וחוסר האכפתיות של השחקנים".

בתוך כך הבוקר ערכו האדומים אימון שחרור, כשהשחקנים שלא שיחקו אמש בכפ"ס ערכו אימון מלא. מהאימון נעדרו גילי ורמוט, דני בונדר וברוך דגו. ורמוט שוחרר מסיבות אישיות וישוב לאימונים כבר מחר, בעוד שבונדר ודגו פצועים וטרם ברור מתי ישובו לאימונים.

המגן הצעיר סובל ממתיחה במפשעה והוא בספק למשחק הגביע מול הפועל ירושלים ביום שלישי. הקשר, שעדיין סובל מכאבים בכף הרגל, עבר הבוקר בדיקה אצל הרופא שניתח אותו בעבר והוא נצטווה לנוח לתקופה של בין שבוע לשבועיים. דגו יחמיץ בוודאות את משחק הגביע וכנראה גם את משחק הליגה מול בני יהודה בשבוע הבא.

בעקבות ההתנהגות של אוהדי הפועל ת"א אמש לאחר המשחק, הזמינה היום הנהלת המועדון ניידות משטרה לוולפסון מחשש שאוהדים זועמים יגיעו להביע את מחאת גם הבוקר. עם זאת, האוהדים, שאמש קיללו, דרשו מהשחקנים להילחם וניסו למנוע מאוטובוס הקבוצה לעזוב את האצטדיון בכפ"ס, לא הגיעו הבוקר למתחם האימונים, הניידות עזבו והאימון עבר בשקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully