וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: אף אחד לא יעצור את נאנט

7.4.2007 / 22:42

האימפריה לשעבר מתעקשת לרדת ליגה, ותקעה עוד יתד במקום האחרון עם הפסד 2:1 לסט.אטיין. מארסיי הביסה 1:4 את ליל והתקרבה לצ'מפיונס

היו ימים שנאנט שלטה בליגה הצרפתית. אבל הקבוצה שלקחה אליפות בעונה האחרונה שלפני ההשתלטות הליונית, כבר בקושי זוכרת איזה טעם היה לאליפות של 2000/01 או לשני הגביעים שבאו לפניה. נאנט של העונה היא אסקופה נדרסת, ומאיישת ביציבות את המקום האחרון בטבלה. היום (שבת), אחרי שנערכו משחקי המחזור ה-31 בליגה הצרפתית, נאנט עשתה עוד צעד נחוש לעבר הירידה. פאריס סן ז'רמן, עוד אימפריה שירדה מנכסיה, לפחות הצליחה להישאר מעל לקו האדום עם ניצחון ביתי על לה-מאן. ליון ממשיכה לחיות בספירה משל עצמה ומוסיפה עוד נקודה לפער.

סט.אטיין - נאנט 1:2

האטיינים ממשיכים לשמור על סיכוי להגיע למקום השלישי שיוביל אותם לגביע האלופות בעונה הבאה, כשגם הם הנחילו הפסד לנאנט, עד לפני 5 שנים אלופה גאה והיום מועמדת ודאית לירידה. וינסנט הוגון (26) ובאפתיביס גומיס (33) נתנו לסט. אטיין את הניצחון, מאמדו דיאלו (28) כבש שער שלא מנחם את האחרונה בטבלה שסופגת הפסד מספר 14.

פאריס סן ז'רמן - לה מאן 1:2

בעונה שעברה פ.ס.ז'. עוד לקחה את הגביע. העונה גם היא בסימן אימפריות מתפוררות, ונלחמת להחזיק את עצמה מעל לקו האדום. פגי לואינדולה (56) ואמארה דיאן (80) נתנו לה נקודות יקרות כשכבשו בניצחון מול לה מאן, שדווקא הובילה משער מוקדם של גראפית (29) אבל לא הצליחה לשמור על היתרון.

מי רוצה לצ'מפיונס?

סושו - ניס 1:1

הקבוצות שמתחרות על אחד משני המקומות הנותרים שמובילים לליגת האלופות מתעקשות לא לקחת את ההזדמנויות לבסס את עצמן בטבלה ולהשאיר את המירוץ פתוח. סושו לא הצליחה לגבור בבית על ניס ובמזל לא הפסידה לאחר שדויד בליון (65) כבש לאורחים. מומוני דגאנו (68) לפחות נתן לה נקודה ביתית.

לאנס מצידה מיהרה לוותר על הנקודות מול ראן, כשנכנעה 1:0 לשער של ג'ון אוטאקה (30). בורדו נפרדה בתיקו 0:0 מאוקזר, מה שאיפשר לסט.אטיין לעבור אותה ולטפס עד למקום החמישי.

מארסיי - לילי 1:4

שתי טעויות שיפוט גמרו את המשחק כבר בפתיחה. פנדל לא מוצדק והרחקה שערורייתי העלו את מארסיי ליתרון משמעותי כבר בדקה השמינית. אמרסון הורחק, ומאמדו ניאנג העלה ל-0:1 מהנקודה הלבנה. אומנם באסטוס השווה שתי דקות מאוחר יותר (שוב בפנדל לא מוצדק), אבל דווקא הבלם רנאטו קיבלי (37 ו-63) כבש צמד וקבע 1:3. ניאנג חתם את התוצאה בדקה ה-90, ומארסיי נצמדת למאבק על ליגת האלופות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

משחקים נוספים

ואלנסיין - ליון 0:0

מונאקו - טרואה 0:0

נאנסי - לוריין 1:0 (ראפיק סאיפי בפנדל, 68)

סדאן - טולוז 2:0 (פאולו סזאר 78, אלבין אבונדו 85)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully