וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגרמניה לא אוהבים שינויים

8.4.2007 / 18:17

מוליכות הבונדסליגה ניצחו, והצמרת נותרה ללא שינוי. אחרי ששאלקה, שטוטגארט ובאיירן עשו זאת, הצטרפה אליהן ברמן עם 0:1 על נירנברג

7 משחקים נערכו אתמול (שבת) אחר הצהריים בבונדסליגה במחזור ה-28, ובמוקד - ההתאוששות של שאלקה מההפסד בשבוע שעבר לבאיירן מינכן, עם ניצחון על בורוסיה מנשנגלאדבך. אותה באיירן המשיכה את המומנטום עם 1:2 בהאנובר, והשלישית, שטוטגארט הביסה 2:4 את המבורג. הצלע הרביעית בצמרת, ורדר ברמן, אירחה היום את נירנברג, והצליחה לעמוד בקצב של חברותיה עם ניצחון 0:1, שהשאיר אותה במקום השני.

עוד תוצאה מעניינת היא הניצחון המרשים 1:4 של בורוסיה דורטמונד באאכן, שמקפיץ אותה מעל לקו האדום מחזור אחד בלבד אחרי שצנחה לשם.

צמרת מנצחת

שאלקה - בורוסיה מנשנגלאדבך 0:2

במשך 57 דקות היו באי הווילטונז ארינה בלחץ. ההפסד מהשבוע שעבר לבאיירן, החדשות מהניצחון הקרב ובא של שטוטגארט, והתוצאה המאופסת מול מנשנגלאדבך, נועלת הטבלה, סימנה שייתכן שימיה של שאלקה בפסגה ספורים. אבל אז הגיע לו ג'ראלד אסמואה, ושיחרר כל את הסטרס. 13 דקות מאוחר יותר הצטרף אליו קווין קוראני, קבע את תוצאת המשחק. הפער מהשנייה, לפחות עד המשחק של ברמן, צמח לארבע נקודות.

המבורג - שטוטגארט 4:2

בליץ מדהים של ג'רונימו קאקאו (10), סמי קנדירה (13) ורוברטו הילברט (27) קבע 0:3 לאורחים, ולמעשה סגר את המשחק. אחרי שאניס בן האטירה (34) הורחק היה ברור שאין למארחים סיכוי. תומאס היצלברגר משטוטגארט הורחק גם הוא, 2 דקות לפני הירידה להפסקה, אבל בדקה ה-51 קבע פרננדו מיירה 0:4, והתברר שגם בעשרה על עשרה אין להמבורג מה להציע. מה שכן, דויד יארולים (66) ואיביצ'ה אוליץ' (75) המתיקו את הגלולה.

האנובר - באיירן מינכן 2:1

ארנולד ברוגינק העלה את האנובר ליתרון בדקה ה-44, אחרי שהכדור שבעט פגע בשחקן באיירן והטעה את קאן. הבווארים היו קרובים לסיים את חלום האליפות שלהם. אבל מרטין דמיקליס בטיל לרשת הגבוהה (53) ובסטיאן שווינשטייגר (71) הפכו את התוצאה, ואחרי ההרחקה של פרנק פרנהורסט מהאנובר בדקה ה-78 איבדו המארחים כל סיכוי להפתיע.

ורדר ברמן - נירנברג 0:1

הניצחון של השלישייה מלמעלה שם הרבה לחץ על הבחורים של תומאס שאף, מה גם שהיריבה אותה פגשו היא לא בדיוק אחת שתגיע לווסרשטדיום רק כדי להעביר את הזמן. נירנברג, שנאבקת על מקום בגביע אופ"א בעונה הבאה, הצליחה להחזיק מעמד 75 דקות בלי לספוג, לפני שנכנעה לשער של מרכוס רוזנברג, הרכש השבדי הטרי של ברמן שהגיע מאייאקס, שעלה כמחליף ארבע דקות בלבד קודם לכן ודחף באמצעות העקב את הכדור לרשת של נירנברג. הניצחון שמר את ברמן במרחק של שתי נקודות מהמוליכה שאלקה.

לברקוזן - בוכום 4:1

יושבי הביי ארנה פשוט לא יכלו לחלום על שבוע נורא מזה שעובר עליהם. אחרי התבוסה הביתית העגומה 3:0 לאוסאסונה ביום חמישי האחרון במשחק הראשון של רבע גמר גביע אופ"א, המשיכה לברקוזן לעשות לאוהדיה כאב ראש, עם עוד השפלה ביתית, הפעם מול בוכום הקטנה מהתחתית. את השער הראשון כבש הטוניסאי קארים חאגוי לשערו הוא בדקה השמינית, לפני שהאלג'יראי אנתר יאייה (16) והיווני תאופאניס גקאס (22 ו-89) עשו את שלהם. סטפן קיסילינג הצעיר רק צימק (61).

שאר המשחקים

אאכן - דורטמונד 4:1

שבוע קשה מאוד עבר על דורטמונד, שירדה בשישי האחרון מתחת לקו האדום. אבל המאמן החדש תומאס דול הצליח, מה שנקרא, לייצב את השורות ולהטריף את השחקנים, והם, מה שנקרא, השיבו לו על המגרש. כריסטיאן וורנס (14) קבע 0:1 מהיר, ובפתיחת המחצית השנייה הרשית אלכסנדר פריי צמד מהיר (54 ו-58), רק כדי לראות את תינגה (61) ממשיך את המבול המפתיע של קבוצת התחתית. המומנטום של השערים הוביל לגול מצמק של ודאד איביסביץ' בדקה ה-62, אבל שלוש הנקודות של דוטרמונד כבר לא היו בסכנה.

שאר המשחקים:

הרטה ברלין - ארמיניה בילפלד 1:1
לבילפלד: ראדים קוסרה (19). להרטה: פטריק אברט (72).

פרנקפורט - אנרג'י קוטובוס 3:1
לקוטובוס: סרגיי ראדו (59), כריסטוף פרוס (76, עצמי) ולאד מונטינו (90). לפרנקפורט: אלכסנדר מאייר (63).

וולפסבורג - מיינץ 2:3
לוולפסבורג: דייגו פרננדו קלימוביץ' (41), מרסליניו (81 ו-87). למיינץ: מוחמד זידאן (21, פנדל ו-79).

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully