וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "בתחילת העונה הייתי קונה את מצבנו כעת"

8.4.2007 / 10:35

מאמן יונייטד לא מתרגש מההפסד לפורטסמות' ופער 3 הנקודות מהסגנית צ'לסי: "השחקנים הראו אופי לאורך העונה ואני מצפה שהם יתאוששו"

שבוע לא טוב עבר על מנצ'סטר יונייטד. אחרי הפסד החוץ לרומא בליגת האלופות, הגיעו אתמול (שבת) אלכס פרגוסון ושחקניו לפורטסמות' ורשמו הפסד נוסף (2:1). אחרי שצ'לסי ניצחה בדרבי הלונדוני את טוטנהאם ההפרש בין השדים האדומים לסגניתם ממערב לונדון הוא רק 3 נקודות.

אלכס פרגוסון לא התבייש להשתמש בתירוצים קצת מופרכים כדי להסביר את ההפסד, אבל התעשת בהמשך. "ביום רביעי מול רומא שיחקנו כשעה עם עשרה שחקנים וזה השפיע עלינו במחצית השנייה, אבל אנו עדיין ביתרון 3 נקודות ואם היו אומרים לי בתחילת העונה שזה יהיה המצב כעת, הייתי קונה את זה".

"יש עכשיו משחקי גביע ושם הכל יכול להיות, אחר כך יש לנו פגרה של עשרה ימים ונראה לי שזה בא לנו בזמן. בסופו של דבר פומפי שיחקה נהדר, ואני לא יכול שלא להעריך את מאמץ של השחקנים ואת האופי שהם מראים לאורך העונה. אני מצפה עכשיו שהם יתאוששו מההפסד".

פרגי שולח מבט מלוכסן גם לכחולים שדולקים אחריו. "לצ'לסי יש משחקים לא קלים עכשיו, מישהו יגרום להם לדכדוך כי קשה לי להאמין שהם ינצחו את כולם".

את פומפי הצרות של יונייטד לא מעניינות. קבוצתו של הארי רדנאפ צברה לפני הניצחון הביתי 2 נקודות מ-12 אפשריות ושלוש הנקודות הביתיות הורידו מעט לחץ מהמאמן. "אמרתי לשחקנים לפני המשחק שרק עבודה קשה תשתלם לנו. תכננו להניע את הכדור קדימה כל העת וזה הצליח לנו. גם הלחץ שלנו על כל המגרש בוצע כהלכה", אמר רדנאפ.

רדנאפ, אולי בגלל הניצחון לא נטר לשוערו דיוויד ג'יימס על ההדיפה הגרועה שהביאה לשער המצמק של ג'ון אושיי. "השוער שלנו הוא מספר אחד ולא ראיתי שוער טוב ממנו", החמיא רדנאפ, "עכשיו פנינו למאבק על מקומות 6-7".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully