וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגעגועים אוכלים את בופון

8.4.2007 / 11:26

שוער יובה רוצה לשחק בליגת האלופות, אבל אם ישאר בקבוצה הוא יצפה בה רק בטלוויזיה: "לא החלטתי לגבי עתידי". גם גאטוסו חושב צ'מפיונס

לכולם ברור שהסרייה B קטנה מאוד על מידותיו של שוער אלופת העולם ג'יאנלואיג'י בופון. עכשיו שוער יובנטוס, ששמר אמונים למועדון גם בשעתו הקשה, מרגיש שהזמן קצת מתבזבז לו במשחקים מול קבוצות כמו לצ'ה, ברשיה או פיאצ'נזה.

"אני מתגעגע לליגת האלופות. לאחרונה יוצא לי לצפות בה ואני מתעניין בה יותר ויותר. אני חייב להודות שאני מתגעגע לתשוקה שבליגה הזו ולרמה הגבוהה שלה", אמר "סופרמן" ושיגר רמז לגבי הנהלת קבוצתו, "עדיין לא החלטתי לגבי עתידי".

בופון היה אחד הראשונים בסגל שהצהיר כי הוא נשאר ביובה על אף עונש הורדת הליגה שספג המועדון, וגם כשהגברת הזקנה תעפיל בחזרה לסרייה A, היא תהיה עונה שנייה ברציפות מחוץ לליגת האלופות.

בופון, שבו מעוניינות אינטר, מילאן וריאל מדריד, שומר את הקלפים קרוב לחזה. "אם לדבר באובייקטיביות אינטר היא הקבוצה החזקה ביותר והיא יכולה לרוץ חזק גם בשנים הבאות ויש עוד מועדונים טובים. צריך לשקול היטב את כל המשתנים".

גאטוסו יודע מה מטרת העונה של מילאן

אחרי התיקו הביתי המעצבן עם באיירן מינכן (2:2) בליגת האלופות, מילאן החזירה את הצבע ללחיי אוהדיה עם 1:3 על אמפולי בליגה. המליאנזים מדורגים במקום החמישי, מרחק נקודה ומשחק חסר מפלרמו, והם נמצאים חזק בתמונת המאבק על מקום הרביעי המוליך לליגת האלופות. "אנחנו לא עוסקים בחישובים", אמר ג'נארו גטוסו, "כי אנחנו יודעים היטב כמה חשוב למועדון להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה".

"זה חיוני להשאיר את הכוכבים שמשחקים אצלנו עכשיו, ולהוסיף עוד כמה עליהם", אמר הקשר. מי למשל? גטוסו הוכיח כי הוא מעודכן במאמצי ההנהלה: "המטרה הכי גדולה היא רונאלדיניו".

נגד אמפולי גאטוסו שימש כקפטן הרוסונרי בגלל המנוחה שהעניק המאמן קרלו אנצ'לוטי לפאולו מאלדיני. "קשה לשחק שלושה משחקים בשבוע. אני תמיד משחק בנחישות וזה שסרט הקפטן היה על זרועי לא שינה את צורת משחקי", אמר הקשר שנבחר למצטיין המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully