וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעמיים קודוס לקדוסי

7.4.2007 / 16:08

בני סכנין קיבלה צמד מהחלוץ המצטיין שלה והפגינה יכולת שמתאימה לליגת העל בניצחון החוץ 0:2 על נצרת עלית, שמסתבכת בתחתית

בני סכנין ממשיכה להוכיח שהיא ראויה לחזור לשחק בליגת העל, ושהמיקום שלה בראש טבלת הלאומית הוא לא מקרי. היום (שבת) אחר הצהריים הפגינו החניכים של אלישע לוי יכולת מרשימה בניצחון החוץ (0:2) על הפועל נצרת עלית, שמצידה מסתבכת עמוק בתחתית.

סכנין שלטה במשחק באופן ברור, כשהיא מגיעה למצבים מול השער של נצרת בהתקפות מתואמות היטב ועם כדורגל שוטף ומתואם. בהגנה לא התקשו הסכנינאים לנטרל את העוקץ של קבוצתו של ירון הוכנבוים, כשנראו נחושים והגיעו ראשונים לכל כדור. התיאום המרשים של סכנין חסר מאוד באופנסיבה הנצרתית, שנראתה חסרת מחץ ומבולבלת ומעט המצבים שהגיעה אליהם נראו מקריים למדי והסתיימו הרחק מהמסגרת. בבעיטות המעטות שסיכנו את מאיר כהן, השוער הוותיק לא טעה ולקח את הכדורים עם יכולת מצויינת בין הקורות.

אוהד קדוסי המצויין היה האיש של סכנין עם צמד שקבע את תוצאת המשחק. הראשון של קדוסי הגיע בדקה ה-51 מריבאונד אחרי הדיפה לא טובה של שגיא שטראוס לבעיטה של חאלד חלאילה, ועשר דקות לאחר מכן הוא הרשית את השני, שהיה גול קבוצתי נאה במיוחד: חלאילה פתח במתפרצת ושלח כדור ימינה לחייקו קולמה, שהשכיב את השוער וגלגל לאמצע הרחבה שם חיכה קדוסי שכבש בקלות. קדוסי הגיע ל-19 שערי ליגה והקבוצה שלו שוב פותחת פער של חמש דקות בצמרת מעל קרית שמונה. ניצחון במחזור הבא מול הפועל אשקלון יבטיח לסכנין את המקום בליגת העל, הפועל נצרת עלית לעומתה עם עוד משחק בלי נקודה נשארת מתחת לקו האדום עם 27 נקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully