וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הראל נזף בשחקנים, האוהדים התפרעו

לי בוץ

7.4.2007 / 22:57

בהפועל ת"א התקשו להתמודד עם התיקו מול כפ"ס, וכ-30 אוהדים תקפו את אוטובוס הקבוצה. אלי כהן וגיא לוזון מועמדים לעונה הבאה

הפועל ת"א מתיימרת ליצור לעצמה מנחוס חדש בדמותה של קבוצת הפועל כפ"ס, שכן מדובר בפעם השנייה העונה שתיקו מול הקבוצה של אלי אוחנה גורם לאדומים לאבד את הראש. הערב (שבת) סיימו חניכיו של ניר לוין את המשחק באצטדיון לויטה בתיקו 1:1, בדומה לתוצאה בסיבוב השני בבלומפילד.

כזכור, לאחר ה-1:1 בבלומפילד פוטר מאמן הקבוצה דאז, יצחק שום. הערב, בינתיים איש עוד לא פוטר, אך מוני הראל, מראשי קבוצת הניהול של האדומים נכנס בסיום לחדר ההלבשה של הקבוצה והתריע בשחקנים שמי שיזלזל עלול למצוא עצמו מחוץ לקבוצה בעונה הבאה.

הראל הוסיף וגער בשחקנים על צורת המשחק והביע בפניהם את האכזבה הגדולה של ההנהלה והצוות המקצועי מהתוצאות האחרונות. כמו כן, הראל אסר על השחקנים להתראיין לכלי התקשורת, ואלו שניסו להיות חביבים לעיתונאים במקום ננזפו על ידי מנהל הקבוצה, אריה הרשקוביץ', ונשלחו מיידית אל האוטובוס.

גם בדרכם אל האוטובוס זכו שחקני הפועל ת"א לשטיפה, הפעם מצד האוהדים האדומים. כ-30 מהם, שהטריחו את עצמם להגיע לכפ"ס, פרצו לתחומי המגרש, קיללו את השחקנים וניסו למנוע מאוטובוס הקבוצה לעזוב את המקום.

לאחר מספר דקות ובהתערבותם של עשרות שוטרים, עזבה הפועל ת"א את האצטדיון בכפ"ס ללא פגע. אחד האוהדים עוכב לחקירה במקום ושוחרר לאחר זמן קצר.

ברוך דגו, שלא נכלל בסגל בגלל פציעה בכף רגלו, יעבור מחר בדיקה באיכילוב אצל רופא מומחה, שכבר ניתח אותו בעבר בקרסול. כרגע עדיין לא ברור ממה נובעים הכאבים מהם הוא סובל בשבועיים האחרונים ובצוות הרפואי של הקבוצה מקווים שלאחר הבדיקה תתברר חומרת הפציעה ותקופת ההחלמה. בכל מקרה, כפי שזה נראה כרגע, דגו יחמיץ את משחק הגביע מול הפועל ירושלים ביום שלישי בבלומפילד.

משה בוקר ויניב קובוביץ' מ"הארץ" מוסיפים: בהפועל תל אביב כבר החליטו מי הם רוצים שיאמן אותם בעונה הבאה. ניר לוין? לא ממש.

המועמד המוביל לאימון הפועל הוא דווקא מאמן מכבי תל אביב, אלי כהן, שאף קיבל איתותים מאנשי הפועל כי אלה יהיו מוכנים להכפיל את שכרו אם יסכים להגיע. כהן הסביר לאדומים כי אינו מוכן לדון על העונה הבאה עד שלא יובהר לו סופית מעמדו במכבי.

בעקבות התשובה שקיבלה מכהן הלכה הפועל על האופציה השנייה וביקשה ממכבי פתח תקוה לשחרר את גיא לוזון, במידה שכהן יישאר במכבי ת"א. "אנחנו מקווים שהם יצליחו לשכנע את אלי כהן, כדי שהם לא יפעילו עלינו לחץ לשחרר את גיא", סיפרו בפתח תקוה. לוזון עצמו עשוי לדרוש חוזה לשלוש שנים עם שכר גבוה כדי להשלים את המעבר לוולפסון.

כל ההתנהלות הזאת רק מרחיקה עוד יותר את ניר לוין מהפועל. במועדון מאוכזבים מאוד מצורת המשחק של הקבוצה בשבועות האחרונים, מההתנהלות של המאמן מול השחקנים ואף מהחילופים שהוא מבצע ונתפשים כחילופים "שמטרתם לשמור על תוצאה".

"גועל נפש של משחק"

למרות איסור הראיונות, אחד השחקנים אמר לאחר המשחק את הדברים הבאים: "היה גועל נפש של משחק. במחצית הראשונה היינו צריכים להוביל לפחות ארבע, אבל לא ידענו לנצל את המצבים. במחצית השנייה שתי הקבוצות לא שיחקו כדורגל. אנחנו לא יכולים לדבר על אליפות כמו שאנחנו נראים. עדיף שעכשיו נתרכז אך ורק בגביע. זה הדבר היחיד שנשאר לנו העונה".

מאמן הפועל ת"א, ניר לוין, אמר בסיום: "הייתה לנו פתיחת משחק מצוינת. השער שכבשנו ועוד שני שערים שהחמצנו. כשאתה לא מנצל את הרגעים הטובים, אתה עלול לשלם על זה בהמשך. זה מה שקורה לקבוצה שנמצאת בתקופה לא טובה והמשכנו את היכולת שלנו משני המשחקים האחרונים. לצאת בתיקו מול הפועל כפ"ס, למרות שזה משחק קשה מול קבוצה טובה, זה איבוד של שתי נקודות".

"אני מנסה להוציא את המיטב מחומר השחקנים שיש לנו" המשיך המאמן. "יש לנו מגבלות. פה ושם וננסה להתגבר עליהן במשחק הגביע ביום שלישי ובהמשך משחקי הליגה".

"מאכזב שלא ניצחנו בבית"

מאמן הפועל כפר סבא אלי אוחנה: "האכזבה שלי היא שלא ניצחנו בבית. נכנסו למשחק רע מאוד. ברבע השעה הראשונה היינו צריכים לספוג שלושה שערים".

"המאמץ הגדול שהשקענו במשחקים נגד בית"ר ירושלים בשבוע שעבר ובמשחק הגביע השפיעו עלינו מאוד. היה מאוד חם. אנחנו משחקים באופן קבוע עם אותו הרכב. זרקו נפצע וגם דוארטה, זה קרה כתוצאה מעייפות. לא היו לנו מספיק אנרגיות. אני מרוצה מהתוצאה ותו לא. אם הצלחנו להוציא תיקו בבית במשחק כזה, אני מרוצה".

"אנחנו מתרכזים בכל המפעלים. יש לנו את גמר גביע הטוטו והעפלנו לשמינית גמר גביע המדינה", המשיך אוחנה. "חוץ מהתוצאה לא הייתי מרוצה מהרבה דברים".

עדכון ראשון: 18:40
עדכון אחרון: 23:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully