וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סראגוסה מציגה: נקמה ספרדית

7.4.2007 / 22:53

נקמה על ההדחה מהגביע עם 0:1 על ברצלונה משער של מיליטו, ואיפשרה לסביליה לעלות לראשות הטבלה. בילבאו - ולנסיה 0:1

המחזור ה-29 של ספרד נפתח עם מיני הפתעה, כשסראגוסה השיגה ניצחון 0:1 על האלופה ברצלונה, והשאירה את המירוץ אל התואר פתוח לכל דורש. ולנסיה, ששיחקה בידיעה שהיא יכולה לצמק את הפער מברצלונה ל-3 נקודות בלבד לא ניצלה את ההזדמנות והפסידה 1:0 לאתלטיק בילבאו.

הכבוד הספרדי הפגוע

סראגוסה - ברצלונה 0:1

לפני מספר שבועות הגיעה סראגוסה לקמפ נואו במסגרת רבע גמר גביע המלך, ויצאה משם עם ניצחון 0:1, ומחשבות על חצי הגמר, אבל בגומלין הקטלונים ענו עם 0:2, והדיחו את הקבוצה האטרקטיבית של ויקטור פרננדז. אז עכשיו סראגוסה דאגה להגיש את הנקמה שלה, בדמות מקל רציני בגלגלי האליפות השלישית ברציפות של בארסה.

האמת, לא היה כוחות. המארחים שלטו במשחק לכל אורכו, הגיעו לכמה וכמה מצבים מול ההרכב המוזר שהעמיד פרנק רייקארד, עם לודוביק ז'יולי בימין ולאו מסי בשמאל, בו הוא פחות אפקטיבי.

השער היחיד במשחק הגיע דווקא בהתקפה מוזרה משהו. אנדרס ד'אלסנדרו התנהל בפינה השמאלית של הרחבה, צמוד לקו, והעביר רוחב לדייגו מיליטו, ששיפשף את הכדור, והבקיע את שערו ה-19 העונה מתחת לבטן של ויקטור ואלדס, לכאורה מזווית בלתי אפשרית

כמה דקות מאוחר יותר הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של בארסה, אבל מסי החטיא ממטר וחצי, ואיידור גודיונסן ממטר וקרמבו.

סביליה תארח מחר (ראשון) את ראסינג סנטאנדר, ואם תנצח תעלה למקום הראשון בלה ליגה, תשעה מחזורים בלבד לסיום. מצד שני, המשחק הזה היה הקשה ביותר שנותר לבלאוגראנה עד תום העונה, בעוד סביליה צריכה לסוע לסנטיאגו ברנבאו, למסטאייה ולריאזור, וגם לארח את אותה סראגוסה.

ולנסיה לא עטה על המציאה

אתלטיק בילבאו - ולנסיה 0:1

ולנסיה השיגה אחלה תוצאה במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות מול צ'לסי בלונדון (1:1), אבל היום ראתה איך סראגוסה גונבת לה את המקום הרביעי, שכידוע שווה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. היום הגיעו הצ'ה לסן מאמס המאיים ויצאו בלי שערים וגם בלי נקודות.

אתלטיק בילבאו היא אחת מהקבוצות הגדולות בספרד, אבל מאז הזריחה בשנולת ה-80 ותקופות טובות מדי כמה שנים, היא בירידה. העונה הקבוצה נאבקת נגד הירידה ו-3 הנקודות שהעניק לה שער אחד של איגור גאבילונדו בדקה ה-28, העלו אותה לפחות עד יום ראשון אל מעל לקו האדום, הן אויר לנשימה ודחיפה מוראלית גדולה.

ולנסיה דחפה לכיוון השוויון, דויד וייה, שנמצא בכושר נהדר, היה קרוב לשוויון בדקה ה-72, אבל הקפצה שלו שהלכה מעל דניאל ארנזוביה פגשה רק את המשקוף. אנגולו נבלם כעבור 8 דקות על ידי ההגנה האדומה-לבנה ובילבאו יצאה מהמשחק עם הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully