וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ככה קאלה לא יישאר במכבי"

לי בוץ

8.4.2007 / 14:30

שוער מכבי ת"א דורש העלאת שכר, אך בקבוצה לא ממהרים להציע. מקורבו טוען שהוא לא ימשיך בתנאים הנוכחיים. כניסה חופשית בגביע מול הכח

"אנחנו מתעסקים רק בעונה הנוכחית", כך הבהיר הבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ', לאחר הנצחון 0:2 על מכבי פ"ת אמש והוסיף: "העיסוק בעניינים האישיים מסיח את הדעת ממה שקורה על המגרש". עם זאת, אי אפשר להתכחש לעובדה שהעונה מסתיימת עוד פחות מחודשיים ועתיד הזרים של מכבי, כמו גם של המאמן אלי כהן עדיין לא ברור.

בקרב הצוות המקצועי וההנהלה כבר התגבשה החלטה לגבי הרצון להשאיר את השוער טברטקו קאלה והבלם מילאן מרטינוביץ', שמובלים השנה את ההגנה המצויינת של הצהובים. השניים חתומים רק עד סוף העונה, אך לצמד אופציה בחוזה לעונה נוספת עם אותן משכורות.

כבר עכשיו ברור כי השניים לא יסכימו להישאר במכבי בתנאים הנוכחיים שלהם, וקאלה כבר הבהיר בעבר כי רק העלאה משמעותית בשכר תשאיר אותו עונה נוספת בקרית שלום. "כמו שמכבי מתנהלת, טברטקו לא יהיה פה בעונה הבאה", סיפרו מקורבים לשחקן לוואלה! ספורט. "למכבי יש 20 יום לשפר לו את ההצעה. אם הם רוצים להפסיד אותו בשביל 15 אלף דולר, זו בעיה שלהם".

בהנהלה הצהובה לא התרגשו מהדברים ובכיר בקבוצה הסביר: "יש לנו הסכם איתם ואנחנו מצפים מהם לכבד אותו".

ערפל נוסף נוצר סביב המאמן אלי כהן, למרות שהרציקוביץ' סיפר אמש כי הוא מרוצה מעבודתו המקצועית במועדון. "לוני משחק עם אלי", אומרים בסביבתו של המאמן. "הוא לא מודיע לו על מינויו לעונה הבאה מאחר והוא לא רוצה לעלות לו את השכר. אין סיבה אחרת. הוא רוצה למשוך את אלי עד סוף העונה כדי להלחיץ אותו ואז הוא יהיה חייב לחתום באותו שכר".

תקציבה של מכבי ת"א לעונה הבאה צפוי להיות זהה לזה של העונה – כ-30 מיליון שקלים, דבר שיקשה על הרציקוביץ' לעלות את שכר הזרים ו/או המאמן. בינתיים הרציקוביץ' מודה כי הוא נפגש עם גורמים הרוצים להכנס כשותפים בקבוצה ולעזור מבחינה כלכלית, אך לדבריו אף הצעה אינה רצינית מספיק.

כניסה חופשית למשחק הגביע מול הכח

הנהלת מכבי ת"א החליטה בערב שבת, לאחר הניצחון על מכבי פ"ת, כמחווה לאוהדים על התמיכה והעידוד הרציף של הקבוצה, כי ברצונה לאפשר כניסה חופשית במשחק הגביע מול הכח עמידר ר"ג (שלישי) לשערים 10, 11 ו-13.

הנהלת הכח עמידר ר"ג שיתפה פעולה עם רצונה של הנהלת מכבי ת"א, ושתי הקבוצות הגיעו הבוקר לסיכום לפיו ילדים, חיילים ונערים אוהדי מכבי ת"א יכנסו למשחק הגביע בחינם לשערים 10 ו-11. ילדים, נערים וחיילים אוהדי הכח יכנסו חינם לשער 13. נשים יכנסו חינם למשחק. כמו כן סוכם כי כרטיסי מבוגר לשער 13 ימכרו במחיר אחיד בסך 50 שקלים וכרטיסים לשער 1 ימכרו במחיר של 250 שקלים.

בינתיים ערכו הבוקר (ראשון) הצהובים אימון שחרור באווירה מצויינת. השחקנים שלא שיחקו אתמול ערכו אימון מלא, ומחר יערכו כולם את האימון המסכם לקראת משחק הגביע. ג'ובאני רוסו, ששיחק אתמול פחות ממחצית, ערך אף הוא אימון שחרור בלבד בעקבות כאבי גב מהם הוא סובל.

עדכון ראשון: 00:58, 08/04/07
עדכון אחרון: 14:30, 08/04/07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully