וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפת זרים על ראשון לציון

שגיא ניר

8.4.2007 / 16:00

מכבי ראשון לציון החתימה לתקופת מבחן את הגארד אדריאן פנלנד, שכבר שיחק העונה בגרמניה ויוון. דיימון פטרסון בן ה-38 מתקרב

כמה ימים אחרי שיחרורו של הפורוורד רג'י מור, החתימה מכבי ראשון ציון רכז זר, אדריאן פנלנד, וצפויה לצרף זר נוסף, דימון פטרסון.

פנלנד (26, 1.89 מ'), שמגיע לעיר היין אחרי שכבר שיחק העונה בבאייר לברקוזן הגרמנית וא.א.ק אתונה היוונית, ייבחן בתקופה הקרובה ואם ירשים מול הפועל ירושלים ביום שלישי הוא צפוי להמשיך בקבוצה עד תום העונה.

פנלנד פתח את העונה בלברקוזן, אבל אחרי 8.1 נקודות ו-2.8 אסיסטים תשעה משחקים שוחרר. באמצע ינואר הגיע האמריקאי לא.א.ק, ובשישה משחקים ששיחק במדי הקבוצה לא הרשים כשהעמיד מספרים של 6.2 נקודות, 0.8 אסיסטים ו-0.3 חטיפות ב-16 דקות. בעבר, שיחק פנלנד, בוגר מכללת לאנדר, שיחק בעברו גם בקלוסוס היוונית, ונוטק אינוורוצלאב הפולנית.

פנלנד, שיחבור לבריאן טולברט בקו האחורי של עדי אזולאי, אמור לספק את האיזון בניהול המשחק, שאמון בידיהם של גיא קנטור ועודד שעשוע. בקבוצה, בה משחקים כעת גם ברנדון קורץ ובריאנט מרקסון, שיחקו העונה ריאן סידני, רג'י מור, ג'יימס וויליאמס ופטאר ארסיץ', ששוחררו כולם. פנלנד יהיה הזר ה-68 העונה בליגת העל.

מי שעשוי להפוך בקרוב לזר מספר 69 הוא דיימון פטרסון הותיק, שצפוי להצטרף לקבוצה מאליצור רמלה, שכבר סיימה את העונה בלאומית. פטרסון (38, 2.00 מ') שיחק בקבוצה לפני שבע שנים ורשם מספרים של 16.2 נקודות ו-5.6 ריבאונדים, אך מאז טייל בין קבוצות הלאומית השונות ובהן מכבי חדרה, אליצור אשקלון, גבעת שמואל, מכבי פתח תקוה ומ.ס. רמת אפעל. צירופו הדי מוזר של פטרסון הקשיש, נועד לאפשר דקות מנוחה לברנדון קורץ מתחת לסלים.

עדכון ראשון: 7.4.07 19:32
עדכון אחרון: 8.4.07 16:00

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully