וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופטבול: ניצחון חמישי ברציפות לסרבסרוס

8.4.2007 / 12:31

גברו על להבות אילת 8:11. קאמבק מרשים לבנות ISP תל אביב, שחזרו מפיגור 12:4 לניצחון 12:17 על כדורי אש בית שמש

במשחקים של ההתאחדות הסופטבול בישראל בשבוע שעבר זכתה קבוצת ISP סרבסרוס בניצחון החמישי ברציפות, 8:11 על להבות אילת, שגם הפסידו לשמשון היי-טק 14:1. במשחק נשים, ISP תל אביב חזרה לניצחון של 12:17 על כדורי-אש בית שמש.

ביום חמישי הקבוצה החדשה של הליגה, ISP סרבסרוס ("החולטים" בספרדית), ניצחה בקרב מרתק את להבות אילת 8:11. הסרבסרוס עשו 4 נקודות בסיבוב הראשון נגד המגיש הלא יציב ג'רמי שי, שכיפר עם הומראן של 3 ריצות בתוך המגרש בחצי התחתון של הסיבוב, על זריקה של יחזקאל גנז. שני המגישים נרגעו והרשו 4 ריצות בארבעת הסיבובים הבאים, אך הדרומיים לא הצליחו להשוות. התל אביבים הוסיפו 3 ריצות בסיבוב האחרון ואילת ענתה עם רק אחד. ברנרדו אסקיבל היה על שניים מארבעה עם 3 נקודות מוכנסות, גנז וחוליו מירבל הכניסו 2 כל אחד עם 2 חבטות, ואלברטו טאשר הגיע לתחנה 4 פעמים לסרבסרוס.

ביום שישי חברי-הסוללה, שלום מנורה וגדי בוסין, הובילו את שמשון היי-טק לניצחון קל על אילת 1:14 עם כח בהגנה וגם בהתקפה. המגיש מנורה לא הרשה חבטה עד הסיבוב החמישי, וסיים עם שתי חבטות, שלושה סטרייקאאוטים והולכה אחת בלבד. מקלו של מנורה היה להיט – הוא הכניס 5 נקודות עם 3 חבטות לדאבל, בוסין הוסיף 3 חבטות ונקודות ושם-טוב שפירו הכניס 4 עם 3 חבטות משלו. בוסין תרם בהגנה, כשפסל גונב בשני ומנורה עשה את מהלך המשחק כשהוא מסר מהר לראשון אחרי זריקה שגרתית חזרה למגיש, כדי לפסול רץ לפני חזרתו לתחנה. אילת רשמה את נקודה הבודדת שלה בסיבוב השביעי, כשיובל נוסגורודסקי הגיע הביתה אחרי חבטה משולשת. נוסגורודסקי גם היה בקצה של שתי פסילות יפות לדאבל פלא של זוג האינפילד של אילת – השורטסטופ גוטו הירופומי ושחקן הבסיס השני אליאס מזרחי.

ביום רביעי קבוצת הנשים ISP תל אביב הגדילה את יתרונה בליגה לשני משחקים, כשחזרה מפיגור של 12:4 בסיבוב השני לניצחון של 12:17 על כדורי-אש בית שמש. אליסון ארונוביק כיפרה לסיבוב ראשון קשה בתור מגישה, כשחזרה בשלישי ושיתקה את המקלות של בית שמש עד סוף המשחק. חבטה מכניסה של אילנה גרינספן נתנה לת"א את ההובלה הראשונה שלה לערב, וארונוביק ורויטל ברלין הכניסו 2 נקודות כל אחת עם דאבל להתקפה התל אביבית. ת"א גם ביצעה שתי פסילות כפולות יפות בהגנה – נורית ורחוב תפסה כדור במגרש הימני וזרקה לראשון לפסילה, ואורנה מאיר פרידמן פסלה שתיים ללא עזרה בבסיס ראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully